ligt eraan welk handvat tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef MichielPH het volgende:
Ook erg: als ze zo heel 'onopvallend' het handvat vastpakken. Grrrr!
Ongelooflijk dat dat kan op FOK!quote:
Ja dat vind ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dat kan op FOK!
Het ligt voornamelijk aan haar houding, maar in principe is die in de deur net zo erg als die bovenaan het raam. Misschien dat de bovenste wat sneller verkrampt overkomt.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:28 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het ligt voornamelijk aan haar houding, maar in principe is die in de deur net zo erg als die bovenaan het raam. Misschien dat de bovenste wat sneller verkrampt overkomt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje zichzelf staan te showen.
of je voorruit wassen met hun borsten zekerquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen in de auto is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje de bolide staan te showen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen in de auto is al een klacht op zich. Tenzij ze gewoon in een weinig verhullend pakje de bolide staan te showen.
Nee, dat heb ik nou nooit begrepen. Ik bedoel, dan zit je daar opgegeild in je auto in een wasserette.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of je voorruit wassen met hun borsten zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |