Hoera voor de rokjes en jurkjes zodat je niet in je blote kont hoeft te lopen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Hoera voor het te jong zijn voor een verplicht uitstrijkje
QFTquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Hoera voor het te jong zijn voor een verplicht uitstrijkje
Ik ga morgen naar SPS en ik heb er superveel zin inquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoera voor de rokjes en jurkjes zodat je niet in je blote kont hoeft te lopen!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag stoppen met de diclo. Oxaze mag ik afbouwen.
Oh, veel plezier!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar SPS en ik heb er superveel zin in
Noooo mijn banksaldo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, veel plezier!Ik vond echt ALLES leuk dat er hing deze keer!
Kijk hier een voorproefje, waar eigenlijk nog de minst leuke dingen (vind ik) op staan.quote:
Ohhh die rozequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk hier een voorproefje, waar eigenlijk nog de minst leuke dingen (vind ik) op staan.
In de winkel hangen veel leukere dingen: http://www.sps-superstar.nl/collectie/lyrical.html
Je kunt ook op de andere collecties klikken!
Ja, die tip ga ik echt nooit vergeten!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk hier een voorproefje, waar eigenlijk nog de minst leuke dingen (vind ik) op staan.
In de winkel hangen veel leukere dingen: http://www.sps-superstar.nl/collectie/lyrical.html
Je kunt ook op de andere collecties klikken!
Ach, ik vast eigenlijk ook voor dat jurkje dat ik heb gekochtquote:
Scheelt met dit weer ook een blaasontsteking.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ook, maar het was eigenlijk uitstrijkjesgewijsgezien bij de dokter zeg maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Scheelt met dit weer ook een blaasontsteking.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar waait het wel onder door hoor...dus hoera voor de maillot en het feit dat je dan 2 onderbroeken aan magquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:55 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje korrelig, zwaar gecropped, maar wel leuk om te zien. Dat beest was aan het bidden maar werd telkens door een groep kraaien weggejaagd. Mogelijk een kiekendief of wespendief, ik ben niet zo'n ornitholoog.
Ziet er idd wel grappig uit jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:22 schreef JJH het volgende:
Ik heb net kaartjes gekocht voor de opnames van de Badgasten van BNN, geen idee wat het is, maar het zal wel grappig zijn.
Zit net inderdaad ff de site de bekijken. Lijkt wel een soort lama doorstart, maar dan met andere caberetiers.quote:
zee es ei jew jork, bonez, flauw en shitteman, tukkie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef Morretje het volgende:
Waar is iedereen nu? We kijken hier 'the italian job', maar ik vind em niet zo.. Ik wil straks 'Bones' kijken!![]()
Blegh, ik ben echt de hele dag al vaag.. Heb 12 uur geslapen vannacht, ben misselijk op tijden dat ik moet eten, heb honger op tijden dat ik anders nooit eet, en nu krijg ik het pas weer warm en lekkere trek ook. Ravage heeft de hele middag voor me moeten zorgen omdat ik voor pampus op de bank lag.
/einde klaagpost
maar he, we hebben nog steeds een plakkert!
Je weet NIET wat je mist......quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:50 schreef Morretje het volgende:Ik heb verloren, we kijken nog steeds naar 'the italian job'..
Ik zou het wel doen, maar wie ben ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
Zeg poepjens... ik heb spaarcentjes bij de DSB. MM ook. Wat denken jullie? Moeten we dat maar naar een andere bank doen?
ik zou t overzettenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
Zeg poepjens... ik heb spaarcentjes bij de DSB. MM ook. Wat denken jullie? Moeten we dat maar naar een andere bank doen?
Waar moet jij zo om lachen danquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef hecoson het volgende:
@qwea
doe wat je intuitie jullie aanraad ik zou het wel doen en die eventuele boete voor lief nemen
@ de rest de zieken veel beterschap en de rest ga zo door ik lach me kapot
een stiekeme meelezer
zou ik niet doen, dat doet pijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef hecoson het volgende:
@qwea
doe wat je intuitie jullie aanraad ik zou het wel doen en die eventuele boete voor lief nemen
@ de rest de zieken veel beterschap en de rest ga zo door ik lach me kapot
een stiekeme meelezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |