Ik begrijp het maar al te goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:14 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat ook idd, maar soms heb je geen keus
Ja zeker foldertjes uitdelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:13 schreef TNA het volgende:
Ze kunnen beter publieksvriendelijke acties doen. Laat eens een dag de ov-chippoortjes open.
Mensen gratis laten reizen lijkt me publieksvriendelijker dan mensen niet laten reizen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
el-liberaliste en TNA, het IS een publieksvriendelijke aktie. Werk maar eerst eens zo'n 40 jaar voordat jullie je met dit soort zaken gaan bemoeien.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen gratis laten reizen lijkt me publieksvriendelijker dan mensen niet laten reizen.
Hoe is het hinderen van andere mensen in hun vervoer vriendelijk,quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
el-liberaliste en TNA, het IS een publieksvriendelijke aktie. Werk maar eerst eens zo'n 40 jaar voordat jullie je met dit soort zaken gaan bemoeien.
Die lui moeten niet zeiken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
40 jaar lang de omgeving vanuit de trein zien terwijl je een beetje kaartjes afstempelt en een vluchtige blik werpt op de ov-kaart van mensen. Inderdaad, deze mensen verdienen een lintjequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
op welke manier is het platleggen van het OV publieksvriendelijk? En waarom moet je 40 uur werken voordat je je mag bemoeien met de gang van zaken in je eigen land?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef Mitoo het volgende:
el-liberaliste en TNA, het IS een publieksvriendelijke aktie.
Ik wil niet weten hoeveel KLB-topics jij over mensen zou openen als je conducteur zou zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
40 jaar lang de omgeving vanuit de trein zien terwijl je een beetje kaartjes afstempelt en een vluchtige blik werpt op de ov-kaart van mensen. Inderdaad, deze mensen verdienen een lintje
Als ik ooit nog een paar miljoen win in een loterij en niet meer per se hoef te werken, ga ik of dit als bijbaan nemen, of ga ik het middelbare onderwijs in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel KLB-topics jij over mensen zou openen als je conducteur zou zijn
Gewoon alles verpesten vanuit de basis,quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een paar miljoen win in een loterij en niet meer per se hoef te werken, ga ik of dit als bijbaan nemen, of ga ik het middelbare onderwijs in.
Welke weldenkende ouder zou nou niet een getallengoochelaar als ik als wiskundeleraar voor zijn kind willenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
Gewoon alles verpesten vanuit de basis,
omdat het kan.
En dan maandagochtendtopics over ze openenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Welke weldenkende ouder zou nou niet een getallengoochelaar als ik als wiskundeleraar voor zijn kind willen
Net alsof ik elke maandagochtend topics openquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan maandagochtendtopics over ze openen
Daar heb je gelijk in. Ze bereiken niks door het publiek tegen ze in het harnas te jagen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen gratis laten reizen lijkt me publieksvriendelijker dan mensen niet laten reizen.
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef Red_85 het volgende:
zoiezow
Nee, die moeten eerst nog zien of het plan ook een wet word voordat ze meteen anderen duperenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:39 schreef Colnago het volgende:
Waarom staakt alleen het OV tegen die AOW plannen/
Is de rest zo verwend en lui?
Nee, de rest heeft nog fatsoen in z'n donder. Moet je zien wie daar staan te protesteren tegen die verhoging van de AOW, enkel babyboomers. Juist die generatie die ons, de toekomstige genraties, heeft opgezadeld met een torenhoge schuld, zelf altijd jaren heeft kunnen profiteren van alle subsidies en aftrekposten en er lekker warmpjes bijzitten in hun (bijna) afbetaalde koopwoning waarvan ze de waarde sinds de aankoop hebben zien verviervoudigen. Op z'n hoogst moeten ze zelf 2 maandjes langer doorwerken, och kommer en kwel. Mijn generatie (twintigers) ontkomt toch niet aan die AOW-verhoging en waarom zouden we ook, de gemiddelde levensverwachting is sinds de invoering van de AOW flink omhoog gegaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:39 schreef Colnago het volgende:
quote:
Nee. De rest is realistisch en beseft dat Nederland onbetaalbaar laten worden, om 65plussers een kwart eeuw achter de geraniums te laten chillen, van onze belastingcenten, niet wenselijk is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:39 schreef Colnago het volgende:
Had je iets in gedachten?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Eigenlijk moet GeenStijl hier eens een actie tegenover stellen.![]()
Agnes Jongerius permanent op water en brood. Dan heb je pas echt een concept voor Serious Request.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Had je iets in gedachten?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Eeh niks concreets.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat wordt saai na 3 jaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Agnes Jongerius permanent op water en brood. Dan heb je pas echt een concept voor Serious Request.
Het is maar wat je leuk vindtquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Na 3 jaar gaat alles hangen, dat is het leukste.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:06 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Mensen verkleden als demente ouderen die permanent pyamadag hebben 'En, nog genoten van je lange pensioen' ?
Onderweis uitgekleet maar vijfeestug blijf vijfenzestug!!
Thanksquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
![]()
Je komt wel met sterke ideeën![]()
Ik weet niet. Als men via internet een vuist maakt. Vooral GeenStijl is machtig op dit gebied.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:Helaas vrees ik dat het ontbreekt aan voldoende draagvlak. De generatie met de meeste macht in dit land is nu eenmaal niet die van de jongeren/studenten, maar die van de aankomende AOW'ers. Dat is tevens de generatie die het protest in het bloed heeft zitten. Een mentaliteit die de jongere generatie helaas lijkt te missen.
Volgens mij is Qbuzz de enige die de reiziger nog centraal staat. De rest van de bedrijven (m.u.v. HTM) heeft zich al laten negatief laten gelden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:33 schreef o.us het volgende:
Wat een stelletje tyfusmongolen, altijd die OV stakingen maar weer.![]()
Bij deze uit ontevredenheid! Dat zal ze leren!
RET
HTM
GVB
GVU
Qbuzz
Arriva
NS
BBA
Connexxion
Taxi's
Maar alsnog, al kan ik de bus pakken, kan ik niet naar school zonder de metro. En de tram al helemaal niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij is Qbuzz de enige die de reiziger nog centraal staat. De rest van de bedrijven (m.u.v. HTM) heeft zich al laten negatief laten gelden.
Bovendien moet je Agnes Jongerius aanvallen, zij is de veroorzaakster van alle kwaad.
Alstublieftquote:
Hmm, ik zou er niet zo zeker van zijn hoorquote:[..]
Ik weet niet. Als men via internet een vuist maakt. Vooral GeenStijl is machtig op dit gebied.
Die wachten tot het een wet is en gaan mekkeren als ze 65 zijn en door moeten werken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nee, die moeten eerst nog zien of het plan ook een wet word voordat ze meteen anderen duperen
Volgens mij is het pas over 24 jaar echt 67 jaar dus het gaat nou juist om de jongeren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:31 schreef L0t.. het volgende:
Nee, de rest heeft nog fatsoen in z'n donder. Moet je zien wie daar staan te protesteren tegen die verhoging van de AOW, enkel babyboomers. Juist die generatie die ons, de toekomstige genraties, heeft opgezadeld met een torenhoge schuld, zelf altijd jaren heeft kunnen profiteren van alle subsidies en aftrekposten en er lekker warmpjes bijzitten in hun (bijna) afbetaalde koopwoning waarvan ze de waarde sinds de aankoop hebben zien verviervoudigen. Op z'n hoogst moeten ze zelf 2 maandjes langer doorwerken, och kommer en kwel. Mijn generatie (twintigers) ontkomt toch niet aan die AOW-verhoging en waarom zouden we ook, de gemiddelde levensverwachting is sinds de invoering van de AOW flink omhoog gegaan.
Een grof schandaal deze stakingen![]()
.
Vandaar dat 50 plussers nergens meer aan de bak komen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Nee. De rest is realistisch en beseft dat Nederland onbetaalbaar laten worden, om 65plussers een kwart eeuw achter de geraniums te laten chillen, van onze belastingcenten, niet wenselijk is.
Eigenlijk moet GeenStijl hier eens een actie tegenover stellen.![]()
Doe er maar eens iets voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:08 schreef Elfy het volgende:
Dat wordt lekker wandelen op de vroege morgen vanaf het Amstelstation
Daarom is het juíst zo schandalig dat die hele babyboom-generatie nu op hun achterste poten staat! Zij zullen er nauwelijks iets van merken en zelfs die paar extra maandjes die ze moeten werken om de AOW-klap op te vangen is al teveel gevraagd. Ik vind het geen enkel probleem om langer door te moeten werken later hoor, de gemiddelde leeftijd die we bereiken is immers ook flink gestegen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:01 schreef Colnago het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas over 24 jaar echt 67 jaar dus het gaat nou juist om de jongeren.
En uiteraard zijn het weer de mensen die het meeste te zeggen hebben die er weinig tot geen last van krijgen. Dezelfde generatie die verantwoordelijk is voor de crisis. Als ze het invoeren, doe het dan maar gewoon direct voor iedereen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:01 schreef Colnago het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas over 24 jaar echt 67 jaar dus het gaat nou juist om de jongeren.
Ten eerste is de gemiddelde leeftijd nauwelijks gestegen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:12 schreef L0t.. het volgende:
Daarom is het juíst zo schandalig dat die hele babyboom-generatie nu op hun achterste poten staat! Zij zullen er nauwelijks iets van merken en zelfs die paar extra maandjes die ze moeten werken om de AOW-klap op te vangen is al teveel gevraagd. Ik vind het geen enkel probleem om langer door te moeten werken later hoor, de gemiddelde leeftijd die we bereiken is immers ook flink gestegen.
Zij (x4)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:46 schreef MADVILLAIN het volgende:
vandaag ook in de bus zij de buschauffeur niks en kijk maar uit raampje toen ik binnen kwam zij ik klootzak ik zij gedag !! zij die nog niks![]()
Ik hoop dat je handen eraf vallen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:46 schreef MADVILLAIN het volgende:
vandaag ook in de bus zij de buschauffeur niks en kijk maar uit raampje toen ik binnen kwam zij ik klootzak ik zij gedag !! zij die nog niks![]()
Wát precies zijn de ouderen voor onze generatie aan het doen dan? En dan heb ik het over de babyboomgeneratie, niet over de ouderen die nu al in de bejaardentehuizen zitten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:51 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ten eerste is de gemiddelde leeftijd nauwelijks gestegen.
En ten tweede zou je wel eens de mogelijkheid in je op kunnen laten komen dat ouderen iets voor hun kinderen aan het doen zijn.
Helaas is die jeugd (zoals jij) zelf totaal alleen met zichzelf bezig.
Ik ken genoeg 50 plussers die gewoon werken hoor. Die kunnen we idd wel gewoon op kosten van de staat laten leven...als we geld teveel hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:03 schreef Colnago het volgende:
[..]
Vandaar dat 50 plussers nergens meer aan de bak komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |