hahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Babes die zwetenInkijk in de spiegel tijdens de les
Nou ja, voor hun ogen welquote:
praat jij nou ook al tegen jezelf?quote:
Ik had even een wasabi aanval. Sorry.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
praat jij nou ook al tegen jezelf?
Ik kreeg vrijdag ook iets met wasabi, zeiden ze. Het was lekker, maar niet pittig, ook niet een heel klein beetjequote:Op maandag 5 oktober 2009 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had even een wasabi aanval. Sorry.
Wasabi hoeft ook niet pittig te zijn, als er echt maar een vleugje op zit is het zelfs zoetig te noemen. Neem wat meer en leg het op je tong, dan wordt het anders. Maar 1 voordeel t.o.v. bv sambal: slik het door en het pittige verdwijnt eigenlijk meteen. Het is zo verdomd lekke rom even net wat teveel te nemenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag ook iets met wasabi, zeiden ze. Het was lekker, maar niet pittig, ook niet een heel klein beetje
Ah, dat wist ik niet. Maar omdat ze waarschuwden dat het pittig was, verwachtte ik dat natuurlijk ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wasabi hoeft ook niet pittig te zijn, als er echt maar een vleugje op zit is het zelfs zoetig te noemen. Neem wat meer en leg het op je tong, dan wordt het anders. Maar 1 voordeel t.o.v. bv sambal: slik het door en het pittige verdwijnt eigenlijk meteen. Het is zo verdomd lekke rom even net wat teveel te nemen
Niets epic failquote:
Hoiquote:
ik moest nog even mpg-enquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Wel wakker blijven he...
dit geld alleen niet voor gf
en dat is helaas een feit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets epic fail
Het kuddevolk is dom genoeg om hier massaal voor te gaan. Want he, het is een 'aanbieding'
als je hem goed droog fohned voordat je hem weer aanzet kan het welquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:59 schreef john-frusciante het volgende:
dit is wel een fail, tenzij dat je waterkoeling wilt
[ afbeelding ]
Faalpo.quote:
Ja, ik ook... de lunch zit er weer inquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Wel wakker blijven he...
dit geld alleen niet voor gf
heerlijk wasabiquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wasabi hoeft ook niet pittig te zijn, als er echt maar een vleugje op zit is het zelfs zoetig te noemen. Neem wat meer en leg het op je tong, dan wordt het anders. Maar 1 voordeel t.o.v. bv sambal: slik het door en het pittige verdwijnt eigenlijk meteen. Het is zo verdomd lekke rom even net wat teveel te nemen
het zal druk zijn op het werkquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
En toen was het stil....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |