Dat wordt bij elke verkiezingen wéér geroepen. Maar de SP staat er dramatisch voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:17 schreef kitao het volgende:
Waarschijnlijk volgend jaar al wanneer de gevestigde partijen naar huis worden gestuurd.
Ik vraag toch ook niet aan jou om jouw brugtuigage te verwijderen zodat dat ding instort ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wordt het dan niet tijd je usericon van een geel-zwarte verdeling te voorzien in plaats van een rood-zwarte verdeling? Ik ben overigens voorstander van het opheffen van de AOW, maar ben dan weer geen anarchist.
Daar heb je een punt, maar toch is er een verschil. Als het kabinet 80% belasting gaat heffen weet ik zeker dat iedereen dat kabinet weg zal stemmen de volgende keer, terwijl bij deze AOW verhoging de meerderheid van de mensen het wel een goede maatregel vindt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:33 schreef kitao het volgende:
Prima idee , laten we de regels zo aanpassen dat iedereen die boven modaal verdient 80% belasting gaat betalen over zijn bovenmodaal verdiende geld.
Lost gelijk de staatsschuld op.
Daar kies jij niet voor , net zo min als dat deze mensen ervoor kiezen bestolen te worden.
Wie zegt dat ik SP stem , kleurdoos ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:33 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Dat wordt bij elke verkiezingen wéér geroepen. Maar de SP staat er dramatisch voor. Wat wil je ook met zo'n doos die de partij leidt. Nee, die Marijnissen was stukken beter! Die was ten minste echt en oprecht.
Je blijft maar niet willen toegeven dat de SP niets heeft in te brokkelen omdat ze niet in de coalitie zitten. En dan kunnen we lang en breed praten of dat democratisch is of niet, omdat je een grote minderheid in Nederland negeert en omdat je geen directe invloed hebt op het beleid van het kabinet, maar feit is wel dat dit de huidige politieke situatie is en als je dat wilt veranderen, moet je misschien inderdaad wel SP stemmen.
Was toch zo'n proefballonnetje van hun, dat je een kabinet tussentijds naar huis kan sturen als de steun in samenleving is gedaald?.
Met persoonlijke voorbeelden geef je niet de situatie in het hele land weer , vrij nutteloos dus naar mijn mening.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Daar heb je een punt, maar toch is er een verschil. Als het kabinet 80% belasting gaat heffen weet ik zeker dat iedereen dat kabinet weg zal stemmen de volgende keer, terwijl bij deze AOW verhoging de meerderheid van de mensen het wel een goede maatregel vindt.
Mijn vader is 62 en is een jaar geleden ontslagen op zijn werk omdat zijn functie werd opgeheven (uitbesteed). In plaats van te lopen klagen daarover is hij gaan solliciteren en volgt nu weer een mbo opleiding (door zijn nieuwe baas betaald). En hij vindt het nog leuk ook!
Nee, die partij zegt alleen maar wat de gemiddelde volkswijkinwoner wil horen. Goed dat die mensen eindelijk ook worden gehoord in de politiek, maar iedere randdebiel ziet toch wel dat Wilders alleen maar loopt te schreeuwen en niets inhoudelijks roept? Hoe wil hij de verzorgingsstaat redden dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:40 schreef kitao het volgende:
Ik had het eigenlijk meer over de PVV , die naar ik heb gehoord ook niet ingenomen is met de afbraak van de AOW-regels , willen ze tenminste nog enige binding houden met hun achterban.
Dit is niet waar. Staken tegen kabinetsbeleid is zeker niet per definitie laakbaar en kan wel degelijk toegestaan worden door de rechter. Zeer terecht overigens, want lang niet altijd zijn arbeidsvoorwaarden louter een zaak tussen werkgevers en werknemers. Soms zit de politiek er met wetgeving als beslissende, derde partij tussen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Stakingsrecht geeft het recht te staken tegen de werkgever, niet om het land te ontwrichten en al helemaal niet door te staken tegen onze regering (of je het er wel of niet mee eens bent).
Gemiddeld heb ik de afgelopen jaren meerdere dagen OV-staking per jaar gezien. En het zal vast niet bij 1 uur blijven als ze hun zin niet krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Land ontwrichten ?
door één uur proteststaking ?
Grappig he ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
HAHA HAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA
Daar sta je dan met je kloteprotest en staking, zeikerige SP schreeuwerds. Eindelijk een rechter die inziet dat deze stakingen meer kwaad dan goed doen. Hoezee.
Tja , ik laat het over aan de PVV-stemmers hier om jou maar even af te kraken omdat jij ze voor randdebielen uitmaakt .quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef dennisdotcom het volgende:
Nee, die partij zegt alleen maar wat de gemiddelde volkswijkinwoner wil horen. Goed dat die mensen eindelijk ook worden gehoord in de politiek, maar iedere randdebiel ziet toch wel dat Wilders alleen maar loopt te schreeuwen en niets inhoudelijks roept? Hoe wil hij de verzorgingsstaat redden dan?
ja en als er tussen die tijden gestaakt wordt dan is het uur ervoor en het uur erna een verminderde dienstregeling aangezien je niet wilt dat reizigers ergens in de middle of nowhere gedumpt worden (zeker niet gezien de veiligheid van de chauffeur).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Er stond gisteren op TT dat de actie zou duren vanaf 7:55 tot 09:00 uur , in ieder geval precies 65 minuten.
Nu weet ik niet hoe je voorgaande teletekstberichten kunt terugvinden ; ik heb het geprobeerd maar dat is me nog niet gelukt. (wie heeft een tip hierover ? )
Jouw post is dus een leugen of NOS-teletekst liegt.
Er stond volgens mij ook bij dat de chauffeurs bezorgd waren om hun veiligheid indien er medegedeeld zou worden dat er niet verder gereden zou worden in niemandsland en terecht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:19 schreef Misan het volgende:
ja en als er tussen die tijden gestaakt wordt dan is het uur ervoor en het uur erna een verminderde dienstregeling aangezien je niet wilt dat reizigers ergens in de middle of nowhere gedumpt worden (zeker niet gezien de veiligheid van de chauffeur).
Het kan zijn dat ik het mis heb, maar volgens mij wilden ze eerst staken van 11:55 tot 13:00 uur en wilde de vervoersmaatschappijen hier pertinent niet aan meewerken, aangezien dit veel langer voor overlast zou zorgen dan die 65 minuten. Gevolg was dat men meteen de hele ochtendspits wilde staken, aldus het NOS-journaal van enkele dagen terug
Zo zie je maar weer, iedere mongool heeft ook een goede kant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Grappig he ?
Dat zijn diezelfde rechters die die Turk op verlof stuurden die nu ergens in Ankara zit en waar iedereen zo op afgaf.
Simplistisch gelul allemaal.
Ga eens Google'en op modaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Met persoonlijke voorbeelden geef je niet de situatie in het hele land weer , vrij nutteloos dus naar mijn mening.
En je leest niet goed : er stond 80% belasting voor dat gedeelte dat bovenmodaal verdiend wordt.
En dat is niet de meerderheid van de mensen.
Dat zij desondanks toch veel zetels hebben is juist een verschijnsel dat mij doet afvragen of deze democratie wel werkt.
( afgezien van het feit of dat ik werkelijk een voorstander zou zijn van een dergelijke drastische wetswijziging)
Zo, je zit er weer lekker naast zie ik. Waarom toch al die persoonlijke 'aanvallen' als je met de feiten op de oren wordt geslagen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Het is een mooi stuk en je zal er best moeite voor gedaan hebben , maar het lijkt er steeds meer op dat jij bij één of andere politieke partij bent betrokken en hier er gebruik van maakt om even het partijprogramma op los te laten.
Ik vond al dat jouw posts meer in POL en GWR thuis horen , nu weet ik het zeker.
Ga vooral door met het stelen van geld van gedupeerde ouderen met je quasi wetenschappelijk beredeneerde argumenten en je komt er nog wel achter wat die van jou standpunten vinden.
Waarschijnlijk volgend jaar al wanneer de gevestigde partijen naar huis worden gestuurd.
.
Welke feiten , je hebt nog niet één bron vermeld ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:07 schreef justanick het volgende:
Zo, je zit er weer lekker naast zie ik. Waarom toch al die persoonlijke 'aanvallen' als je met de feiten op de oren wordt geslagen?
Klopkoek is niet zo gematigd in zijn taalgebruik, "ga vissen, halve walnoot" is niet des klopkoeks.quote:
Dat klopt , ik ben geen kloon van KK.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
KLopkoek is niet zo gematigd in zijn taalgebruik, "ga vissen, halve walnoot" is niet des klopkoeks.
Och ik scheld dan ook niet, ik kom op voor je rechten als user op dit forum. Niemand verdient het om vergeleken te worden met Klopkoek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat klopt , ik ben geen kloon van KK.
Aluhoedje en halve noot lijkt mij ongeveer hetzelfde , met uitschelden wordt het er allemaal niet leuker op.
Haha , die doe jij nu van Klopkoek juist tekort.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Och ik scheld dan ook niet, ik kom op voor je rechten als user op dit forum. Niemand verdient het om vergeleken te worden met Klopkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |