abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73454170
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef RvLaak het volgende:
hoe laat komen de alcoa cijfers?
na sluit
pi_73454984
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Welke had jij dan precies? In die eerdere post van je lees ik wel dat je er 5 hebt maar welke zijn dat dan?
Om te beginnen, biotech/agrotech = hoger risico dan gemiddeld, en het kan jaren duren voor je boven je aankoopprijs komt, maar het potentieel is ook véél groter dan bij indexwaarden. Dit is afkomstig van eigen research endus fouten voorbehouden.
Om eerlijk te zijn, ik ben begonnen met Thrombo en Devgen, en heb de anderen er gewoon bijgekocht bij wijze van spreiding. Ik geloof sterk dat minstens 2 van de 5, en waarschijnlijk 4 van de 5 succesverhalen gaan worden. Beloof dus niks .

In volgorde van gewicht in mijn portefeuille:
Thrombogenics. Heeft 5 geneesmiddelen in de pijplijn, dewelke ten vroegste voor 2010-2012 zijn. Betreedt markten van honderden miljoenen indien er slechts één een succes wordt. Heeft genoeg cash om alles in eigen huis te houden voor op z'n minst 2 jaar. Momenteel ontstaat er een beetje een hype heb ik de indruk, maar ik verwacht nog minstens 60% koersstijging de komende 12 maanden, daar alle studies volgens plan verlopen, en vaak sneller.

Devgen. Ontwikkeling en productie van hi-tech gewasbescherming en gemodificeerd rijstzaad, actief in India/Indonesië/China, waar nog nagenoeg uitsluitend traditioneel zaad gebruikt wordt. Overheden hebben aangegeven te willen overschakelen wegens nood aan hogere productie en eerste contracten komen binnen.
Heeft 20 miljoen ontvangen van Monsanto (partnership) en heeft een solide balans nu, en kan door vele samenwerkingsverbanden opboksen tegen de grootsten zoals Syngenta (gewasbescherming) en Pioneer (onderdeel van DuPont, zaden). Marktcap is nog geen 100 miljoen, dus het is niet ondenkbaar dat ze het niet halen tegen die reuzen, maar ze worden wel 'beschermd' door Monsanto.

Ablynx. 24 geneesmiddelen in pijplijn op basis van antilichamen die men vindt bij lama's -> deze kunnen op plaatsen in het lichaam geraken waar onze eigen antilichamen te groot voor zijn. Ook hier is het potentieel immens daar ze de eersten zijn die werken aan een manier die de ontwikkeling van geneesmiddelen in een stroomversnelling kan brengen. Heeft wel geen enkel middel in fase 2, dus nog een lange weg te gaan.

Tigenix. Heeft gisteren de laatst nodige toestemming gekregen om zijn eerste geneesmiddel op de markt te brengen. Afwachten dus dat het ook een commercieel succes wordt. Verkoop kan beginnen wanneer het ziekenfonds weet hoeveel ze terugbetalen. Ook zij zijn min of meer pioneers in hun vakgebied; het middel stelt chirurgen in staat om kraakbeen te 'vermenigvuldigen' zodat patiënten met hun eigen spul gefixt kunnen worden.

Galapagos. Minder speciaal, gewoon goed bezig als je kijkt naar de frequentie waaraan ze mijlpaalbetalingen innen.

Ik weet dat er niet veel biotech fans in deze topics zijn, dus ik zal alvast melden dat ik weet hoe riskant het is.
Aan de andere kant zit ik redelijk comfortabel met deze vijf dus maak mij geen zorgen .
pi_73455213
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef RvLaak het volgende:
hoe laat komen de alcoa cijfers?
Volgens mij nabeurs.
pi_73455644
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Volgens mij nabeurs.
nabeurs NL of VS?
pi_73455915
yeah baby!!!

EC warns nine member countries, including Germany and Italy, that their budget deficits are too large. Twenty of the EU's 27 member countries are on track to breach the bloc's 3%-of-GDP limit on deficits, but the nine warned today "are neither close to the reference value nor temporary," the Commission said.

wij zitten er natuurlijk ook bij

http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/09/1428&type=HTML&aged=0&language=EN&guiLanguage=en
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_73456273
en we waren ff rood op de AEX
pi_73456765
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:52 schreef edwinh het volgende:
yeah baby!!!

EC warns nine member countries, including Germany and Italy, that their budget deficits are too large. Twenty of the EU's 27 member countries are on track to breach the bloc's 3%-of-GDP limit on deficits, but the nine warned today "are neither close to the reference value nor temporary," the Commission said.

wij zitten er natuurlijk ook bij

http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/09/1428&type=HTML&aged=0&language=EN&guiLanguage=en
quote:
Commission adopts reports under excessive deficit procedure for Austria, Belgium, the Czech Republic, Germany, Italy, the Netherlands, Portugal, Slovakia and Slovenia
Je gaat me niet vertellen dat Spanje en Griekenland geen tekort hebben van meer dan 3 procent??
pi_73457338
http://www.chartoftheday.com/20090925.htm

en we dalen weer met huizen prijzen in VS, ik verwacht nog een daling van 20%
pi_73457567
We dalen nu wel "flink"... Is er nieuws geweest?
pi_73457599
quote:
6XXL Dat is ook wel een heel erg klantonvriendelijke opmerking.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73457934
Binnenkort stage bij de ING.
pi_73458128
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:02 schreef Rejected het volgende:
Vergeet je je bonus niet?
pi_73458226
en de verhuisdozen
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_73458236
!
Ik vraag me af of ik er veel van ga leren.
pi_73458974
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

nabeurs NL of VS?
VS
pi_73459003
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Rejected het volgende:
!
Ik vraag me af of ik er veel van ga leren.
Liegen en Bedriegen
pi_73459233
pi_73459353
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:02 schreef Rejected het volgende:
Ga je intern?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73459785
rood groen rood groen rood groen rood
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_73460337
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
rood groen rood groen rood groen rood
Gaat gewoon verder omhoog deze week. Vanavond alcoa beter dan verwacht en vrijdag op 318+
pi_73460477
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:21 schreef M.Melandri het volgende:
Gaat gewoon verder omhoog deze week. Vanavond alcoa beter dan verwacht en vrijdag op 318+
Ik denk <300 deze week...
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:27:15 #198
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73460554
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:21 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Of niet. Lagere toppen en diepere bodems
The End Times are wild
pi_73460772
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Of niet. Lagere toppen en diepere bodems
[ afbeelding ]
Volgens mijn analyse niet. Zijn te ver doorgeschoten naar boven vanmorgen. Voorlopig neem ik geen posities in, nu long gaan is ook high risk. Wacht een mooi shortmoment midden oktober wel af.
pi_73461350
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:19 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Ik ben zelf Belg dus vandaar dat de focus eerder hier ligt .

Wat betreft Fortis, toen ze aan 80 cent noteerden was het hét koopmoment. Nu zéker nietmeer!
Na de ontmanteling was Fortis een 'lege doos' ter waarde van 3,2 euro per aandeel ongeveer. Daar dit een holding was met een goede en grote verzekeringsmaatschappij was dit hét instapmoment, daar het 'bedrijf' gered was, en je er zeker van kon zijn dat de koers vroeg of laat naar die 3,2 euro zou evolueren.
Theorie natuurlijk, zelf ook niet gedaan wegens een flinke afkeer van alles Fortis . Ben eentje van de blinde volgers die er bij verloren hebben helaas..
Ik vind het tof dat je het zo fundamenteel bekijkt ! Zelf heb ik niet zo veel met biotech en alles daaraan gerelateerd maar het is wel een interessante sector.

Voor de rest heb ik op dit moment vooral een oogje op zaken zoals fortis / gazprom / de financiele aandelen in Amerika zoals GS. En short/long op de index / valuta(op dit moment eur/usd) / olie / goud.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')