Je bent het kwijtquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog wel zo mn best gedaan bij het alfabetrelletjeook al vond ik hem zelf ook wat slapjes
wel goed lezen he, niet iedereenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat ie iedereen gauw tevreden zeg!![]()
Moussy, je kan beter dan dit. Stel me eens niet teleur.
Sorry schatjequote:
En waar gaat deze rel naartoe dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:57 schreef k_i_m het volgende:
Ja sorry, ik neem de rel even mee, want ik heb haast vandaag dus geen tijd om hem terug te leggen.
vertel maar, wat wil je ...quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En waar gaat deze rel naartoe dan?
Dáár moet je niet rellen hoor!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Zo naar de hypotheekboer. Ik ga nu al dood van de spanning
.
Ik heb geloof ik nog wel iets wat ik ff af kan stoffen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef moussy het volgende:
Ik kan natuurlijk ook ff gaan kloonhunten, ook al is daar tegenwoordig in OUD geen zak meer aan
vaudten tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh spannend kim! Ik duim voor een goede afloop, en veel beschikbaar geld
Over spelfauten
Ik ken iemand die zegt stelselmatig 'zo en zo'
Sowieso, hoe moeilijk is dat nou?
Ik wil het denk ik niet weten, maar waar schatgraaf je? Ik ben nog aan het boeren ergens, maar ook dat verslonst.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh spannend kim! Ik duim voor een goede afloop, en veel beschikbaar geld
Over spelfauten
Ik ken iemand die zegt stelselmatig 'zo en zo'
Sowieso, hoe moeilijk is dat nou?
Ik ga weer verder met schatgraven, als ik weer puntjes genoeg hebKutspel
D'r zal toch eerdaags wel weer een kloon opstaan voor "de leukste nieuwkomer?"* trauma heeftquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Succes Kim!!
Mousrellerd
![]()
misschien moet je even een kloon aanmaken om te gaan rellen. Dan kun je tegen je kloon rellen en dan met je kloon terugrellen en kijken wie er het eerst inhaakt
meervoudig persoonlijkheids syndroomquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Succes Kim!!
Mousrellerd
![]()
misschien moet je even een kloon aanmaken om te gaan rellen. Dan kun je tegen je kloon rellen en dan met je kloon terugrellen en kijken wie er het eerst inhaakt
Facebook, zit je daar ook? Dan voeg ik je ff toe en stuur je een invitation want ons team heeft meer members nodig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil het denk ik niet weten, maar waar schatgraaf je? Ik ben nog aan het boeren ergens, maar ook dat verslonst.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
D'r zal toch eerdaags wel weer een kloon opstaan voor "de leukste nieuwkomer?"* trauma heeft
oe spelletjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Facebook, zit je daar ook? Dan voeg ik je ff toe en stuur je een invitation want ons team heeft meer members nodig.
Gompie
ik zal ff zoeken dan tussen met 837 berichtjes die ik stelselmatig negeer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Facebook, zit je daar ook? Dan voeg ik je ff toe en stuur je een invitation want ons team heeft meer members nodig.
Gompie
ik heb je geinvite voor de vissies ook al mag ik dt hier niet zeggen van lois maar ze wist al dat ik er toch niet naar zou luisteren dus voor deze keer mocht het echt wel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gompie
ik heb ohra, maar ik heb een heel pakket daar en daarom is mijn premie heeeeeeeeel laag..quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef pinquit het volgende:
autoverzekeringeniemand tips?
*nieuwe wereld*
wat heb je allemaal nogmeer verzekerd daar dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ohra, maar ik heb een heel pakket daar en daarom is mijn premie heeeeeeeeel laag..
Ik vind patat en al die zooi er bij bakken ook nog een hele klus, of je moet natuurlijk gaan halen, dan is het zo klaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef Vicky het volgende:
miss, ik maak ee weekmenu maar het komt regelmatig voor dat we een dag geen zin/tijd hebben om datgene te kopen. Dan draaien we het of om of we eten wat anders zoals patatjes
inboedel, wa, rechtsbijstandquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
wat heb je allemaal nogmeer verzekerd daar dan?
Mijn onderschrift komt uit het taal- en spelfoutentopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |