Boete ? Hoe bedoel je boete? Die heb je enkel bij de internet sparen extra ofzo. 1% opname kosten bedoel je?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef hecoson het volgende:
@qwea
doe wat je intuitie jullie aanraad ik zou het wel doen en die eventuele boete voor lief nemen
@ de rest de zieken veel beterschap en de rest ga zo door ik lach me kapot
een stiekeme meelezer
Nou al die berichtgeving rondom dirkje doet me wel een beetje huiverenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Hoezo geld weghalen bij de DSB bank dan?
Ik hoorde gister nog op de radio dat ze toch echt nog aan alle punten ruimschoots voldoen om gewoon een gezonde bank te zijn. Maar misschien heb ik vandaag dan alsnog weer iets gemist?
Porrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrno!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
om even op t niveau van gister terug te komen, dit word net aangehaald in OUD
kijk1
kijk2
kijk3
Welke kerel was not amused?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boete ? Hoe bedoel je boete? Die heb je enkel bij de internet sparen extra ofzo. 1% opname kosten bedoel je?
Die hebben we niet
Net mn centjes laten overboeken. Kerel was not amused
jawel, ze zijn tot 24u open..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kerel was not amused?
Ik neem aan dat je niet nog iemand aan de lijn kreeg op dit tijdstip?
Nou, ik moest vet lang in de wachtrij staan. Posten die slimmerds in het aex topic net een link waarmee je dat kan omzeilenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Kon je dat niet gewoon met internetbankieren overgooien dan, dat geld?
De virtuele vrouw hobbelt prima, maar de tieten hobbelen niet meequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
om even op t niveau van gister terug te komen, dit word net aangehaald in OUD
kijk1
kijk2
kijk3
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:32 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Baan = leuk!![]()
Collega's zijn lief en enthousiast!![]()
Vlucht naar Londen geboekt!![]()
Life = good.![]()
Hoest hier nog?
Dank je wel! ik ga van het positieve uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef hecoson het volgende:
@qwea
doe wat je intuitie jullie aanraad ik zou het wel doen en die eventuele boete voor lief nemen
@ de rest de zieken veel beterschap en de rest ga zo door ik lach me kapot
een stiekeme meelezer
Boek nu al op?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De virtuele vrouw hobbelt prima, maar de tieten hobbelen niet mee
Dat zal de mildheid van je eigen hersenen wel zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:06 schreef MissBliss het volgende:
Oh jee, echt op dit moment?? Pff moeilijk zeg O-
en hoi
raar hoe de geest werkt hoor, het gaat uren of bijna dagen goed en ineens realiseer je het weer. En niet dat je het de rest van de tijd niet weet ofzo, het dringt gewoon niet door. Ofzo. Ik weet het niet en ik snap er al helemaal niks van
/mijmer
Stukje bij beetje meisquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:20 schreef MissBliss het volgende:
Daar zit wel iets in Elisa, als ik kijk naar de eerste reactie op woensdag dan denk ik: dat hou je nooit lang vol, dat hele lichaam is ook in de stress, trillen, niet eten of slapen, hoofdpijn, buikpijn, pure paniek. Die eerste paniekreactie neemt af en dan is het een dof gevoel, bij mij dan. En soms die realisatie weer en da heb je die eerste reactie weer in het klein.
Nou ja, ik ga maar eens slapen, vroeg voor deze week
mm sterkte met je hamster
Elisa
Hi Phaidraquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:49 schreef Phaidra het volgende:
Ik kom even binnenvallen
Oh maar ik gooi hem er gráág nog een keer in, ter inspiratie voor Muis die vandaag ook naar die winkel gaat!quote:
Mogguh!quote:
Oooooohh, doe hem eens aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar ik gooi hem er gráág nog een keer in, ter inspiratie voor Muis die vandaag ook naar die winkel gaat!
[ afbeelding ]
Bij SPS (Superstar!). Hangen allemaal van die mooie kleurtjes nu!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Ooooh wat MOOI!![]()
Waar?? En was het erg duur?
Ik zit op het werk en het jurkje hangt thuisquote:
Doe eens wat plaatjes van de site van wat je besteld hebt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, net wat vodjes besteld bij de H&M, geen zin om naar de winkels te gaan
Ik zie het probleem niet, die 2 punten gecombineerd is toch juist extra goed?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
Ik zit op het werk en het jurkje hangt thuis
Heb het in de winkel aan gehad en ik wilde er perse iets overheen, anders was het
a) te koud
b) te tieterig
Vandaar dat blauwe vest. Dan vind ik het eigenlijk nóg te tieterig, maar goed, daar doe ik niets aan
Ook als je geen trotse bezitter bent mag je hier posten hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:19 schreef Phaidra het volgende:
Hee Elies!Als jullie niet terug naar Slank komen (
), moet ik hier maar naartoe! Ik mis jullie geklets!
Edit: En op zich mag ik hier best posten, want ik ben in het trotse bezit van twee poezen (jeweets, die beestjes)!
Ik had het nét gevonden idd! Prachtige dingen, ga er zeker een keer kijken!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij SPS (Superstar!). Hangen allemaal van die mooie kleurtjes nu!
Ik weet niet meer wat ie kostte, had er nog wat andere dingetjes bij (o.a. dat lichtblauwe vest dat er bij hangt op de foto, komt tot mijn enkels).
Woei!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook als je geen trotse bezitter bent mag je hier posten hoor
Neeheeequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, die 2 punten gecombineerd is toch juist extra goed?
Nee, dan gaan jullie mij uitlachen om mijn gebrek aan smaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheee
Doe jij nou maar even je nieuw aangeschafte kleertjes showen!
@Elisa en Phaidra: zie, de Paintkunsten blijven niet onopgemerkt
Welnee, alsof er geen mensen zouden zijn die mijn jurrekie belachelijk vinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dan gaan jullie mij uitlachen om mijn gebrek aan smaak
Dat kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef Cat22 het volgende:
LL, je bent een plaatje van de boxershorts vergeten.......
Dan is het maar goed dat ik je op die nalatigheid wees.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef Maes het volgende:
LL een beetje spannende kleuren zou leuk zijn. Ik neem aan dat de boxershorts in rood en oranje zijn
quote:06.10.09 - 84-6253 - M - Set van 3 boxershorts - Zwart - 1
Ik zit vol smart te wachten tot het maandag is en die spullen binnenkomen!quote:
McSpannend in de bocht!quote:
Slapen is goed voor de huid, krijg je minder snel rimpels. Greys haar ampullen helpen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |