Je bent het kwijtquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog wel zo mn best gedaan bij het alfabetrelletjeook al vond ik hem zelf ook wat slapjes
wel goed lezen he, niet iedereenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat ie iedereen gauw tevreden zeg!![]()
Moussy, je kan beter dan dit. Stel me eens niet teleur.
Sorry schatjequote:
En waar gaat deze rel naartoe dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:57 schreef k_i_m het volgende:
Ja sorry, ik neem de rel even mee, want ik heb haast vandaag dus geen tijd om hem terug te leggen.
vertel maar, wat wil je ...quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En waar gaat deze rel naartoe dan?
Dáár moet je niet rellen hoor!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Zo naar de hypotheekboer. Ik ga nu al dood van de spanning
.
Ik heb geloof ik nog wel iets wat ik ff af kan stoffen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef moussy het volgende:
Ik kan natuurlijk ook ff gaan kloonhunten, ook al is daar tegenwoordig in OUD geen zak meer aan
vaudten tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh spannend kim! Ik duim voor een goede afloop, en veel beschikbaar geld
Over spelfauten
Ik ken iemand die zegt stelselmatig 'zo en zo'
Sowieso, hoe moeilijk is dat nou?
Ik wil het denk ik niet weten, maar waar schatgraaf je? Ik ben nog aan het boeren ergens, maar ook dat verslonst.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh spannend kim! Ik duim voor een goede afloop, en veel beschikbaar geld
Over spelfauten
Ik ken iemand die zegt stelselmatig 'zo en zo'
Sowieso, hoe moeilijk is dat nou?
Ik ga weer verder met schatgraven, als ik weer puntjes genoeg hebKutspel
D'r zal toch eerdaags wel weer een kloon opstaan voor "de leukste nieuwkomer?"* trauma heeftquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Succes Kim!!
Mousrellerd
![]()
misschien moet je even een kloon aanmaken om te gaan rellen. Dan kun je tegen je kloon rellen en dan met je kloon terugrellen en kijken wie er het eerst inhaakt
meervoudig persoonlijkheids syndroomquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Succes Kim!!
Mousrellerd
![]()
misschien moet je even een kloon aanmaken om te gaan rellen. Dan kun je tegen je kloon rellen en dan met je kloon terugrellen en kijken wie er het eerst inhaakt
Facebook, zit je daar ook? Dan voeg ik je ff toe en stuur je een invitation want ons team heeft meer members nodig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil het denk ik niet weten, maar waar schatgraaf je? Ik ben nog aan het boeren ergens, maar ook dat verslonst.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
D'r zal toch eerdaags wel weer een kloon opstaan voor "de leukste nieuwkomer?"* trauma heeft
oe spelletjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Facebook, zit je daar ook? Dan voeg ik je ff toe en stuur je een invitation want ons team heeft meer members nodig.
Gompie
ik zal ff zoeken dan tussen met 837 berichtjes die ik stelselmatig negeer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Facebook, zit je daar ook? Dan voeg ik je ff toe en stuur je een invitation want ons team heeft meer members nodig.
Gompie
ik heb je geinvite voor de vissies ook al mag ik dt hier niet zeggen van lois maar ze wist al dat ik er toch niet naar zou luisteren dus voor deze keer mocht het echt wel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gompie
ik heb ohra, maar ik heb een heel pakket daar en daarom is mijn premie heeeeeeeeel laag..quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef pinquit het volgende:
autoverzekeringeniemand tips?
*nieuwe wereld*
wat heb je allemaal nogmeer verzekerd daar dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ohra, maar ik heb een heel pakket daar en daarom is mijn premie heeeeeeeeel laag..
Ik vind patat en al die zooi er bij bakken ook nog een hele klus, of je moet natuurlijk gaan halen, dan is het zo klaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef Vicky het volgende:
miss, ik maak ee weekmenu maar het komt regelmatig voor dat we een dag geen zin/tijd hebben om datgene te kopen. Dan draaien we het of om of we eten wat anders zoals patatjes
inboedel, wa, rechtsbijstandquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
wat heb je allemaal nogmeer verzekerd daar dan?
Mijn onderschrift komt uit het taal- en spelfoutentopicquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn onderschrift komt uit het taal- en spelfoutentopic![]()
of bedoel je acupunctuurquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:38 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan 'accupunctuur'
Dus jij lacht mij gewoon altijd uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:00 schreef Rewimo het volgende:
Accupunctuur jaTaal- en spelfoutentopic is altijd erg vermakelijk
nou ramen en deuren gesloten houden en overschakelen op de rampenzender dan maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:11 schreef amaranta het volgende:
de sirene is toch 9 minuten gelden al gestopt???
hoor hem anders nog luid en duidelijk uit de kamer hiernaast klinken
Ik las dat je met behulp van accupunctuur van het roken af kon komenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:00 schreef Rewimo het volgende:
Accupunctuur jaTaal- en spelfoutentopic is altijd erg vermakelijk
hoort daar een tube tandpasta in?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:16 schreef easy-going het volgende:
én ik hoop dat je een noodpakket op voorraad hebt
Ik heb er eigenijk nog weinig vertrouwen in. Vannacht liet ze het voeden nog wel gebeuren maar nu laat ze het gewoon in d'r bek zitten en doet er niks meer mee. Ze is ook weer een stuk apathischer dan gisteren. Vanmiddag nog even naar de dierenarts maar ben er bang voor...quote:
ah sneu, voor beide! Nou ja voor jullie ook natuurlijk!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er eigenijk nog weinig vertrouwen in. Vannacht liet ze het voeden nog wel gebeuren maar nu laat ze het gewoon in d'r bek zitten en doet er niks meer mee. Ze is ook weer een stuk apathischer dan gisteren. Vanmiddag nog even naar de dierenarts maar ben er bang voor...
Ondertussen hebben we ook een (half) zieke peuter die stond over te geven in de badkamer vanochten, dikke pret dus. Ben ik ook al mee naar de HA geweest omdat ze al een tijdje aan het kwakkelen was maar die kon gelukkig niks vinden. Wsl. een stevige verkoudheid dus.
Wat een dag!!
en dat mag niet eens? tssskquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoort daar een tube tandpasta in?
want dat is het hele eiereten namelijk.... mevr wil met de tube in bed liggen
gewoon doen, nieuwetijdskinderen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
als jij vindt dat ik het moet toestaan, dan doe ik dat gewoon
Darn, net nu ik bij woonplaats "hiernaast" in m'n profiel wilde zettenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef moussy het volgende:
Ik kan natuurlijk ook ff gaan kloonhunten, ook al is daar tegenwoordig in OUD geen zak meer aan
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Dus jij lacht mij gewoon altijd uitKreng
ben jij een kloon dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:27 schreef Soneal het volgende:
[..]
Darn, net nu ik bij woonplaats "hiernaast" in m'n profiel wilde zetten
Originele taal- en spelfouten #36quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:18 schreef kissaa het volgende:
Ik las dat je met behulp van accupunctuur van het roken af kon komen![]()
Waar kan ik het taal- en spelfoutentopic vinden?
niet!! ik leef nog!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar als corrector gewerkt (inmiddels een uitgestorven beroep) en daardoor vallen echt alle spelfouten me op
neequote:Op maandag 5 oktober 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niet!! ik leef nog!!![]()
en ik hoop mn baan nog wel een tijdje te hebben eigks...
hebben jullie eigenlijk zoiets in huis? zo'n noodpakketgeval en een vluchtplan enzo? Waar toen al die reclames over waren/zijn op tv.
Werd er thuis ook maar eens zo naar mij geluisterdquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
als jij vindt dat ik het moet toestaan, dan doe ik dat gewoon
9 liter water per persoonquote:Noodvoorraad
Uw noodvoorraad bestaat in ieder geval uit:
• Radio op batterijen
• Zaklamp
• Reservebatterijen voor radio en zaklamp
• Kaarsen
• Doosje lucifers in waterdichte verpakking
• Dekens
• Gereedschapsset (hamer, schroevendraaiers, waterpomptang e.d.)
• EHBO-trommel met gebruiksaanwijzing
• Eten voor drie dagen (bijvoorbeeld eten in blik)
• Water voor drie dagen (negen liter water per persoon)
(U vindt deze lijst ook op www.crisis.nl)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:27 schreef Soneal het volgende:
[..]
Darn, net nu ik bij woonplaats "hiernaast" in m'n profiel wilde zetten
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:42 schreef Soneal het volgende:
Je hebt toch vroeger wel MacGyver gekeken
die gebruikte alleen zn zwitserse zakmes!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:42 schreef Soneal het volgende:
Je hebt toch vroeger wel MacGyver gekeken
Dat is dan ook zo ongeveer een hamer, schroevendraaier en waterpomptang in éénquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:51 schreef moussy het volgende:
[..]
die gebruikte alleen zn zwitserse zakmes!
Nouja, omdat ik geen baan heb enzo. Met parttime baan van mij redden we het ruim, zonder zeker niet. En we hebben een huis van een nieuwbouwproject toegewezen gekregen, maar we moeten wel effe in twee weken beslissenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dáár moet je niet rellen hoor!![]()
En waarom is het spannend? Ga je verhuizen? Daar zou ik ook kramp van krijgen![]()
Zet m op hè.
Oh ja, da's mooi voorbips ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, omdat ik geen baan heb enzo. Met parttime baan van mij redden we het ruim, zonder zeker niet. En we hebben een huis van een nieuwbouwproject toegewezen gekregen, maar we moeten wel effe in twee weken beslissen. Maargoed, in twee weken heb je geen jaarcontract met intentieverklaring, dus het wordt puzzelen
.
ik vind dat raar ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Anna gaat er heus op reageren. Er zal toch sprake zijn van een veranderde gezinsituatie. Misschien is het een idee om een knuffel die op de poes lijkt te kopen voor haar als troost. Of is dat heel raar?
Ik heb (nog) geen facebook, maar ik lees iets van team en membersquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gompie
Das inderdaad niet handig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Aankomende woensdag kan ik sowieso niet, rechtszaak en dus niet handig![]()
maar ga kijken!!
Sowieos eerst wcahten tot de foto;s binnen zijn
ahuhquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das inderdaad niet handig!
Nou ja, ik hoor/lees het wel
was van de week even aan het kijken naar de treinverbinding maar Helmond-Sittard is 1,5 uur!!!![]()
Zo'n boek zou ik dus wegdoen en niet uit voorlezen. Straks als ze zelf kunnen lezen, is dat boek er nog steeds en lezen ze het verkeerd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:10 schreef livelink het volgende:
Onze kat is 20 en wij hebben de kinderen wel al langzamerhand voorbereid op het feit dat ze geen jaren meer blijft leven. Die boodschap is aardig aangekomen. Katja moet 22 mei (sic!) een spreekbeurt houden en wilde die over onze kat doen. Oh nee, zegt ze: "Dan is Kimba natuurlijk al dood"![]()
En over taalfouten gesproken; wij hebben een prentenboek die best heel leuk is en ook is uitgeroepen tot Prentenboek van het jaar 2007 en daar wordt eens als es geschreven.
Dan krijg je zinnen als: 'Kijk maar es hoe de vlinders door de lucht fladderen, van bloem naar bloem'![]()
Ik word er echt helemaal naar van met het voorlezen en ik begrijp niet hoe zo iets door de corrector wordt geaccepteerd
Miss_sly, ik zou het niet doen. Kom je vast foto's aan het inplakkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Als je in de buurt bent en je verveelt je , dan is er in de redelijke buurt wel een gebakje hoor Miss_Sly
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik check eerst of de foto's al wel afgedrukt en opgehaald zijn natuurlijk
Dit is toch gewoon te triest voor woorden...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:17 schreef k_i_m het volgende:
Oh, en mijn oude werkgever was vergeten me terug te sturen (maar zei hij bemoedigend, je krijgt dan nog wel een standaard briefje) dat ze mijn sollicitatie niet verder in behandeling nemen. Ik was namelijk niet van het juiste kaliber. Want alle dingen die ik ook deed, heeft mijn andere helft collega kennelijk beter gedaan in het half jaar zonder mij. En hij viel ook goed bij de collega's enzo (ik dus niet?. ) dus ze leggen de lat wat betreft sollicitanten hoger.
Gek genoeg was de collega toch niet van een dusdanig kaliber dat ze hem wilden houden, want hij vliegt er de komende week uit.
Ja onze kraamhulp ging ons dat ook leren. Leander vond het alleen niks aan. De eerste keren zei ze"Sommige babys moeten er nog even aan wennen. Maar na een week vond ze toch ook wel dat ie het gewoon echt niet leuk vond. jammer vond ik dat!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, misschien valt het best mee nog. Succes iig!
Hier net weer de baby gemasseerd. Ik krijg er cursus in van onze lieve kraamverzorgendeen het was zo gaaf! Hij reageert helemaal relaxed, compleet ontspannen en naderhand poept ie (!
) en valt ie als een blok in slaap.
Moeilijk hoor! Iets zoals bij de dierenarts krijgt poes straks een prik en dan stopt zijn hartje ermee?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:15 schreef Jarno het volgende:
Hoe leg je nou 'dood' uit aan een peuter? Ik wil de associatie met inslapen en slapen echt vermijden om te voorkomen dat ze bang wordt om te gaan slapen, maar dan...? Ze gaat niet mee vanavond, maar ik wil d'r wel duidelijk maken dat de poes weg is en niet meer terugkomt. Pffffft. Moeilijk.
Ik verbeter mijn geliefde nogal vaak als ie zegt " Als mij" ( Gruwel). En gisteren zaten we te eten en toen zei ik blijkbaar iets wat daarop leek want Dean zei ineens " Dan ik". Mama.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo'n boek zou ik dus wegdoen en niet uit voorlezen. Straks als ze zelf kunnen lezen, is dat boek er nog steeds en lezen ze het verkeerd.
Ik geloof dat ik het best heel erg zou vinden als Senna het straks heel slecht zou doen wat betreft de Nederlandse taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |