abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73379458
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 87 Oké, hier weer verder dan maar?
Last post:
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb je vorige posts over hoe jullie nu nog contact hebben gelezen. Op zich zou ik ook graag op vriendschappelijke basis contact met mijn ex willen hebben, ook al zal dat waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Maarrr... Het lijkt er een beetje op dat je ex je (nog) leuker vind dan dat hij zegt....
Aan jou om te doen wat je wilt doen. Dat "rustig aan" lijkt me dus ook geen slecht idee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73379520
Nou net weer sms contact gehad met me ex. Contact is nu definitief verbroken(dacht ik vorige week zondag ook, maar toen krabbelde ze terug).

Ben er eigenlijk best blij om. Normaal contact was ze toch niet toe in staat dus dan liever geen contact. Ondanks dat voel ik me wel zwaar kut. Misschien de realisatie dat het echt nooit meer goed gaat komen of iets in die richting.

@SuperrrTuxxx

Jammer joh
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:42:30 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73379521
Fipo.

Ah net te laat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:45:05 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73379610
Wat gaan die topics snel... Ik doe nog even mee.
censuur :O
  FOK!fotograaf zondag 4 oktober 2009 @ 23:47:10 #5
159915 -Menn0-
MNO
pi_73379692
Wat ook fijn is dat ze af en toe nog even zegt hoeveel ze nog van me houdt en bij me wilt zijn maar het toch niet aankan... Maak het dan niet uit

,,/
pi_73379756
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef Barbusse het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 87 Oké, hier weer verder dan maar?
Last post:
[..]

Het stomme is, hij praat wel constant over het onderwerp relatie en 'als ik een leuk meisje tegenkom' en dit en dat. Aan de ene kant denk ik: Okay, zijn gedachten zijn niet meer bij mij. Aan de andere kant denk ik juist: Wtf, loop je nou toneel te spelen of wat? Ik krijg er vast niks uit als ik het hem vraag en bovendien vind ik persoonlijk dat hij er zelf mee moet komen mocht het waar zijn. Dus ja, rustig aan doen lijkt me nu het beste. Beetje afwachten waar het naartoe gaat vanaf hier.

Nog 31 dagen en dan is het 5 november. We'll see, we'll see.

En nu slapen, weltrusten iedereen!
pi_73379769
Ik faal. Dubbel.
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:54:45 #8
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73379948
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Wat ook fijn is dat ze af en toe nog even zegt hoeveel ze nog van me houdt en bij me wilt zijn maar het toch niet aankan... Maak het dan niet uit

Ik herken je situatie uit duizenden. Is dat vrouwenlogica, of gewoon liegen..
BE YOUR DOG
pi_73380099
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Das gewoon liegen, en niet alleen aan vrouwen gebonden hoor.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fipo.

Ah net te laat.
Fail.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73380101
tvp
Op zich zijn een hoop dingen in dit filmpje wel logisch

Alleen is ons mensen geleerd om niet ´raar´ te zijn, en niet zo groot te denken, dat we beter maar ´normaal´ kunnen zijn, want de wereld is al gek genoeg.

Ik geloof wel in de kracht van spiritualiteit, maar ben niet iemand die het in praktijk kan brengen

Verders een prima weekend gehad, ben zondag middag uit frustratie m'n huis uit gegaan om maar 'iets' te doen het was mooi weer en heb een uur gefietst op weggetjes waar ik normaal nooit kom, mijn oma opgezocht en 's avonds bij mijn ouders gegeten en daarna een paar uur zitten gamen op mijn pc

Soms kan 't leven best ok zijn
Als je jezelf maar bezig houd met leuke dingen.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  FOK!fotograaf zondag 4 oktober 2009 @ 23:59:42 #11
159915 -Menn0-
MNO
pi_73380108
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Tja zeg dan gewoon tegen me: ik vind je klootzak wil je nooit meer zien, daar kan ik tenminste nog wat mee.

Nu vinden we elkaar (na 4 maanden dat het uit is) nog steeds leuk en houden nog verschrikkelijk veel van elkaar. Helaas wil zij daar blijkbaar niet aan toe geven...
,,/
  Moderator zondag 4 oktober 2009 @ 23:59:48 #12
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73380111
Bedenk me net dat ik eigenlijk erg slecht kan meelullen in dit topic, omdat ik en mijn ex gewoon nul contact hebben.

Zij hoeft ook overduidelijk geen contact met mij meer. ze heeft het uitgemaakt en daarmee is ook werkelijk alle liefde, emotie, interesse en wat dan ook voor mij verdwenen. Ik kon net zo goed dood zijn wat haar betreft

Dus ja, enige wat ik kan doen is exact hetzelfde. Ze is dood voor mij...
Dat is niet hoe ik het wil, maar ik heb geen keus.
Vind het nog steeds heel onwerkelijk dat zoiets kan, dat iemand echt zo hard en kil kan zijn. Maar ik heb een aantal dagen mijn breaking point gehad. Het verdriet en onbegrip maakte plaats voor een soort 'bekijk het maar' gevoel.... en dat heb ik tot nu nog steeds.
Ja ik vind het nog steeds heel erg... maar ik heb nu echt genoeg gehad van haar. Sicko....

zo en nu ga ik eens pitten

Tschüss!
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 00:03:18 #13
159915 -Menn0-
MNO
pi_73380219
Tja ik weet niet wat beter is: proberen vrienden te blijven omdat zij dat zo graag wilt en omdat jij nog steeds zo graag bij haar bent of nul contact...
,,/
pi_73380256
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef dick_laurent het volgende:
Bedenk me net dat ik eigenlijk erg slecht kan meelullen in dit topic, omdat ik en mijn ex gewoon nul contact hebben.

Zij hoeft ook overduidelijk geen contact met mij meer. ze heeft het uitgemaakt en daarmee is ook werkelijk alle liefde, emotie, interesse en wat dan ook voor mij verdwenen. Ik kon net zo goed dood zijn wat haar betreft

Vind het nog steeds heel onwerkelijk dat zoiets kan, dat iemand echt zo hard en kil kan zijn. Maar ik heb een aantal dagen mijn breaking point gehad. Het verdriet en onbegrip maakte plaats voor een soort 'bekijk het maar' gevoel.... en dat heb ik tot nu nog steeds.
Ja ik vind het nog steeds heel erg... maar ik heb nu echt genoeg gehad van haar. Sicko....

Tschüss!
Volgens mij heb jij door haar abrupte afkappen van contact meer kans om haar snel te vergeten dan wie dan ook in dit topic kerel. En ja, het is asociaal, lomp, kil en wreed wat ze gedaan heeft. Maar het is wel een zegen voor je, want je had dat breaking point van "bekijk het maar ik ga verder met m'n leven" nooit zo snel bereikt als ze nog poeslief tegen je had gedaan.

Truste kerel.
pi_73380275
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef -Menn0- het volgende:
Tja ik weet niet wat beter is: proberen vrienden te blijven omdat zij dat zo graag wilt en omdat jij nog steeds zo graag bij haar bent of nul contact...
Euh...nul contact lijkt me spreekwoordelijke open deur...
pi_73380373
quote:

Tschüss!
Dat was je ja. Ik sluit me nu bij je aan. Wil ook geheel geen contact meer. Voor mij is ze ook dood. En als ze deze keer weer opbelt om het goed te maken kan ze krijgen.
pi_73380528
quote:

Doe 's niet zo f ing dramatisch man!
Je ex is iemand waarvan je onwijs veel hield en misschien nog steeds, en ZIJ HIELD OOK VAN JOU!

Liefde eenmaal gegeven kan nooit en te nimmer teruggetrokken worden dat hou je in je hart voor altijd, ik heb ook geprobeerd emoties te wissen, dat lukt je never nooit niet.

Zie haar als een meid waarmee je het leuk heb gehad voor een tijdje, maar dat het blijkbaar toch niet goed genoeg was samen.

Nu je bij wijze van spreke dood ben gegaan kan je alleen nog maar levendiger worden! Dat zal je vanzelf merken als je niet met je kop achter een toetsenbord blijft hangen

Cold turkey stoppen met contact zou mij ook niet liggen, andere mensen blijkbaar wel, maarja ieder mens is anders en uniek, emoties achter keuzes kan je niet begrijpen omdat emoties niet in woorden uit te leggen zijn.

Dus de antwoorden die je krijgt is:
1. Ik hou niet meer van je
2. Ik heb nooit van je gehouden
3. Interesseert me niet dat je een antwoord wil, rot op.
4. Ik hou nog wel van je, maar niet genoeg
5. Ik ben niet zeker van wat ik wil
6. Ik wil nog vrij zijn voordat ik me vastleg in een relatie.

Alle antwoorden die je krijgt zullen toch je hart breken, en die van je ex ook omdat ze het moet zeggen en bang is voor wat er gaat gebeuren, maar het enige wat je kan doen is daarna op jezelf richten en er het beste van maken.

Kijk goed naar jezelf en stel prioriteiten, wat wil je, wat kan je er aan doen en ben ik realistisch genoeg om dit ook werkelijk te gaan doen?

Ik ben sinds het uit is ruim 10kg afgevallen, kan koken, ben 10x zelfstandiger geworden EN ik ben er achter gekomen waarom ik me zo slecht voelde in het laatste half jaar in de relatie, maar tegelijkertijd ook gelukkig...

Ik voelde me gelukkig omdat ik bij haar was, maar ongelukkig omdat ik geen steun kreeg van haar kant en moest vechten om met haar over dezelfde strepen heen te gaan, en vaak waren de dingen die ik deed niet goed genoeg, gek genoeg voelde ik me gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd en hoopte op een betere tijd, die nooit kwam, ook niet na 3 kwart jaar

Richt je op jezelf, jij bent het waard om van jezelf te houden, daarnaast ben jij het zeker ook waard om anderen van je te laten houden, en misschien dat je ook weer van een ander gaat houden (als in liefde of vriendschap).

Sterkte.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 5 oktober 2009 @ 00:18:59 #18
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73380652
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Das gewoon liegen, en niet alleen aan vrouwen gebonden hoor.
[..]
Waarom? Wellicht zit zij in dubio, over wat wel of wat niet te doen. Misschien hou je van elkaar, maar wacht je even totdat je in de verlenging stapt.
BE YOUR DOG
pi_73380662
Chev, kwaliteitspostmantm!
Ik wou ook wat posten, maar dat is bij deze overbodig dus.
pi_73380678
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij door haar abrupte afkappen van contact meer kans om haar snel te vergeten dan wie dan ook in dit topic kerel.
Maar het is wel een zegen voor je, want je had dat breaking point van "bekijk het maar ik ga verder met m'n leven" nooit zo snel bereikt als ze nog poeslief tegen je had gedaan.

Hallo allemaal, daar was ik weer. Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.. Ik heb ook nul contact meer met mijn ex.. Maar ik heb het naar mijn idee juist moeilijker omdat we geen contact hebben..
Alhoewel als we weer wel contact zouden hebben, zou ik er waarschijnlijk nog langer over doen om te beseffen dat ik hem los moet laten...
Gek dat je hoop blijft houden tegen beter weten in.. En ook zeker tegen je principes in..
Ik wilde dat ik hem een klootzak kon vinden, maar daarvoor hou ik nog teveel van hem.. Al ben ik nog wel boos op hem.. Over de manier waarop..
Maar we zijn op de goeie weg.. Elke dag een stapje verder...
Morgennacht weer werken, dat is een betere afleiding dan in je vakantie niks zitten te doen.. Dus ik neem aan dat het de komende weken misschien met stappen vooruit zal gaan (hoop, hoop)
pi_73380692
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:14 schreef Chev het volgende:

[..]
Ik voelde me gelukkig omdat ik bij haar was, maar ongelukkig omdat ik geen steun kreeg van haar kant en moest vechten om met haar over dezelfde strepen heen te gaan, en vaak waren de dingen die ik deed niet goed genoeg, gek genoeg voelde ik me gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd en hoopte op een betere tijd, die nooit kwam, ook niet na 3 kwart jaar

Richt je op jezelf, jij bent het waard om van jezelf te houden, daarnaast ben jij het zeker ook waard om anderen van je te laten houden, en misschien dat je ook weer van een ander gaat houden (als in liefde of vriendschap).
Onze inspirator. Maar je hebt wel gelijk. Ik voel me nu ook stukken beter dan toen ik relatie had. Ondanks dat ik zeker dingen mis, miste ik ook steun van haar en had het idee dat ik de meeste moeite deed. Oök wij hoopte op betere tijd en hebben zelf het opnieuw geprobeerd een jaar geleden. Het ging even goed, maar zoals blijkt niet lang.

Dat van val dood wat we zeggen is ook een fase. Deze boosheid helpt mij in elk geval om afstand te nemen van haar. Dat heb ik(en andere denk ik ook) gewoon nodig. Dus dat is niet dramatisch, maar gewoon een gevoel dat helpt om hier doorheen te komen.
pi_73380750
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Waarom? Wellicht zit zij in dubio, over wat wel of wat niet te doen. Misschien hou je van elkaar, maar wacht je even totdat je in de verlenging stapt.
Nee, daar geloof ik niet in. "Whenever there is doubt, there is no doubt."
Dus als er twijfels zijn over wat jij voelt voor je vriend(in), dan hoef je niet meer te twijfelen. Je gevoelens ken je toch wel? Wees daar gewoon eerlijk over zeg. Tegenover jezelf en tegenover je partner.
"Ik weet niet zeker of ik nog van je hou..." Nou, boo-fucking-hoo, dat weet je wel hoor.
pi_73380770
@ Chev: Wijze woorden
pi_73380838
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Hallo allemaal, daar was ik weer. Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.. Ik heb ook nul contact meer met mijn ex.. Maar ik heb het naar mijn idee juist moeilijker omdat we geen contact hebben..
Alhoewel als we weer wel contact zouden hebben, zou ik er waarschijnlijk nog langer over doen om te beseffen dat ik hem los moet laten...
Gek dat je hoop blijft houden tegen beter weten in.. En ook zeker tegen je principes in..
Ik wilde dat ik hem een klootzak kon vinden, maar daarvoor hou ik nog teveel van hem.. Al ben ik nog wel boos op hem.. Over de manier waarop..
Maar we zijn op de goeie weg.. Elke dag een stapje verder...
Morgennacht weer werken, dat is een betere afleiding dan in je vakantie niks zitten te doen.. Dus ik neem aan dat het de komende weken misschien met stappen vooruit zal gaan (hoop, hoop)
Niet hopen, nee: WETEN!
En de discussie van wel of geen contact...dat ligt voor iedereen anders. Alleen hebben sommigen hier die keus ook niet, het wordt gewoon voor hen beslist. En dat kan zeker bijzonder pijnlijk zijn.
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 00:26:52 #25
159915 -Menn0-
MNO
pi_73380860
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Euh...nul contact lijkt me spreekwoordelijke open deur...
Rhetorical question
,,/
pi_73380943
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet hopen, nee: WETEN!
En de discussie van wel of geen contact...dat ligt voor iedereen anders. Alleen hebben sommigen hier die keus ook niet, het wordt gewoon voor hen beslist. En dat kan zeker bijzonder pijnlijk zijn.
Nou vooruit, bij deze WEET ik dat het de komende weken beter met mij zal gaan
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Hoe is het verder met de mensen hier? Nog leuk nieuws ergens?
  maandag 5 oktober 2009 @ 00:42:07 #27
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73381209
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, daar geloof ik niet in. "Whenever there is doubt, there is no doubt."
Dus als er twijfels zijn over wat jij voelt voor je vriend(in), dan hoef je niet meer te twijfelen. Je gevoelens ken je toch wel? Wees daar gewoon eerlijk over zeg. Tegenover jezelf en tegenover je partner.
"Ik weet niet zeker of ik nog van je hou..." Nou, boo-fucking-hoo, dat weet je wel hoor.
Mijn reactie ging in beginsel over deze post:
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef -Menn0- het volgende:

Ze zegt dat ze wel van hem houdt. Daar is dus geen twijfel over. De twijfel zit 'm in het wel of niet bijelkaar komen, voor zover ik het begrijp.
BE YOUR DOG
pi_73381247
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Nou vooruit, bij deze WEET ik dat het de komende weken beter met mij zal gaan
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Hoe is het verder met de mensen hier? Nog leuk nieuws ergens?
Ik heb binnenkort een date. Leuk genoeg? Ik hoop stiekem van wel.
pi_73381291
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Mijn reactie ging in beginsel over deze post:
[..]

Ze zegt dat ze wel van hem houdt. Daar is dus geen twijfel over. De twijfel zit 'm in het wel of niet bijelkaar komen, voor zover ik het begrijp.
Dat begrijp ik, maar mijn reactie ging juist over het laatste stuk. Er is twijfel, dus er is geen twijfel. Ze is weg, dus dat is redelijk vaststaand toch? Waarom jezelf, ondanks dat je nog zo gek op haar bent, jezelf gek lopen maken met iets waar jij geen invloed op kunt hebben? En als zij nog zo veel van hem houdt, waarom dan de twijfel over bij hem blijven?
pi_73381360
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb binnenkort een date. Leuk genoeg? Ik hoop stiekem van wel.
Oeeh wat goed!!! Spannend!! Ik hoop dat het leuk wordt voor je! Heb je de stoute schoenen aangedaan en iemand gewoon gevraagd of via een datingsite of hoe wordt dat gedaan deze dagen? Aangezien ik er natuurlijk al helemaal uit ben..
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 00:53:17 #31
159915 -Menn0-
MNO
pi_73381451
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef AAAAAA het volgende:

Nou ze is heel duidelijk in dat ze niet terug wilt maar toch af en toe van die kleine dingen dat ik denk tja....
,,/
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 00:54:29 #32
159915 -Menn0-
MNO
pi_73381474
En ja voor mij is het net zo vaag als voor jullie die dit nu zo lezen
,,/
pi_73381583
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nou ze is heel duidelijk in dat ze niet terug wilt maar toch af en toe van die kleine dingen dat ik denk tja....
Twijfel zegt meestal al genoeg.. Ik weet nog dat ik een post had gedaan dat iedereen tegen mij zei, hij heeft zijn keuze eigenlijk al gemaakt maar hij moet het voor zichzelf nog 'verantwoorden'. Dit zal ook niet voor elk stel zo zijn, maar het feit dat er twijfel is, is al niet goed.. Want dat zal hoogstwaarschijnlijk niet de enige keer zijn dat dat voor gaat komen..
Ik denk dat je het ook wel weet.. Diep in je hart, als je eerlijk bent tegenover jezelf.. Zonder hoop erbij, gewoon wat je hart zegt.. Ik wist eigenlijk al vanaf het moment dat mijn ex zei dat hij twijfelde, dat het klaar was...
En al kom je bij elkaar, er is toch een vertrouwensbreuk...
En iedereen is meer waard dan op iemand wachten die misschien 100% voor je gaat, maar misschien ook niet...
Alles of niets zou ik zeggen.. Nu nog mijn eigen adviezen opvolgen
pi_73381656
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:49 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Oeeh wat goed!!! Spannend!! Ik hoop dat het leuk wordt voor je! Heb je de stoute schoenen aangedaan en iemand gewoon gevraagd of via een datingsite of hoe wordt dat gedaan deze dagen? Aangezien ik er natuurlijk al helemaal uit ben..
Niks zo romantisch als een vriendin die een mooie collega voor je regelt omdat je "wel een rebound verdiend hebt na alle ellende".
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:54 schreef -Menn0- het volgende:
En ja voor mij is het net zo vaag als voor jullie die dit nu zo lezen
En dat is niet raar nee. Sterkte kerel...
  maandag 5 oktober 2009 @ 01:05:25 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73381686
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:59 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Nu nog mijn eigen adviezen opvolgen
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73381744
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 01:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niks zo romantisch als een vriendin die een mooie collega voor je regelt omdat je "wel een rebound verdiend hebt na alle ellende".
Dat is wel ontzettend lief!! Al toe aan een nieuwe relatie? Of wil je ook gewoon een rebound en niet meer?
  maandag 5 oktober 2009 @ 01:11:07 #37
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73381791
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:59 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Ik wist eigenlijk al vanaf het moment dat mijn ex zei dat hij twijfelde, dat het klaar was...
Is wel zo ja en toen kwam uitstel van executie. Een maand van tevoren hadden we een gesprek en zei hij dat hij al een tijdje twijfelde en ik mocht kiezen of ik met die wetenschap verder wilde of niet. Lekker makkelijk de keuze bij een ander leggen. Toen kwam mijn moeder onverwachts langs en toen ze weg was zei hij: "Laten we het nog maar even aankijken:"

Ik wilde toen alleen niet zien dat het geen zin meer had.
pi_73381832
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Dat is wel ontzettend lief!! Al toe aan een nieuwe relatie? Of wil je ook gewoon een rebound en niet meer?
Nou...dat weet ik pas na deze date dus. Ik ben op dit moment niet zo voor direct een nieuwe relatie eerlijk gezegd. Ik kom net uit (en ik ben er eigenlijk nog niet eens helemaal uit) een relatie van ruim 10 jaar. Aan de andere kant weet ik ook wel dat als ik echt wat voor haar zou voelen, en het is wederzijds, ik wel een enorme eikel zou zijn als ik daar niks mee zou doen.
We zien het wel. Eerst die date, daarna de rest van de wereld.

En het is inderdaad erg lief van haar. Had er ook niet op gerekend eigenlijk. Ik spreek haar niet zo vaak, maar toen de relatie stuk ging was zij de eerste die belde met de vraag hoe het ging en of ze wat voor me kon doen. En ja, daar word ik blij van!
  maandag 5 oktober 2009 @ 01:18:02 #39
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73381881
Ohja en het ergste is nog dat ie zei dat als ik er niet over was begonnen dat we eens moesten praten hij waarschijnlijk nog niet had gezegd dat hij twijfelde.
pi_73381898
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 01:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja en het ergste is nog dat ie zei dat als ik er niet over was begonnen dat we eens moesten praten hij waarschijnlijk nog niet had gezegd dat hij twijfelde.
Struisvogeltactiek-eikeltje, die gozer.
pi_73381900
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 01:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Is wel zo ja en toen kwam uitstel van executie. Een maand van tevoren hadden we een gesprek en zei hij dat hij al een tijdje twijfelde en ik mocht kiezen of ik met die wetenschap verder wilde of niet. Lekker makkelijk de keuze bij een ander leggen. Toen kwam mijn moeder onverwachts langs en toen ze weg was zei hij: "Laten we het nog maar even aankijken:"

Ik wilde toen alleen niet zien dat het geen zin meer had.
Precies wat ik bedoelde.. Zo herkenbaar... Moeilijk he... Ik heb ook op momenten het gevoel gehad zo van, nu ben ik er klaar mee, ik ben meer waard dan dit, dan maak ik het wel uit.. Maar ik wilde het hem niet zo makkelijk maken.. Dus ik heb de keus aan hem gelaten en die was al snel gemaakt...
pi_73381921
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 01:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We zien het wel. Eerst die date, daarna de rest van de wereld.

Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd!!!
  maandag 5 oktober 2009 @ 01:23:06 #43
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73381956
Ik ben ook wel benieuwd naar de date.
  maandag 5 oktober 2009 @ 07:59:02 #44
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73383040
Ik doe ook maar weer even mee, ze is ook nog steeds niet uit mijn hoofd verdwenen...
Don't let my username fool you...
pi_73383464
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
Ik doe ook maar weer even mee, ze is ook nog steeds niet uit mijn hoofd verdwenen...
idem (alleen "tvp" posten is ook zo wat )
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73383693
Vanochtend in de bus zag ik een vrouw die zo ontzettend veel op mn ex leek... En om het moment helemaal af te maken, kwam er net een nummertje op mn ipod dat me speciaal aan haar herinnerde Op zich wel een mooi moment zo vroeg in de ochtend....
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:29:29 #47
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73385049
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 01:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En het is inderdaad erg lief van haar. Had er ook niet op gerekend eigenlijk. Ik spreek haar niet zo vaak, maar toen de relatie stuk ging was zij de eerste die belde met de vraag hoe het ging en of ze wat voor me kon doen. En ja, daar word ik blij van!
Tof he, zulke mensen
2 dagen nadat mijn relatie over was, kwam een vriendin me op de motor ophalen (1 dag voor mijn motorexamen) om me op te vrolijken met een motor-meet! Was heel lief
pi_73386939
Ach, ik wil m'n ex helemaal niet vergeten eigenlijk. Na zo'n lange relatie zal dat ook niet lukken. Wat ik wil is dat ik met een glimlach terug kan kijken op een mooie tijd, ook al is die tijd afgelopen. En volgens moet mij dat wel lukken.

En die date is niet zo snel hoor, over twee weken. Maar ik zal jullie op de hoogte houden van alle ranzige details.
pi_73387406
Heb geen verdriet of woede meer eigenlijk, maar echt elke nacht droom ik over haar, dat we samen zijn. Herkenbaar hier? Is dat een van de laatste fases? Want elke ochtend wordt ik wakker met een leeg gevoel en een heel sterk gevoel dat ik haar ontzettend mis
pi_73387614
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef DeuceFour het volgende:
Heb geen verdriet of woede meer eigenlijk, maar echt elke nacht droom ik over haar, dat we samen zijn. Herkenbaar hier? Is dat een van de laatste fases? Want elke ochtend wordt ik wakker met een leeg gevoel en een heel sterk gevoel dat ik haar ontzettend mis
Daar heb ik ook last van gehad. Of het één van de laatste fases is weet ik niet. Alleen was ik er ook weer redelijk snel van af, van dat lege gevoel als je 's ochtends wakker wordt.

Ik weet hoe erg je het hebt?
pi_73387697
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Ach, ik wil m'n ex helemaal niet vergeten eigenlijk. Na zo'n lange relatie zal dat ook niet lukken. Wat ik wil is dat ik met een glimlach terug kan kijken op een mooie tijd, ook al is die tijd afgelopen. En volgens moet mij dat wel lukken.

En die date is niet zo snel hoor, over twee weken. Maar ik zal jullie op de hoogte houden van alle ranzige details.
Ik hoop dat ik hier op termijn ook toe in staat zal zijn, maar zo ver ben ik nu iig nog niet.
En voor m'n zoontje zou het fijn zijn als ik dan ook in staat ben op een vriendelijke manier met m'n ex om te gaan, maar "zakelijk" kost me op het moment al energie genoeg.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73387808
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik hier op termijn ook toe in staat zal zijn, maar zo ver ben ik nu iig nog niet.
En voor m'n zoontje zou het fijn zijn als ik dan ook in staat ben op een vriendelijke manier met m'n ex om te gaan, maar "zakelijk" kost me op het moment al energie genoeg.
Bij jullie is er dan ook sprake van een kind, wat simpelweg betekent dat jullie nooit ècht los van elkaar zullen komen. Maar ik ben er zeker van dat ook jullie op den duur normaal met elkaar om kunnen gaan hoor. Er zal wat tijd overheen gaan natuurlijk. En daarnaast, meer dan een vriendelijk "goedenmorgen" als je je zoon bij haar ophaalt en wat gesprekken over z'n school hoeft het natuurlijk niet te worden als je dat niet wilt.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:24:12 #53
Dick Laurent Is Dead
pi_73387859
quote:
Fuck ja, de dromen
Vannacht helaas nachtmerrie gehad. Was heel vaag... ik weet dat zij er in voor kwam en dat ik uiteindelijk half vermoord werd door haar (met een kettingzaag... echt splatter horror effect ) Heel nasty in ieder geval.

Misschien wel begrijpelijk dat ik dat droom, omdat ik ook zei van, ik ben dood voor haar. Zo voelt het dan ook... en dat blijf ik toch heel naar vinden. Kweenie, als ik ook maar een klein beetje het gevoel zou krijgen dat het haar ook pijn heeft gedaan... dat ze me ergens toch een beetje mist, dat ze zich ook kut er over voelt, dan zou me dat toch een beter gevoel geven.

Maar nee, helemaal niks. Nu heb ik gewoon zoiets van "poef" ik ben verwijderd.... als de geest van Aladdin. En ik ben de enige die met gruwelijke pijn (inmiddels iets minder gelukkig) rond loopt. Zij is helemaal gelukkig en voelt niks? Nahhh... fucked up hoor!

Aan de andere kant weet ik het ook gewoon niet, want ja.. ze is uit mijn leven verdwenen. Ik spreek, zie en email haar niet....en zij mij vanzelfsprekend ook niet.

*off topic* Fuck ik wil ook een date
pi_73387970
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef dick_laurent het volgende:

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73388009
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Fuck ja, de dromen
Vannacht helaas nachtmerrie gehad. Was heel vaag... ik weet dat zij er in voor kwam en dat ik uiteindelijk half vermoord werd door haar (met een kettingzaag... echt splatter horror effect ) Heel nasty in ieder geval.

Misschien wel begrijpelijk dat ik dat droom, omdat ik ook zei van, ik ben dood voor haar. Zo voelt het dan ook... en dat blijf ik toch heel naar vinden. Kweenie, als ik ook maar een klein beetje het gevoel zou krijgen dat het haar ook pijn heeft gedaan... dat ze me ergens toch een beetje mist, dat ze zich ook kut er over voelt, dan zou me dat toch een beter gevoel geven.

Maar nee, helemaal niks. Nu heb ik gewoon zoiets van "poef" ik ben verwijderd.... als de geest van Aladdin. En ik ben de enige die met gruwelijke pijn (inmiddels iets minder gelukkig) rond loopt. Zij is helemaal gelukkig en voelt niks? Nahhh... fucked up hoor!

Aan de andere kant weet ik het ook gewoon niet, want ja.. ze is uit mijn leven verdwenen. Ik spreek, zie en email haar niet....en zij mij vanzelfsprekend ook niet.

Chainsaw massacre? Damn, jij gaat er echt van uit dat ze je haat hè? Kom op kerel, je hebt natuurlijk nog pijn, maar je hebt ook de ballen getoont haar ook te negeren. Dat was een goede keus, blijf nou niet zo doorgaan op die vraag waarom ze zo gedaan heeft. Je krijgt toch geen antwoord van d'r.
quote:

Je had een wilde zaterdagnacht kunnen hebben kerel. Was jouw keuze niet in te gaan op de genoegens des vleselijke contacten.
pi_73388068
quote:
Die dromen zijn denk ik voor iedereen herkenbaar. Ik had ze vooral in het begin, nu nog maar af en toe. En dat gevoel had ik ook heel sterk als ik wakker werd, kwerd er helemaal gek van om elke dag met zo een kutgevoel op te staan.

Gelukkig verdwijnen die dromen en dat gevoel in de ochtend
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:37:05 #57
Dick Laurent Is Dead
pi_73388154
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Chainsaw massacre? Damn, jij gaat er echt van uit dat ze je haat hè? Kom op kerel, je hebt natuurlijk nog pijn, maar je hebt ook de ballen getoont haar ook te negeren. Dat was een goede keus, blijf nou niet zo doorgaan op die vraag waarom ze zo gedaan heeft. Je krijgt toch geen antwoord van d'r.
[..]

Je had een wilde zaterdagnacht kunnen hebben kerel. Was jouw keuze niet in te gaan op de genoegens des vleselijke contacten.
Ja ergens ben ik wel een beetje bang dat ze me haat... of ja misschien, dat ze gewoon compleet niks voor mij voelt. Dat vind ik gewoon nog het meest pijnlijk. Dat ik werkelijk niks meer beteken voor haar. Dat voelt gewoon heel kil, want zij betekent wel nog wat voor mij. Daarmee bedoel ik niet dat ik haar terug wil, maar dat ik gewoon 7 jaar haar elke dag heb gezien en iemand zodoende echtwel zijn sporen in je ziel achterlaat... en ik vind het heel bizar dat je iemand dan zo van het een op het andere moment compleet kan verwijderen zonder een centje pijn. Maar goed, ik ben druk bezig om dat los te laten... al duurt dat gewoon wel eventjes.

En wat betreft de vleselijke contacten afgelopen zaterdag haha... kweenie, maar het was 150 kilo aan vleselijk contact en dat was me toch iets teveel van het goede
pi_73388268
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ja ergens ben ik wel een beetje bang dat ze me haat... of ja misschien, dat ze gewoon compleet niks voor mij voelt. Dat vind ik gewoon nog het meest pijnlijk. Dat ik werkelijk niks meer beteken voor haar. Dat voelt gewoon heel kil, want zij betekent wel nog wat voor mij. Daarmee bedoel ik niet dat ik haar terug wil, maar dat ik gewoon 7 jaar haar elke dag heb gezien en iemand zodoende echtwel zijn sporen in je ziel achterlaat... en ik vind het heel bizar dat je iemand dan zo van het een op het andere moment compleet kan verwijderen zonder een centje pijn. Maar goed, ik ben druk bezig om dat los te laten... al duurt dat gewoon wel eventjes.

En wat betreft de vleselijke contacten afgelopen zaterdag haha... kweenie, maar het was 150 kilo aan vleselijk contact en dat was me toch iets teveel van het goede
Dat ze sporen achterlaat is na zo'n lange tijd normaal. Ik hoop dat je in zult zien dat, uitgezonderd de ronduit onbeschofte manier waarop ze het uit heeft gemaakt, die sporen voornamelijk bestaan uit herinneringen aan een leuke tijd samen. Sterkte ermee kerel.

En 150kg schoon aan de haak? Das geen vleselijk contact meer, das bergbeklimmen. Had je zeker geen rekening mee gehouden, je had in plaats van condooms een pikhouweel, klimijzers en touwen mee moeten nemen. En natuurlijk een vlag met je naam er op voor als je de top bereikt hebt. Nou there's a sight I really don't wanna see...
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:44:01 #59
Dick Laurent Is Dead
pi_73388324
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En 150kg schoon aan de haak? Das geen vleselijk contact meer, das bergbeklimmen. Had je zeker geen rekening mee gehouden, je had in plaats van condooms een pikhouweel, klimijzers en touwen mee moeten nemen. En natuurlijk een vlag met je naam er op voor als je de top bereikt hebt. Nou there's a sight I really don't wanna see...
pi_73388425
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:44 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Jaháá, je lacht er wel om, maar er is geen beter bewijs van onsterfelijke liefde als je al die ontberingen voor haar had getrotseerd.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:51:09 #61
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73388518
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

pi_73388714
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oh, en voor ik het vergeet; je zult waarschijnlijk wel een fantastisch uitzicht hebben.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 13:06:04 #63
Dick Laurent Is Dead
pi_73388897
Fuck ik kom zojuist tot een bizarre conclusie!

My god.... en dat op de Maandag met mijn brakke kop!

Ik heb gewoon nog nooit in mijn fucking leven iets gehad met een meisje waar IK verliefd op werd.

Als in, dat ik echt head over heels gek was op haar, compleet verliefd.

Want mijn ex, die heeft mij destijds "versierd" ,niet ik haar... nouja en dat heeft ook nog best een tijd geduurd voordat er dus uiteindelijk wat gebeurde. Ik leerde haar kennen via een vriend van mij en hij vond haar dus wel leuk, maar zij hem niet. Vervolgens was die vriend van mij daar dus best wel down over en had ik zoiets van...tja, ik ga niks met haar doen ofzo want dat kan ik niet maken tegenover mijn vriend.

Toch bleven we elkaar zien en merkte ik dat er wel een soort klik was tussen ons. We hebben volgens mij toen iets van 3/4 maanden vriendschap gehad voordat er een relatie ontstond (die in het begin ook erg onwennig en afstandelijk was, wat eigenlijk al geen goed teken is als je het mij achteraf vraagt). Ik wist op n gegeven moment vrij overduidelijk dat ze mij leuk vond, maar ik wist niet of ik haar ook echt leuk vond of dat ik haar meer gewoon heel aardig en schattig vond. Ze was wel een heel lief en onschuldig meisje destijds.... We gingen heel veel met elkaar om, en ik vond de aandacht die ze mij gaf stiekem gewoon heel leuk. Zoveel ervaring met meisjes had ik niet en ik vond het ergens ook gewoon wel spannend om zo te merken dat iemand je echt heel erg leuk vindt. Toen we dus uiteindelijk wat kregen was ik denk ik wel verliefd op haar... sort of. Maar niet verliefd hoe ik eigenlijk verliefd had willen zijn. Niet zo head over heels... dat je alleen maar aan haar kan denken. Dat je niks liever wilt dan haar aanraken, bij haar zijn... Ik heb het niet geïnitieerd, ik ben niet degene geweest die meteen bij haar zoiets had van: Dat is haar... oh my god, ik wil haar!
Die passie was er niet bij mij. Ik vond haar wel echt leuk en heel lief, maar ik was niet echt echt ECHT verliefd.

Zo verliefd ben ik namelijk maar 1X in mijn leven geweest! En met dat meisje heb ik helaas nooit wat gekregen (en zelfs een paar jaar nadat ik al geen contact meer met haar had dacht ik nog wel eens aan haar, of verscheen ze in een van mijn dromen, zelfs toen ik al met mijn ex in de relatie zat!)

Dus there you have it, mijn eigenlijk vrij heftige conclusie zomaar opeens out of the blue, nu ik hier lonely in de kantine op school met mijn laptop zit
Ik heb dus nog nooit in mijn 27 jarige leven iets met een meisje gekregen waar ik echt vanaf het begin knettergek op was.....

Poe, best wel nare conclusie vind ik eigenlijk...
pi_73389166
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
Fuck ik kom zojuist tot een bizarre conclusie!

My god.... en dat op de Maandag met mijn brakke kop!

Ik heb gewoon nog nooit in mijn fucking leven iets gehad met een meisje waar IK verliefd op werd.

Als in, dat ik echt head over heels gek was op haar, compleet verliefd.

Want mijn ex, die heeft mij destijds "versierd" ,niet ik haar... nouja en dat heeft ook nog best een tijd geduurd voordat er dus uiteindelijk wat gebeurde. Ik leerde haar kennen via een vriend van mij en hij vond haar dus wel leuk, maar zij hem niet. Vervolgens was die vriend van mij daar dus best wel down over en had ik zoiets van...tja, ik ga niks met haar doen ofzo want dat kan ik niet maken tegenover mijn vriend.

Toch bleven we elkaar zien en merkte ik dat er wel een soort klik was tussen ons. We hebben volgens mij toen iets van 3/4 maanden vriendschap gehad voordat er een relatie ontstond (die in het begin ook erg onwennig en afstandelijk was, wat eigenlijk al geen goed teken is als je het mij achteraf vraagt). Ik wist op n gegeven moment vrij overduidelijk dat ze mij leuk vond, maar ik wist niet of ik haar ook echt leuk vond of dat ik haar meer gewoon heel aardig en schattig vond. Ze was wel een heel lief en onschuldig meisje destijds.... We gingen heel veel met elkaar om, en ik vond de aandacht die ze mij gaf stiekem gewoon heel leuk. Zoveel ervaring met meisjes had ik niet en ik vond het ergens ook gewoon wel spannend om zo te merken dat iemand je echt heel erg leuk vindt. Toen we dus uiteindelijk wat kregen was ik denk ik wel verliefd op haar... sort of. Maar niet verliefd hoe ik eigenlijk verliefd had willen zijn. Niet zo head over heels... dat je alleen maar aan haar kan denken. Dat je niks liever wilt dan haar aanraken, bij haar zijn... Ik heb het niet geïnitieerd, ik ben niet degene geweest die meteen bij haar zoiets had van: Dat is haar... oh my god, ik wil haar!
Die passie was er niet bij mij. Ik vond haar wel echt leuk en heel lief, maar ik was niet echt echt ECHT verliefd.

Zo verliefd ben ik namelijk maar 1X in mijn leven geweest! En met dat meisje heb ik helaas nooit wat gekregen (en zelfs een paar jaar nadat ik al geen contact meer met haar had dacht ik nog wel eens aan haar, of verscheen ze in een van mijn dromen, zelfs toen ik al met mijn ex in de relatie zat!)

Dus there you have it, mijn eigenlijk vrij heftige conclusie zomaar opeens out of the blue, nu ik hier lonely in de kantine op school met mijn laptop zit
Ik heb dus nog nooit in mijn 27 jarige leven iets met een meisje gekregen waar ik echt vanaf het begin knettergek op was.....

Poe, best wel nare conclusie vind ik eigenlijk...
WTF dude, wat is dit voor een bizar verhaal? Je bent 7 jaar bij d'r geweest, dan moet er toch wel iets geweest zijn?
Aan de andere kant, dit kan je natuurlijk helpen om sneller verder te gaan met je leven...
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:21:51 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73389291
Afgelopen nacht kon ik moeilijk in slaap komen. In deze nacht, waarin precies een jaar geleden de nachtmerrie begon, lag ik het jaar te overdenken. Een jaar waarin ik met veel getrouwtrek steeds een beetje meer details kreeg over het hoe en waarom. Nu steeds nog, als hij in een goeie bui is komt er soms nog wat nieuws uit.

Nadenkend over wat ik van de week te horen kreeg, dat het te vast was en te serieus was en hij zich had laten meeslepen, maar niets durfde te zeggen en de ontelbare tegenstrijdigheden die er daarna zijn voorgevallen, besefte ik dat ik verliefd was op een illusie. Ik was terecht gekomen in een toneelstuk wat zich afspeelde op drijfzand. Ik wist alleen niet dat ik ineens actrice was geworden!

Dag illusie, ik hou van jou!
pi_73389402
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Afgelopen nacht kon ik moeilijk in slaap komen. In deze nacht, waarin precies een jaar geleden de nachtmerrie begon, lag ik het jaar te overdenken. Een jaar waarin ik met veel getrouwtrek steeds een beetje meer details kreeg over het hoe en waarom. Nu steeds nog, als hij in een goeie bui is komt er soms nog wat nieuws uit.

Nadenkend over wat ik van de week te horen kreeg, dat het te vast was en te serieus was en hij zich had laten meeslepen, maar niets durfde te zeggen en de ontelbare tegenstrijdigheden die er daarna zijn voorgevallen, besefte ik dat ik verliefd was op een illusie. Ik was terecht gekomen in een toneelstuk wat zich afspeelde op drijfzand. Ik wist alleen niet dat ik ineens actrice was geworden!

Dag illusie, ik hou van jou!
De grote Bard zei eens:
quote:
All the world's a stage,
And all the men and women merely players:
They have their exits and their entrances
Dat besef van je is goed voor je. De volgende keer kun je ervoor waken niet meer op te treden in een stuk dat gebaseerd is op drijfzand.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 14:08:38 #67
Dick Laurent Is Dead
pi_73390422
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

WTF dude, wat is dit voor een bizar verhaal? Je bent 7 jaar bij d'r geweest, dan moet er toch wel iets geweest zijn?
Aan de andere kant, dit kan je natuurlijk helpen om sneller verder te gaan met je leven...
Natuurlijk is er iets geweest...dat ontken ik zeker niet!
Ik had het over verliefdheid, pure simpele en vooral HEVIGE verliefdheid....die heb ik nooit heel heftig gevoeld bij haar.
pi_73390509
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Natuurlijk is er iets geweest...dat ontken ik zeker niet!
Ik had het over verliefdheid, pure simpele en vooral HEVIGE verliefdheid....die heb ik nooit heel heftig gevoeld bij haar.
Tja, ik moet ook wel zeggen dat in een relatie verliefdheid redelijk vaak snel over gaat in houden van, en dat houden van is belangrijker. En ik neem aan dat als je 7 jaar met iemand doorbrengt je wel degelijk van haar gehouden hebt toch?
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 14:27:02 #69
Dick Laurent Is Dead
pi_73390844
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Tja, ik moet ook wel zeggen dat in een relatie verliefdheid redelijk vaak snel over gaat in houden van, en dat houden van is belangrijker. En ik neem aan dat als je 7 jaar met iemand doorbrengt je wel degelijk van haar gehouden hebt toch?
Ja dat zeker...

Maar toch was er wel vaak wel een soort van nonchalance en desinteresse vanuit mij naar haar toe. Kweenie... eigenlijk is het misschien een klein wonder te noemen dat we zo lang bij elkaar zijn gebleven
pi_73391188
Als ik jou was zou ik lekker gaan genieten van je herwonnen vrijheid kerel.
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:20:30 #71
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73392487
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De grote Bard zei eens:
[..]

Dat besef van je is goed voor je. De volgende keer kun je ervoor waken niet meer op te treden in een stuk dat gebaseerd is op drijfzand.
Ik ben alleen bang dat ik dat verschil niet meer kan zien, wat echt is en wat niet. Hoe moet dat?
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:37:16 #72
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73393031
Zo, ik ben zuur. Ik zou zaterdag een date hebben met mijn ex, maar nu is ze dit weekend al weer een aantal keer benaderd op vleselijke wijze. Ze heeft het weliswaar afgewimpeld, maar toch, ik weet niet of ik mezelf dat nog tijden wil aandoen. Op de een of andere manier zegt ze tegen mij dat ik de enige voor haar ben, maar toch krijg ik steeds meer het idee dat ze die aandacht wel interessant vindt.
BE YOUR DOG
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 15:37:18 #73
159915 -Menn0-
MNO
pi_73393035
quote:
maar echt elke nacht droom ik over haar, dat we samen zijn. Herkenbaar hier? Is dat een van de laatste fases? Want elke ochtend wordt ik wakker met een leeg gevoel en een heel sterk gevoel dat ik haar ontzettend mis
Same here.... Al 4 maanden
,,/
pi_73393234
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:37 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Same here.... Al 4 maanden
Hier nog 1 . Had vanochtend ook echt geen zin om me bed uit te gaan.
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:47:56 #75
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73393436
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:37 schreef AAAAAA het volgende:
Zo, ik ben zuur. Ik zou zaterdag een date hebben met mijn ex, maar nu is ze dit weekend al weer een aantal keer benaderd op vleselijke wijze. Ze heeft het weliswaar afgewimpeld, maar toch, ik weet niet of ik mezelf dat nog tijden wil aandoen. Op de een of andere manier zegt ze tegen mij dat ik de enige voor haar ben, maar toch krijg ik steeds meer het idee dat ze die aandacht wel interessant vindt.
Ik heb het wellicht gemist, maar waarom zegt je ex dat je de enige bent?
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:52:02 #76
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73393569
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:47 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik heb het wellicht gemist, maar waarom zegt je ex dat je de enige bent?
Scusi, omdat we eigenlijk nog steeds met elkaar omgaan. Niet op de manier zoals vrienden dat doen, maar meer als geliefden, alleen dan zonder relatie. Op de korte termijn vind ik het wel aangenaam, maar ik denk dat er ook een tijd komt van gaan. Ik kan alleen de knoop niet doorhakken.
BE YOUR DOG
pi_73394654
Godver... Ik weet dat ik niet op hyves moet kijken, en dat is me gelukt, ik heb al een tijd mijn discipline getoond en niet op zijn hyves gekeken.
Maar dan bekijk ik de foto´s van een gezamelijke ´vriendin/kennis' en zie ik hem daarop staan, vol plezier aan het stappen.. AARGH...
En de pijn is weer terug.. Kutzooi..
pi_73394995
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:29 schreef Fbabe het volgende:
Godver... Ik weet dat ik niet op hyves moet kijken, en dat is me gelukt, ik heb al een tijd mijn discipline getoond en niet op zijn hyves gekeken.
Maar dan bekijk ik de foto´s van een gezamelijke ´vriendin/kennis' en zie ik hem daarop staan, vol plezier aan het stappen.. AARGH...
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:40:33 #79
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73395043
quote:
Die fout maak ik ook weleens.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 16:41:04 #80
Dick Laurent Is Dead
pi_73395061
quote:
Dr is hier maar 1 oplossing voor meid:

Zelf ook gaan stappen en LOL maken!!!
pi_73395073
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Schrale troost Maar thanks anyway, supertuxxx ook
pi_73395079
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Die fout maak ik ook weleens.
Die fout maken we allemaal wel eens. Zolang je hem maar niet blijft maken toch?
pi_73395118
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:41 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Schrale troost Maar thanks anyway, supertuxxx ook
Hey, ik probeer hier de aardige en ondersteunende jongen uit te hangen. Wet je wel hoe moeilijk dat is op een anoniem internetforum!?
pi_73395120
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dr is hier maar 1 oplossing voor meid:

Zelf ook gaan stappen en LOL maken!!!
En dat doe ik ook Maar ik weet wel dat ondanks de lol ik hier weer met verdriet zit.. En hij gewoon lekker met zijn leventje doorgaat.. Dus het is een tijdelijke kuur zeg maar..
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:43:16 #85
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73395122
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die fout maken we allemaal wel eens. Zolang je hem maar niet blijft maken toch?
Da's waar.
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:44:22 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73395154
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hey, ik probeer hier de aardige en ondersteunende jongen uit te hangen. Wet je wel hoe moeilijk dat is op een anoniem internetforum!?
Chev dacht dat ie nu wel kon aftreden.
pi_73395162
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whahaha, ja want misschien ben je net wel een soort chainsaw masacre gast net als dick_laurent, die daarover droomt Je weet het niet he, met dat internet tegenwoordig
pi_73395182
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Chev dacht dat ie nu wel kon aftreden.
Chev zou eigenlijk hier in loondienst moeten zijn.
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:45:54 #89
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73395202
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Chev zou eigenlijk hier in loondienst moeten zijn.
Haha, ja eigenlijk wel.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 16:47:43 #90
Dick Laurent Is Dead
pi_73395280
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:44 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Whahaha, ja want misschien ben je net wel een soort chainsaw masacre gast net als dick_laurent, die daarover droomt Je weet het niet he, met dat internet tegenwoordig
Hey ik WERD vermoord in mijn droom.... ik was niet de psycho killer hoor dus jullie moeten medelijden met me hebben
pi_73395315
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:44 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Dit is internet hè? Dus ik heb het lichaam van een Griekse God, het hoofd van Brad Pitt, ben bovengemiddeld intelligent, heb een goedbetaalde baan wat ook nog eens stoer mannelijk werk is, ben groot geschapen èn een tedere minnaar die alleen oog heeft voor de vrouw in z'n leven.
Waarom ik in dit topic post dan? Misschien troll ik wel...
pi_73395343
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hey ik WERD vermoord in mijn droom.... ik was niet de psycho killer hoor dus jullie moeten medelijden met me hebben
Whahaha, dan heb ik het verkeerd gelezen.. Maar hij was wel leuk!
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:49:53 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73395354
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is internet hè? Dus ik heb het lichaam van een Griekse God, het hoofd van Bard Pitt, ben bovengemiddeld intelligent, heb een goedbetaalde baan wat ook nog eens stoer mannelijk werk is, ben groot geschapen èn een tedere minnaar die alleen oog heeft voor de vrouw in z'n leven.
Waarom ik in dit topic post dan? Misschien troll ik wel...
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 16:52:15 #94
Dick Laurent Is Dead
pi_73395444
Laten we een meeting organiseren
dan kunnen we zien of we in het echt ook zo leuk zijn
pi_73395453
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik durf die troost-smilie niet meer te gebruiken.
pi_73395522
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
Ha! Humor. Allemaal mensen met gebroken hart die samen gaan zuipen. Gaat me toch een feest worden. Dus ik ben wel voor. Kun je zien hoe grappig, charmant en voorkomend ik wel niet ben.
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:56:05 #97
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73395605
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ha! Humor. Allemaal mensen met gebroken hart die samen gaan zuipen. Gaat me toch een feest worden. Dus ik ben wel voor. Kun je zien hoe grappig, charmant en voorkomend ik wel niet ben.
Een rebound-orgie!
pi_73395611
quote:

[..]

Goed idee! En dan janken met z'n allen over hoe we onze exen wel niet missen Topfeest!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 16:56:23 #99
Dick Laurent Is Dead
pi_73395619
quote:

[..]

Whaha inderdaad
Ik ben ook voor!
pi_73395626
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Een rebound-orgie!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 17:00:08 #101
Dick Laurent Is Dead
pi_73395787
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

OMG

(nouja, kan best leuk zijn misschien )
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:04:15 #102
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73395946
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

OMG

pi_73395997
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

OMG

Het maakt de Fok!meet-foto's wel direct stukken interessanter natuurlijk.
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:07:06 #104
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73396078
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 17:09:34 #105
Dick Laurent Is Dead
pi_73396163
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb wel wat ervaring met fotografie

(ok, niet met dat soort foto's... maar hey, ik ben altijd bereid om nieuwe dingen te leren
pi_73396181
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Precies!
Dus waar en wanneer is deze rebound-orgie? En wie durven er allemaal te komen om zich te laten nemen door iemand die men nog nooit ontmoet heeft terwijl men aan het huilen is over een verbroken relatie?
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:11:59 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73396238
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus waar en wanneer is deze rebound-orgie? En wie durven er allemaal te komen om zich te laten nemen door iemand die men nog nooit ontmoet heeft terwijl men aan het huilen is over een verbroken relatie?
Alleen vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk he.
pi_73396319
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Alleen vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk he.
Het was een serieuze vraag.

En ook al ben ik het toonbeeld van mannelijke viriliteit, ik heb ook een zachte vrouwelijke kant. En die uit zich door één ding: Multitasken.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 17:18:17 #109
Dick Laurent Is Dead
pi_73396419
Hahaha nou laten we de nadruk eerst leggen op gezellig wat bier drinken met elkaar (of iets anders in het geval men geen bier lust)

Het hard elkaar nemen kunnen we daarna nog altijd overwegen, mits beide partijen denken dat het een constructieve manier is om over zijn/haar ex heen te komen.

pi_73396453
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hahaha nou laten we de nadruk eerst leggen op gezellig wat bier drinken met elkaar (of iets anders in het geval men geen bier lust)

Het hard elkaar nemen kunnen we daarna nog altijd overwegen, mits beide partijen denken dat het een constructieve manier is om over zijn/haar ex heen te komen.

Het was jouw idee, prik maar een datum dan. (kan natuurlijk ook via pm)
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 17:28:34 #111
Dick Laurent Is Dead
pi_73396728
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het was jouw idee, prik maar een datum dan. (kan natuurlijk ook via pm)
Ok...hmm *denkt na*

kweenie eigenlijk, ik was in 1e instantie niet eens echt serieus
(maar het is stiekem wel een leuk idee he?)
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 17:31:32 #112
159915 -Menn0-
MNO
pi_73396820
Topicwending
,,/
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 17:32:55 #113
Dick Laurent Is Dead
pi_73396865
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:31 schreef -Menn0- het volgende:
Topicwending
snootchie bootchies!
pi_73396931
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ok...hmm *denkt na*

kweenie eigenlijk, ik was in 1e instantie niet eens echt serieus
Serieus. Zwaar overrated, my friend.
quote:
(maar het is stiekem wel een leuk idee he?)
Dat hangt ervan af natuurlijk. Bier drinken of geile neucksex met volslagen onbekenden? Bier drinken ben ik altijd voor!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 17:42:05 #115
Dick Laurent Is Dead
pi_73397155
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Serieus. Zwaar overrated, my friend.
[..]

Dat hangt ervan af natuurlijk. Bier drinken of geile neucksex met volslagen onbekenden? Bier drinken ben ik altijd voor!
Me 2!

Aanstaand weekend heb ik de zaterdag al plannen (ja ik heb nog een sociaal leven, soort van )
Vrijdag heb ik nog niks staan.... en ehhh de week daarop heb ik ook nog niet echt plannen, plan meestal sowieso niet heel ver dingen vooruit...

Dus ben een flexibel mensch
pi_73397606
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Me 2!

Aanstaand weekend heb ik de zaterdag al plannen (ja ik heb nog een sociaal leven, soort van )
Vrijdag heb ik nog niks staan.... en ehhh de week daarop heb ik ook nog niet echt plannen, plan meestal sowieso niet heel ver dingen vooruit...

Dus ben een flexibel mensch
Ikke ook dus.
pi_73397642
Ik ga even naar college en we bespreken direct een meet, ik ben er natuurlijk bij. Bier sla ik niet af, en deze keer mischien wat minder drinken Barbusse?

OT: Orgie met iedereen zou een tikkie gay worden aangezien hier vooral mannen zitten. Maar dat is mijn kijk erop, ik weet dat de sexuele moraal gedaald is in Nederland dus mischien kan dit allemaal gewoon...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_73397704
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:56 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga even naar college en we bespreken direct een meet, ik ben er natuurlijk bij. Bier sla ik niet af, en deze keer mischien wat minder drinken Barbusse?
Dat hangt ervan af natuurlijk. Als jij niet meer zo als een gek gaat lopen bestellen moet dat wel lukken.
quote:
OT: Orgie met iedereen zou een tikkie gay worden aangezien hier vooral mannen zitten. Maar dat is mijn kijk erop, ik weet dat de sexuele moraal gedaald is in Nederland dus mischien kan dit allemaal gewoon...
Ja, dit kan allemaal gewoon. Of we het ook willen is iets anders.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:02:27 #119
Dick Laurent Is Dead
pi_73397814
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af natuurlijk. Als jij niet meer zo als een gek gaat lopen bestellen moet dat wel lukken.
[..]

Ja, dit kan allemaal gewoon. Of we het ook willen is iets anders.
I fold
pi_73397892
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:02 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

I fold
Quelle surprise.
Me too btw.
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:07:26 #121
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_73397952
meeting?! count me in! wel aan het eind van een "even" week aub (dus niet a.s. weekend)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:07:27 #122
Dick Laurent Is Dead
pi_73397953
Ok, ik en Barbusse hebben het effe via pm besproken en hier komt ie dan:

Aanstaande vrijdag (9 Okt) in Utrecht kunnen we gezellig een biertje doen met zuh alle!

en da's niet omdat ik in Utrecht woon en een luie flikker ben... ok, misschien is het wel waar dat ik een luie flikker ben... maar dat terzijde, Utrecht is ook meest centraal gelegen stad in onsch landje.

Wat is een mooie tijd om af te spreken en waar?
Mij maakt het niet zoveel uit, ben vanaf half 5 free as a bird.

Tot nu toe doen mee:

Moi
Barbusse

Wie nog meer???
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:09:57 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73398034
Count me in!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:13:10 #124
Dick Laurent Is Dead
pi_73398137
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Count me in!
Jeej

Ok so far zitten we op dus 3

dick
barbusse
superrrtuxxx

kom op mensen... schroom niet en sluit je bij ons aan
pi_73398296
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Jeej

Ok so far zitten we op dus 3

dick
barbusse
superrrtuxxx

kom op mensen... schroom niet en sluit je bij ons aan
Joe Bravo wil ook komen, maar kan komend weekend niet.
Oh, en dreamzk wil ook komen begreep ik. Hij woont ook in Utrecht, dus hij is wel flexibel in data denk ik.
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 18:18:24 #126
159915 -Menn0-
MNO
pi_73398304
Moet werken
,,/
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:19:01 #127
Dick Laurent Is Dead
pi_73398323
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Scheisse

ehhm... ja we kunnen het ook een week verplaatsen wat mij betreft, maar dan kon jij weer niet toch?
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:19:13 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73398329
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh.
pi_73398338
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:18 schreef -Menn0- het volgende:
Moet werken
Voel je niet toevallig een griepje opkomen?
pi_73398359
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:19 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Scheisse

ehhm... ja we kunnen het ook een week verplaatsen wat mij betreft, maar dan kon jij weer niet toch?
Die zaterdag niet nee. En als ik een beetje fris en fruitig aan wil komen bij m'n hete date zal ik het dus die vrijdag rustig aan moeten doen. Maar dat is mijn probleem natuurlijk.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:22:07 #131
Dick Laurent Is Dead
pi_73398398
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die zaterdag niet nee. En als ik een beetje fris en fruitig aan wil komen bij m'n hete date zal ik het dus die vrijdag rustig aan moeten doen. Maar dat is mijn probleem natuurlijk.
Ja maar dan kan je heus wel vrijdag middag/avond een paar biertjes doen toch?
pi_73398424
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ja maar dan kan je heus wel vrijdag middag/avond een paar biertjes doen toch?
Aber selbstverständig!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:29:09 #133
Dick Laurent Is Dead
pi_73398590
Okay, dus gaan we het verzetten naar Vrijdag 16 Oktober dan?

of is men toch meer voor aanstaande Vrijdag?

ist mir egal
pi_73398663
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:29 schreef dick_laurent het volgende:

ist mir egal
Voor mij geen probleem. Een zondag is ook een optie? Ik gaat er zo vandoor, ik hoor wel wat er uit komt!
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:38:41 #135
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_73398859
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:29 schreef dick_laurent het volgende:

ist mir egal
als het verzet kan worden, graag. Zo niet kan ik heel mss wel wat regelen voor as vrijdag, maar dan wordt het een kort bezoekje voor me

Owja, en als het verzet wordt: een slaapplek in Utrecht en omgeving is ook niet verkeerd. Mezelf Bob-en wordt wat saai
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 18:41:00 #136
159915 -Menn0-
MNO
pi_73398927
Zondag is voor mij beter 16e moet ik ook werken....
,,/
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 18:44:58 #137
Dick Laurent Is Dead
pi_73399050
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef -Menn0- het volgende:
Zondag is voor mij beter 16e moet ik ook werken....
haha nou ik heb zaterdag een feestje dus ik denk dat ik zondag de hele dag als een veenlijk op de bank lig (en geen behoefte heb aan bier)

Joe: Als we aanstaande vrijdag doen, vanaf hoe laat tot hoe laat zou je uiterlijk kunnen komen?
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:49:29 #138
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_73399218
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:44 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

haha nou ik heb zaterdag een feestje dus ik denk dat ik zondag de hele dag als een veenlijk op de bank lig (en geen behoefte heb aan bier)

Joe: Als we aanstaande vrijdag doen, vanaf hoe laat tot hoe laat zou je uiterlijk kunnen komen?
zie PM
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73400453
Leuk idee, maar ten eerste kan ik niet en ten tweede is Utrecht echt net iets te ver weg voor mij.. Dus bij deze ga ik niet mee, sorry.
Als iedereen nu bereid is naar zeeland te komen?! haha
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:28:32 #140
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73400786
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:20 schreef Fbabe het volgende:
Leuk idee, maar ten eerste kan ik niet en ten tweede is Utrecht echt net iets te ver weg voor mij.. Dus bij deze ga ik niet mee, sorry.
Pfff...zeeland....
pi_73400859
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Pfff...zeeland....
Haha, ik dacht al zoiets.. Lastig he, zo'n uithoek!
pi_73400958
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:18 schreef -Menn0- het volgende:
Moet werken
Ich auch
pi_73401497
Damn mensen...als iederen nou eens doorgeeft wanneer men wel kan? Is wat overzichtelijker dan de hele tijd data noemen en afmeldingen ontvangen en nieuwe data noemen en weer afwijzingen te ontvangen...

Slechts mijn 2 centjes hoor.
pi_73401638
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef Barbusse het volgende:
Damn mensen...als iederen nou eens doorgeeft wanneer men wel kan? Is wat overzichtelijker dan de hele tijd data noemen en afmeldingen ontvangen en nieuwe data noemen en weer afwijzingen te ontvangen...

Slechts mijn 2 centjes hoor.
Lol, met mij hoef je denk ik toch geen rekening te houden. Ik weet niet of ik het wel durf om in mijn eentje allemaal vreemde mensen in Utrecht te ontmoeten.
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:48:25 #145
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_73401826
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:44 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Lol, met mij hoef je denk ik toch geen rekening te houden. Ik weet niet of ik het wel durf om in mijn eentje allemaal vreemde mensen in Utrecht te ontmoeten.
geloof me, van Barbusse heb je niks te vrezen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:48:35 #146
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73401837
Haha, een "kunst van het loslaten van je ex" meet?

Maar Utrecht is me toch te ver hoor vanuit Limburg

Pfff, zag net op Hyves dus weer bij nieuwe foto's een fotootje van haar en die nieuwe vriend van haar... Echt, ik kon die gast al niet uitstaan voordat zij hem kende, nu al helemaal niet meer. Maar het zien van zo'n foto brengt je wel weer meteen terug in de realiteit... Wel apart, in hetzelfde foto-album staat ook nog een foto van haar samen met mij...

Pff, tot overmaat van ramp ook nog enorme kiespijn, begon vrijdagavond, maar zakte tijdens het weekend nog regelmatig weg. Vandaag niet meer, maar meteen tandarts gebeld, kan morgenvroeg terecht. Als ik het zo bekijk in de spiegel is er een stukje van mijn kies afgebroken, dacht eerst al dat het mijn verstandskies zou zijn. Maar het doet f#cking pijn nu!!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 19:53:45 #147
Dick Laurent Is Dead
pi_73402055
Tjongejonge wat denken we weer "hollands" met z'n allen

Als iets verder dan 15KM weg is, is het al "te ver" voor de gemiddelde kaaskop

Mijn pa woont in Maastricht en die bezoek ik regelmatig (2 uur in de trein... no problemo)
Maar goed... als men geen zin heeft hoeft het niet hoorrrrr

Ik ben in ieder geval nog steeds voor een biertje aanstaande Vrijdag
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:58:59 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73402290
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:48 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

geloof me, van Barbusse heb je niks te vrezen
Idd.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:06:37 #149
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73402614
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:53 schreef dick_laurent het volgende:

Mijn pa woont in Maastricht en die bezoek ik regelmatig (2 uur in de trein... no problemo)

Ik zit dagelijks vaak al een kleine 3 uur in de auto, dan ben je het reizen wel eens zat ja Dan ben ik wel eens blij als ik gewoon op de fiets naar de kroeg kan
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:13:42 #150
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73402888
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:53 schreef dick_laurent het volgende:

Ik ben juist blij dat ik tegenwoordig op kruipafstand van een treinstation woon. In mijn vorige woonplaats had ik vroeg thuis moeten zijn omdat er anders geen bus meer ging.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:36:09 #151
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73403850
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
En dan gezellig met z'n allen vertellen hoe ellendig we ons voelen... Of juist niet
I'm in!
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:43:24 #152
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73404198
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:20 schreef Fbabe het volgende:
Zodra ik een motor gevonden heb ben ik hier voor in... Zuipen (onee moet dan rijden terug) in Middelburg o.i.d. !
Zolang ik geen motor heb is Utrecht wel makkelijker...
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 20:46:04 #153
Dick Laurent Is Dead
pi_73404322
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat ik tegenwoordig op kruipafstand van een treinstation woon. In mijn vorige woonplaats had ik vroeg thuis moeten zijn omdat er anders geen bus meer ging.
ja ok... kan ik me iets bij voorstellen
pi_73405435
Iemand bekend met een leeg, verdoofd gevoel?
Geef mij dan maar jankbuien, hier kan ik echt absoluut niks mee!

Hoe was iedereens dag?
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:27:34 #155
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_73406309
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:11 schreef Paikea het volgende:

Hoe was iedereens dag?
had me de hele dag op zitten naaien ivm bezoek van de dominee, omdat ik bang was dat ik daarmee de wond weer helemaal open zou rijten. Het tegendeel bleek waar: voel me weer een stuk opgeluchter nu
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73406785
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

had me de hele dag op zitten naaien ivm bezoek van de dominee, omdat ik bang was dat ik daarmee de wond weer helemaal open zou rijten. Het tegendeel bleek waar: voel me weer een stuk opgeluchter nu
Die moet je even uitleggen als je wilt.. Waarom kwam er een dominee? Om met je te praten omdat het niet goed gaat? Of gewoon een routine bezoekje?
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:49:04 #157
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_73407405
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:36 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Die moet je even uitleggen als je wilt.. Waarom kwam er een dominee? Om met je te praten omdat het niet goed gaat? Of gewoon een routine bezoekje?
(via m'n moeder) gevraagd om eens langs te komen om te praten op een moment dat ik daar behoefte aan had. Maarja, dat was 2 weken geleden (tja, hij heeft een volle agenda) en twijfelde dus stevig of ik er vandaag nog wel behoefte aan had. Blijkbaar wel dus.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73407660
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:11 schreef Paikea het volgende:

Hoe was iedereens dag?
quote:
Meet? i'm in Hoe oud is men hier eigenlijk?
pi_73407767
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:49 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

(via m'n moeder) gevraagd om eens langs te komen om te praten op een moment dat ik daar behoefte aan had. Maarja, dat was 2 weken geleden (tja, hij heeft een volle agenda) en twijfelde dus stevig of ik er vandaag nog wel behoefte aan had. Blijkbaar wel dus.
Nieuwe perspectieven zijn altijd fijn! Je blijft anders zolang in je eigen gedachten rondcirkelen, dat je het gevoel hebt dat je er zelf niet meer uitkomt.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 21:58:36 #160
Dick Laurent Is Dead
pi_73407854
Ok, voorlopig is de meet nog steeds aanstaande Vrijdag.

Hier mijn eerdere post:

Aanstaande vrijdag (9 Okt) in Utrecht kunnen we gezellig een biertje doen met zuh alle!

Ik stel voor dat we meeten op het Neude (centrum Utrecht, makkelijk te vinden, zoek anders maar op google maps )

Tot nu toe doen mee:

dick_laurent
Barbusse
Superrrtuxxx
Joebravo

Wie nog meer???
pi_73408070
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:58 schreef dick_laurent het volgende:

Hier mijn eerdere post:

Ik stel voor dat we meeten op het Neude (centrum Utrecht, makkelijk te vinden, zoek anders maar op google maps )

Tot nu toe doen mee:

dick_laurent
Barbusse
Superrrtuxxx
Joebravo

Wie nog meer???
Tering. Berichten maken is echt moeilijk
Wat is dus al 2 keer probeer te zeggen is dat ik er niet bij ben, omdat ik niet kan. Zit een weekend in Apeldoorn met het hele gezin. Anders had ik wel gekomen, aangezien het maar 20 minuten treinen is!

[ Bericht 12% gewijzigd door Paikea op 05-10-2009 22:08:43 ]
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 22:15:27 #162
Dick Laurent Is Dead
pi_73408572
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef Paikea het volgende:

[..]

Tering. Berichten maken is echt moeilijk
Wat is dus al 2 keer probeer te zeggen is dat ik er niet bij ben, omdat ik niet kan. Zit een weekend in Apeldoorn met het hele gezin. Anders had ik wel gekomen, aangezien het maar 20 minuten treinen is!
Ok, geen probleem... misschien een ander keertje dan!
pi_73408752
Een meeting? Haha grappig idee, maar no thx. Beetje lullen over me ex kan ik ook met me vrienden en bieren ook . Tenzij er ook leuke dames komen dan wil ik het nog wel heroverwegen

Gisteren ontzettende ruk dag. Vanochtend toen ik opstond nog steeds baal gevoel, maar nadat ik eruit was voel ik me eigenlijk super. Ben nu aan het werk en voel me prima.

Edit:
Paikea je zegt net ik woon 20min met de trein van Utrecht. Dus ik denk he ja ik ook. Dus kijk bij je profiel woon je in Hilversum. Hoi mede Hilversummer

[ Bericht 19% gewijzigd door Swatfire op 05-10-2009 22:35:37 ]
pi_73410468
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:19 schreef Swatfire het volgende:
Een meeting? Haha grappig idee, maar no thx. Beetje lullen over me ex kan ik ook met me vrienden en bieren ook . Tenzij er ook leuke dames komen dan wil ik het nog wel heroverwegen

Gisteren ontzettende ruk dag. Vanochtend toen ik opstond nog steeds baal gevoel, maar nadat ik eruit was voel ik me eigenlijk super. Ben nu aan het werk en voel me prima.

Edit:
Paikea je zegt net ik woon 20min met de trein van Utrecht. Dus ik denk he ja ik ook. Dus kijk bij je profiel woon je in Hilversum. Hoi mede Hilversummer
Hilversum!!!!
Ik hou van Hilversum
Waar woon je ergens?
pi_73410836
Vrijdag staat dus nog steeds? Okiedokie dan!
En ik heb gewerkt in Hilversum....
pi_73410897
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef Paikea het volgende:

[..]

Hilversum!!!!
Ik hou van Hilversum
Waar woon je ergens?
Recht achter centraal station. 100meter lopen echt relax alles op loopafstand. Und you?
pi_73410931
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:10 schreef Barbusse het volgende:
1 grote Hilversum-clan hier!
pi_73410935
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:10 schreef Barbusse het volgende:
Waar heb je gewerkt? En wat voor werk?
pi_73410943
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:13 schreef Paikea het volgende:

[..]

1 grote Hilversum-clan hier!
Ik woon er niet hoor.
pi_73411075
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Waar heb je gewerkt? En wat voor werk?
Die typische smilie achter mijn opmerking dat ik er gewerkt heb zou al genoeg moeten zeggen toch?
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:20:13 #171
Dick Laurent Is Dead
pi_73411154
Ik heb stage gelopen in Hilversum....

was kutstage
pi_73411177
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:12 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Recht achter centraal station. 100meter lopen echt relax alles op loopafstand. Und you?
de straat uit en zit op de vaartweg. Vlakbij kerkelanden en tegen 's graveland Ideale locatie!
pi_73411183
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die typische smilie achter mijn opmerking dat ik er gewerkt heb zou al genoeg moeten zeggen toch?
Ik wist niet dat we hier een tippel-zone hadden in Hilversum. Weer wat geleerd...

Maaruh zonder geintjes nee ik heb geen idee dus vertel
pi_73411256
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik woon er niet hoor.
Nee, maar zo'n beetje de meeste vanavond wonen er, hebben er gewerkt of stage gelopen
pi_73411258
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:20 schreef Paikea het volgende:

[..]

de straat uit en zit op de vaartweg. Vlakbij kerkelanden en tegen 's graveland Ideale locatie!
Ah daar kom ik langs als ik richting mijn voetbalclub ga. Mag je morgen om 2015 even zwaaien dan fiets ik langs
pi_73411294
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:21 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Ik wist niet dat we hier een tippel-zone hadden in Hilversum. Weer wat geleerd...

Maaruh zonder geintjes nee ik heb geen idee dus vertel
Een andere keer misschien. Beschouw dit maar als een cliffhanger in een soapserie. Die, hé wat toevallig, bijna allemaal in Hilversum worden opgenomen! What are the odds?
pi_73411303
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:23 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Ah daar kom ik langs als ik richting mijn voetbalclub ga. Mag je morgen om 2015 even zwaaien dan fiets ik langs
Loosdrechtse weg ook? Woon op een zijstraat van de turfstraat...
pi_73411323
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb stage gelopen in Hilversum....

was kutstage
Friday is still on?
pi_73411411
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef Paikea het volgende:

[..]

Loosdrechtse weg ook? Woon op een zijstraat van de turfstraat...
Euhm volgens mij niet. Kom vanaf het centrum, de vaartweg op en moet naar sportpark berenstein(richting 's graveland).
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:29:15 #180
Dick Laurent Is Dead
pi_73411434
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Friday is still on?
yeah man, wat mij betreft wel... al weet ik niet precies wie er naast ons nog meer komen
pi_73411486
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:28 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Euhm volgens mij niet. Kom vanaf het centrum, de vaartweg op en moet naar sportpark berenstein(richting 's graveland).
Kom je dan wel langs de Esso die in de rotonde staat? Ja, dat kan alleen in Hilversum
pi_73411512
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:29 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

yeah man, wat mij betreft wel... al weet ik niet precies wie er naast ons nog meer komen
Komt goed. zijn we met z'n tweeën, dat betekent niet dat het bier slechter smaakt toch?
Oh, en ik las dat er al twee mensen zijn in dit topic die voor me in durven te staan. Dus je leven loopt geen gevaar.
pi_73411553
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:31 schreef Paikea het volgende:

[..]

Kom je dan wel langs de Esso die in de rotonde staat? Ja, dat kan alleen in Hilversum
Ik moet echt verhuizen. Zo te lezen te veel gebroken harten per vierkante kilometer in de rgio Utrecht/Gooi. Stoppen ze iets in het drinkwater hier?
pi_73411577
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:31 schreef Paikea het volgende:

[..]

Yep daar kom ik langs. Ligt het kruispunt daar verderdoor nog steeds open? Echt irritant je kan echt nergens langs(gelukkig met de fiets wel maar toch). Zaterdag werd dan eindelijk het station officieel geopend. Kwam net uit me slaapdienst van me werk en liepen daar stel clownen rond om mensen te "vermaken". Echt Hilversum wat een stad
pi_73411597
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moet echt verhuizen. Zo te lezen te veel gebroken harten per vierkante kilometer in de rgio Utrecht/Gooi. Stoppen ze iets in het drinkwater hier?
Of iets in de lucht...
Ik vind dit echt zo'n grappig toeval!
pi_73411629
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hilversum is vrij jonge stad. Veel jonge mensen dus ook veel gebroken harten . Je kan ook best redelijk uitgaan hier(in elk geval beter dan de plaatsen die eromheen liggen).
pi_73411661
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:34 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Yep daar kom ik langs. Ligt het kruispunt daar verderdoor nog steeds open? Echt irritant je kan echt nergens langs(gelukkig met de fiets wel maar toch). Zaterdag werd dan eindelijk het station officieel geopend. Kwam net uit me slaapdienst van me werk en liepen daar stel clownen rond om mensen te "vermaken". Echt Hilversum wat een stad
Nee, is alweer dicht. Nu gaan ze de diependaalse laan weer opengooien
Maarruh, waar ga je naar toe als je die rotonde in het vizier hebt? Eerste richting 's graveland, of tweede langs de Shell-pomp?
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:38:08 #188
Dick Laurent Is Dead
pi_73411691
enige waar ik wel eens ben geweest kwa uitgaan in Hilversum is de Tagrijn.

geen idee of die toko nog bestaat eigenlijk
pi_73411737
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:38 schreef dick_laurent het volgende:

Het enige wat ik deed na m'n werk was als de bliksem naar huis toe gaan... Maar ja, dat was nog in de tijd dat ik sex klaar had liggen thuis.
pi_73411781
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:38 schreef dick_laurent het volgende:

Nee, de tagrijn is niet meer...Jammer, dat bestaan heb ik net gemist!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:41:41 #191
Dick Laurent Is Dead
pi_73411788
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het enige wat ik deed na m'n werk was als de bliksem naar huis toe gaan... Maar ja, dat was nog in de tijd dat ik sex klaar had liggen thuis.
ah yes...the good old days
pi_73411802
Om even in te haken, ik ben er ook wel bij. Deze jongen houdt van bier, dus slaat zo een mogelijkheid nooit af
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_73411808
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:37 schreef Paikea het volgende:

[..]

Nee, is alweer dicht. Nu gaan ze de diependaalse laan weer opengooien
Maarruh, waar ga je naar toe als je die rotonde in het vizier hebt? Eerste richting 's graveland, of tweede langs de Shell-pomp?
's graveland. Feitelijk dus gewoon rechtdoor de vaartweg af. Dan oversteken bij de kruising en dan langs het industrie terrein naar de sportvelden. Anders check maps.google.nl kan je zo zien hoe ik moet fietsen

Owja als je vorige week dinsdag om 22.30 iemand op de vaartweg op de grond hebt zien liggen dan was ik dat . Moest heuveltje op schoot het opeens in me kuit . Lag ik dan op de grond. Achteraf eigenlijk best grappig, maar mensen stonden me vet raar aan te kijken van waar heeft die gast last van
pi_73411815
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Misschien ben ik er dus ondertussen wel klaar voor om eens uit te gaan in Hilversum.
pi_73411848
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:41 schreef dreamzk het volgende:
Om even in te haken, ik ben er ook wel bij. Deze jongen houdt van bier, dus slaat zo een mogelijkheid nooit af
En dan mij beschuldigen van te veel drinken op een meet. Verder top!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:45:11 #196
Dick Laurent Is Dead
pi_73411886
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:41 schreef dreamzk het volgende:
pi_73411900
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:42 schreef Swatfire het volgende:

[..]

's graveland. Feitelijk dus gewoon rechtdoor de vaartweg af. Dan oversteken bij de kruising en dan langs het industrie terrein naar de sportvelden. Anders check maps.google.nl kan je zo zien hoe ik moet fietsen

Owja als je vorige week dinsdag om 22.30 iemand op de vaartweg op de grond hebt zien liggen dan was ik dat . Moest heuveltje op schoot het opeens in me kuit . Lag ik dan op de grond. Achteraf eigenlijk best grappig, maar mensen stonden me vet raar aan te kijken van waar heeft die gast last van
Oke, ik weet het denk ik al

En nee, ik heb je niet gezien
Jammer!
pi_73411922
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Misschien ben ik er dus ondertussen wel klaar voor om eens uit te gaan in Hilversum.
Volgende keer dan maar meeten in hilversum?
pi_73411968
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:46 schreef Paikea het volgende:

[..]

I'm with Paikea. Lekker makkelijk(voor mij ). Ja dan kom ik wel.
pi_73411974
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:46 schreef Paikea het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat Hilversummers gezellige mensen zijn, prima.
pi_73412041
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat Hilversummers gezellige mensen zijn, prima.
Nope, maar als je genoeg drinkt merk je daar weinig van
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:51:41 #202
Dick Laurent Is Dead
pi_73412056
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef Swatfire het volgende:

[..]

I'm with Paikea. Lekker makkelijk(voor mij ). Ja dan kom ik wel.
jaa hoor, dan wel.... H'sum ligt letterlijk 20 KM van Utrecht af
pi_73412059
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik vergeet trouwens ook de cliché knuffel. Het is namelijk niet zo dat de relatie alleen maar om de sex ging. Er was ook liefde en de op z'n tijd broodnodige knuffel. Nu is zij weg, is de sex weg, is de liefde weg, maar die knuffel ligt er nog steeds. Wat moet ik er mee?
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:52:41 #204
Dick Laurent Is Dead
pi_73412079
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vergeet trouwens ook de cliché knuffel. Het is namelijk niet zo dat de relatie alleen maar om de sex ging. Er was ook liefde en de op z'n tijd broodnodige knuffel. Nu is zij weg, is de sex weg, is de liefde weg, maar die knuffel ligt er nog steeds. Wat moet ik er mee?
BUUUUUUUURN THE MOTHAFUCKA!!!!

pi_73412115
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:50 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Nope, maar als je genoeg drinkt merk je daar weinig van
Maar dat mag ik niet van dreamzk. Ik zal vast oefenen op de aardappel in m'n keel, oké?
pi_73412118
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

jaa hoor, dan wel.... H'sum ligt letterlijk 20 KM van Utrecht af
Maar hier kan ik vanaf de kroeg zo naar huis rollen LETTERLIJK. Ok ik moet heuveltje af en heuveltje op(onder het station door dus), maar das dan ook alles.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:55:50 #207
Dick Laurent Is Dead
pi_73412161
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:54 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Maar hier kan ik vanaf de kroeg zo naar huis rollen LETTERLIJK. Ok ik moet heuveltje af en heuveltje op(onder het station door dus), maar das dan ook alles.
haha je bent nog luier dan ik (didn't think that was possible )
pi_73412198
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

BUUUUUUUURN THE MOTHAFUCKA!!!!

Hmmm...misschien een plan. Het is een konijn, en het wildseizoen is net geopend dacht ik.
pi_73412233
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hmmm...misschien een plan. Het is een konijn, en het wildseizoen is net geopend dacht ik.
Ik heb gisteren alles wat er stond van hem in een kast gegooid die nooit opengaat...Weggooien is misschien even te definitief
pi_73412236
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:55 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

haha je bent nog luier dan ik (didn't think that was possible )
And i'm proud of it

Ga meestal stappen in bussum(daar gaan me vrienden meestal uit) en ben nu vaak ook te lui om te fietsen. Pak gewoon de trein eigenlijk best wel erg. Maarja sport doordeweeks vaak genoeg dus dan mag je in het weekend wel eens lui zijn toch
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:59:05 #211
Dick Laurent Is Dead
pi_73412262
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

DUDE whahahaha dat is echt té grappig. Mijn vriendin had namelijk 2 konijnen (de levende variant dan) en nu de sloerie hem gepeerd is, wil ze de konijnen niet mee nemen....want dat komt haar niet uit

Dus mijn ex heeft ook konijnen achter gelaten
pi_73412292
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:58 schreef Swatfire het volgende:

[..]

And i'm proud of it

Ga meestal stappen in bussum(daar gaan me vrienden meestal uit) en ben nu vaak ook te lui om te fietsen. Pak gewoon de trein eigenlijk best wel erg. Maarja sport doordeweeks vaak genoeg dus dan mag je in het weekend wel eens lui zijn toch
Bussum
Daar woont mijn ex...
pi_73412332
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:58 schreef Paikea het volgende:

[..]

Ik heb gisteren alles wat er stond van hem in een kast gegooid die nooit opengaat...Weggooien is misschien even te definitief
Oh, er zijn nog meer dan zat dingen van haar hier. Maar die zijn van haar, dus die gooi ik niet weg. Die knuffel daarentegen, was het eerste ding dat echt samen van ons was. We kenden elkaar toen maar net. En aangezien zij zo makkelijk weg weet te gaan, is de waarde van die hoop stof aanzienlijk afgenomen.
pi_73412352
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:59 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

DUDE whahahaha dat is echt té grappig. Mijn vriendin had namelijk 2 konijnen (de levende variant dan) en nu de sloerie hem gepeerd is, wil ze de konijnen niet mee nemen....want dat komt haar niet uit

Dus mijn ex heeft ook konijnen achter gelaten
Ik weet hoe je ze klaar kunt maken. We eten dus bij jou thuis?
pi_73412359
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef Paikea het volgende:

[..]

Bussum
Daar woont mijn ex...
Haha heeft ie op het Goois Lyceum gezeten? In welke kroeg ging ie stappen? Misschien ken ik hem wel . Btw mijn ex woont vlak bij jouw in de buurt(iets zuidelijker van hilversum) als we de rollen even omdraaien
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:04:51 #216
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73412418
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Komt goed. zijn we met z'n tweeën, dat betekent niet dat het bier slechter smaakt toch?
Oh, en ik las dat er al twee mensen zijn in dit topic die voor me in durven te staan. Dus je leven loopt geen gevaar.
Ik had ook toegezegd, maar als je me er niet bij wil hebben even goeie vrienden hoor.
pi_73412419
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:02 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Haha heeft ie op het Goois Lyceum gezeten? In welke kroeg ging ie stappen? Misschien ken ik hem wel . Btw mijn ex woont vlak bij jouw in de buurt(iets zuidelijker van hilversum) als we de rollen even omdraaien
Euh. Nee, volgens mij niet..
Hij gaat altijd stappen in de jaargang, is zijn stamkroeg...
pi_73412429
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:02 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Zijn jullie elkanders ex, maar weten jullie het nog niet?
<insert spannende drumroffel> *BADAMBADAM!!!*
pi_73412445
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik had ook toegezegd, maar als je me er niet bij wil hebben even goeie vrienden hoor.
Ge zijt van harte welkom hoor.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:05:49 #220
Dick Laurent Is Dead
pi_73412446
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, er zijn nog meer dan zat dingen van haar hier. Maar die zijn van haar, dus die gooi ik niet weg. Die knuffel daarentegen, was het eerste ding dat echt samen van ons was. We kenden elkaar toen maar net. En aangezien zij zo makkelijk weg weet te gaan, is de waarde van die hoop stof aanzienlijk afgenomen.
Mja... ik heb ook een paar keer ernstig op het punt gestaan een aantal van "onze" bezittingen bij het grof vuil te zetten.
Toch heb ik het niet gedaan... I don't want to look back in anger. We hebben mooie tijden gehad, en herinneringen, foto's en knuffels horen daar bij... ook al ben ik nu in een periode dat ik er niet naar wil kijken. Ooit wil ik dat misschien wel weer, en dan heb ik ws gigantisch spijt als ik het heb weggegooid.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:06:28 #221
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73412467
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ge zijt van harte welkom hoor.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:06:57 #222
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73412479
Ik heb trouwens niks met Hilversum.
pi_73412502
quote:

[..]

Dat zou de soap hier wel compleet maken
Alleen...Zit hij niet op voetbal!
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:07:39 #224
Dick Laurent Is Dead
pi_73412506
quote:

[..]

Now THAT would be funny!
pi_73412510
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:04 schreef Paikea het volgende:

[..]

Euh. Nee, volgens mij niet..
Hij gaat altijd stappen in de jaargang, is zijn stamkroeg...
Dat was mijn stamkroeg 2-3 jaar geleden. Kom nu vooral in murphy's of de maxc. Jaargang is mij wat te druk. Leuk voor eventje, maar niet telang.

Maaruh mensen ik ga pitten. Ben aan het "werk" dus moet er morgen weer vroeg uit. Tjus
pi_73412571
quote:

[..]

Is al erg genoeg dat we beide in hilversum wonen . Misschien dat we elkaar wel via via kennen en misschien ook niet. Hilversum is niet bepaald klein . Maargoed nu ga ik echt pitten later
pi_73412584
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:07 schreef Paikea het volgende:

[..]

Dat zou de soap hier wel compleet maken
Alleen...Zit hij niet op voetbal!
Tja, jullie komen niet op de meet, dus maken wij het komende vrijdag maar even een internetwaarheid, oké? Sappige details ontbreken te vaak in dit topic.
pi_73412614
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:07 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Dat was mijn stamkroeg 2-3 jaar geleden. Kom nu vooral in murphy's of de maxc. Jaargang is mij wat te druk. Leuk voor eventje, maar niet telang.

Maaruh mensen ik ga pitten. Ben aan het "werk" dus moet er morgen weer vroeg uit. Tjus
Dan moet je hem kennen....
Mmm, confronterend
pi_73412691
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:10 schreef Paikea het volgende:

[..]

Mmm, confronterend
Niet te druk maken over zoiets joh.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:15:40 #230
Dick Laurent Is Dead
pi_73412728
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:09 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Is al erg genoeg dat we beide in hilversum wonen . Misschien dat we elkaar wel via via kennen en misschien ook niet. Hilversum is niet bepaald klein . Maargoed nu ga ik echt pitten later
Volgens bureau vd statistiek heeft Hilversum 84.320 inwoners

Conclusie: Hilversum is klein
pi_73412749
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Volgens bureau vd statistiek heeft Hilversum 84.320 inwoners

Conclusie: Hilversum is klein
Beantwoord mijn vraag over het eten nou eens kerel. Er moeten namelijk nog ingrediënten gehaald worden.
pi_73412771
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet te druk maken over zoiets joh.
Stom dat ik daar zo'n heftige reactie op krijg
Voel meteen weer een knoop in mijn maag. Als er uberhaupt nog een maag zit, eten lukt niet echt
pi_73412798
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:18 schreef Paikea het volgende:

[..]

Stom dat ik daar zo'n heftige reactie op krijg
Voel meteen weer een knoop in mijn maag. Als er uberhaupt nog een maag zit, eten lukt niet echt
Wel als ik kook.
Wel logisch hoor, je bent niet de enige die moeite heeft met eten nu.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:19:33 #234
Dick Laurent Is Dead
pi_73412799
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beantwoord mijn vraag over het eten nou eens kerel. Er moeten namelijk nog ingrediënten gehaald worden.
bwhahaha ik denk niet dat je mijn konijnen wil eten. Die beesten zijn serieus chemisch afval. Ben inmiddels de tel kwijt van hoeveel stukken vloerbedekking, behang, karton, hout, papier, plastic en weet ik veel wat nog meer die beesten hebben weggewerkt
pi_73412836
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:19 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

bwhahaha ik denk niet dat je mijn konijnen wil eten. Die beesten zijn serieus chemisch afval. Ben inmiddels de tel kwijt van hoeveel stukken vloerbedekking, behang, karton, hout, papier, plastic en weet ik veel wat nog meer die beesten hebben weggewerkt
Whehehe... Stadsduiven met flaporen dus?
Ach, geef ze goed en gezond voedsel en al die chemische meuk gaat er vanzelf uit. En wat er niet vanzelf uitgaat, zoals plastic, haal jij er dan uit.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:23:00 #236
Dick Laurent Is Dead
pi_73412866
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe... Stadsduiven met flaporen dus?
Ach, geef ze goed en gezond voedsel en al die chemische meuk gaat er vanzelf uit. En wat er niet vanzelf uitgaat, zoals plastic, haal jij er dan uit.
ach, stiekem vind ik ze wel lief.... zonder hun ben ik echt helemaal alleen in mijn appartementje
pi_73412877
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wel als ik kook.
Wel logisch hoor, je bent niet de enige die moeite heeft met eten nu.
Ik hou van mannen die koken
Kan zelf ook wel aardig koken, maar mannen die lekker kunnen koken
Eten krijg ik echt niet weg, ik val nu ook steeds om 5 uur in slaap om om 8 uur weer wakker te worden. Eten doe je daarna ook niet meer
Ach, zo bereik ik eerder mijn streefgewicht
pi_73412959
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:23 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

ach, stiekem vind ik ze wel lief.... zonder hun ben ik echt helemaal alleen in mijn appartementje
Oké, konijn is van het menu af. Ondanks dit:
quote:
Konijn op zijn "Vlaams" (konijn met pruimen)

1 konijn in stukken (ongeveer 1,3 kg)
33cl Belgisch abdijbier
circa 250g gedroogde pruimen
zo'n 5 paarse sjalotjes de paarse
een sneetje brood
mosterd
takje tijm
paar laurierblaadjes
peper en zout (of Herbamare van A. Vogel)
beetje boter
ideale kookpot : een gietijzeren geëmailleerde kookpot zoals deze van "le creuset". Ze verdelen namelijk de warmte zeer gelijkmatig en dit gerecht moet "traag" gaan.

De stukken konijn in wat boter bruin bakken en wat kruiden met zout en peper. Nadat het konijn zo'n 5 minuten gebakken heeft de sjalotjes toevoegen.
Wanneer de stukken konijn mooi aangebakken zijn, het bier, de tijm en laurier toevoegen.
Het sneetje brood besmeren met mosterd en ook in de kookpot leggen.
Alles op een zo zacht mogelijk vuurtje minstens 45 minuten laten sudderen.
Ongeveer 20 minuten voor het einde de pruimen toevoegen.
Terwijl het konijn suddert de rest van de maaltijd klaarmaken of van een aperitiefje genieten...
Your loss dude...
pi_73412986
En nu heb ik dus honger....
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:29:13 #240
Dick Laurent Is Dead
pi_73412992
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oké, konijn is van het menu af. Ondanks dit:
[..]

Your loss dude...
hahahaha

ach, ik kan hele goeie kip tandoori maken, veel lekkerdur!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:29:41 #241
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73413006
Tvp maar weer

Zit weer in zo'n typische "Mijn hart wil haar terug maar mijn verstand zegt nee"-fase ¬¬
Maar ik weet gewoon dat ik mijn verstand moet volgen.
Maarja, ik heb besloten geen tot weinig contact meer met mijn ex op te zoeken. Ik merk dat ik de hele dag door gewoon vrolijk ben maar het lastig krijg op de momenten dat ik alleen ben. Ik ben nogal een dromerig persoon die vaak terugdenkt aan vroeger, moet ik misschien minder doen want het maakt het loslaten niet makkelijker
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73413032
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:23 schreef Paikea het volgende:

[..]

Ik hou van mannen die koken
Kan zelf ook wel aardig koken, maar mannen die lekker kunnen koken
Eten krijg ik echt niet weg, ik val nu ook steeds om 5 uur in slaap om om 8 uur weer wakker te worden. Eten doe je daarna ook niet meer
Ach, zo bereik ik eerder mijn streefgewicht
Streefgewicht? Ben je enorm dik of zo? Bij het woordje streefgewicht moet ik altijd denken aan vrouwen die er gewoon goed uitzien maar nog steeds niet tevreden met zichzelf zijn. Perfectie is overgewaardeerd hoor.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:33:02 #243
Dick Laurent Is Dead
pi_73413080
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Streefgewicht? Ben je enorm dik of zo? Bij het woordje streefgewicht moet ik altijd denken aan vrouwen die er gewoon goed uitzien maar nog steeds niet tevreden met zichzelf zijn. Perfectie is overgewaardeerd hoor.
Heh, you should've told that to the big momma that tried to eat me last Saturday
pi_73413081
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:29 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

hahahaha

ach, ik kan hele goeie kip tandoori maken, veel lekkerdur!
Euh...nee....we may have a slight difference in opinion, I presume. Kip Tandoori...
pi_73413111
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:29 schreef J0ttem het volgende:
Tvp maar weer

Zit weer in zo'n typische "Mijn hart wil haar terug maar mijn verstand zegt nee"-fase ¬¬
Maar ik weet gewoon dat ik mijn verstand moet volgen.
Maarja, ik heb besloten geen tot weinig contact meer met mijn ex op te zoeken. Ik merk dat ik de hele dag door gewoon vrolijk ben maar het lastig krijg op de momenten dat ik alleen ben. Ik ben nogal een dromerig persoon die vaak terugdenkt aan vroeger, moet ik misschien minder doen want het maakt het loslaten niet makkelijker
Terug denken is niet erg, het hangt af van de manier waarop. Dat "ik wil haar terug!" gaat je inderdaad niet helpen. Maar gewoon terug denken aan een leuke tijd die je gehad hebt, ook al is die afgelopen, is niks mis mee toch?
pi_73413145
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Neehoor, ben niet enorm dik
Door mijn vorige ex ben ik 15 kilo aangekomen, dat moet er weer af
Was al 8 kilo af
Ik weet dat perfectie overgewaardeerd is, maar met wat minder zit ik lekkerder in mijn vel
pi_73413171
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:36 schreef Paikea het volgende:

[..]

Neehoor, ben niet enorm dik
Door mijn vorige ex ben ik 15 kilo aangekomen, dat moet er weer af
Was al 8 kilo af
Ik weet dat perfectie overgewaardeerd is, maar met wat minder zit ik lekkerder in mijn vel
Dan kon hij zeker erg goed koken?
En gewoon goed eten en lekker sporten. Hoeft niet eens zoveel. Scheelt al enorm.
pi_73413232
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan kon hij zeker erg goed koken?
En gewoon goed eten en lekker sporten. Hoeft niet eens zoveel. Scheelt al enorm.
Niet deze ex waarvoor ik nu hier zit he
Die kon niet koken en lustte niks. Alleen patat en tosties
En dan ga je in het begin lekker meedoen, totdat je merkt dat je dichtslibt...
Vandaar

En nu ga ik naar bed, morgen weer om half 8 op het werk zijn
pi_73413255
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:41 schreef Paikea het volgende:

[..]

Vandaar

That's really too sad.
Ik ga ook slapen, truste mensen.
pi_73413348
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:41 schreef Paikea het volgende:

[..]

Vandaar

Whaha wel sad ja, wat een pussy
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Terug denken is niet erg, het hangt af van de manier waarop. Dat "ik wil haar terug!" gaat je inderdaad niet helpen. Maar gewoon terug denken aan een leuke tijd die je gehad hebt, ook al is die afgelopen, is niks mis mee toch?
Maar als je er nog niet overheen bent is dat terugdenken wel heel moeilijk, want als je dat nog niet bent maakt dat je verdrietig. Dus tot dan gewoon niet doen, dat helpt bij mij wel goed.
pi_73414578
Ik ga eventjes een paar biertjes doen in de stad en ik heb 3 pagina's bij te lezen. Mensen, ga eens naar bedn.

@Barbusse, vorige keer was veel alcohol wel heel gezellig dus jij hebt mijn volledige zegen om lekker te drinken

@Dick_laurent, jij bent echt een heerlijke student (niet gay bedoeld), herkende mezelf direct toen je zei dat je goede kip tandoori maakte. Ik maak toevallig heel goede kip met zoet zure saus (van chicken tonight)...

Anyway, ik ga tukken, its gettin late
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_73414579
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 04:46 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga eventjes een paar biertjes doen in de stad en ik heb 3 pagina's bij te lezen. Mensen, ga eens naar bedn.

@Barbusse, vorige keer was veel alcohol wel heel gezellig dus jij hebt mijn volledige zegen om lekker te drinken

@Dick_laurent, jij bent echt een heerlijke student (niet gay bedoeld), herkende mezelf direct toen je zei dat je goede kip tandoori maakte. Ik maak toevallig heel goede kip met zoet zure saus (van chicken tonight)...

Anyway, ik ga tukken, its gettin late
Wat ga jij nou doen? tukken of zuipen...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 07:06:36 #253
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73414760
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:58 schreef dick_laurent het volgende:

Hier mijn eerdere post:

Tot nu toe doen mee:

dick_laurent
Barbusse
Superrrtuxxx
Joebravo

Wie nog meer???
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:36 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En dan gezellig met z'n allen vertellen hoe ellendig we ons voelen... Of juist niet
I'm in!
Bij nader inzien zie ik er toch van af, wellicht een volgende meet.

[ Bericht 0% gewijzigd door RemcoDelft op 06-10-2009 12:21:52 ]
pi_73415158
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:10 schreef Paikea het volgende:

[..]

Mmm, confronterend
Nou wordt ik stiekum toch wel beetje nieuwsgierig
Betekend niet persee dat ik hem ken, maar redelijke kans dat ik hem op ze minst van gezicht herken.

Ow btw goede morgen allemaal.
pi_73416989
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:05 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Nou wordt ik stiekum toch wel beetje nieuwsgierig
Betekend niet persee dat ik hem ken, maar redelijke kans dat ik hem op ze minst van gezicht herken.

Ow btw goede morgen allemaal.
Heb je een PM gestuurd!

Ik voel me klote vandaag.
Vannacht bijna niet geslapen en toen ik eindelijk sliep heb ik over hem gedroomd...Lekker uitrusten is dat
Heb hem vandaag langs zien lopen op mijn werk, en hij ziet er (gelukkig) niet veel beter uit dan mij.
Mijn wallen hebben wallen
pi_73419164
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 09:54 schreef Paikea het volgende:

[..]

Heb je een PM gestuurd!

Ik voel me klote vandaag.
Vannacht bijna niet geslapen en toen ik eindelijk sliep heb ik over hem gedroomd...Lekker uitrusten is dat
Heb hem vandaag langs zien lopen op mijn werk, en hij ziet er (gelukkig) niet veel beter uit dan mij.
Mijn wallen hebben wallen
Je hebt pm terug. Had eigenlijk net zogoed hier gekund, want ken hem toch niet .

Net terug van me werk. Slaap altijd wel minder op me werk dan thuis(ook logisch). Ga zo nog maar even liggen denk ik
pi_73419535
Ik woon in utrecht dus die meet klinkt wel interessant. Post hier niet zo vaak en ik ken niemand hier dus ik denk er nog even over na .

Het is nu een paar dagen officieel uit. Alleen hebben we nog steeds contact alsof er niks gebeurd is Ik heb geen idee hoe dit nou weer gaat aflopen. We schijnen maar niet van elkaar af te kunnen komen. Ik merk wel dat ik minder behoefte heb om bij hem te zijn. Ik heb het redelijk druk met andere dingen en de laatste keer dat ik naar hem toe ging was niet omdat ik dat per se wou, maar gewoon omdat het kon.
Het lijkt erop dat we elkaar pas echt kunnen loslaten als één van ons of beide iemand anders vind. Ik doe in ieder geval m'n best Ik moet alleen oppassen dat ik me niet weer aan m'n ex ga hechten anders zit over een tijdje weer te miepen in dit topic.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:24:16 #258
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73420628
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef Kieswiel het volgende:
Ik woon in utrecht dus die meet klinkt wel interessant. Post hier niet zo vaak en ik ken niemand hier dus ik denk er nog even over na .

Het is nu een paar dagen officieel uit. Alleen hebben we nog steeds contact alsof er niks gebeurd is Ik heb geen idee hoe dit nou weer gaat aflopen. We schijnen maar niet van elkaar af te kunnen komen. Ik merk wel dat ik minder behoefte heb om bij hem te zijn. Ik heb het redelijk druk met andere dingen en de laatste keer dat ik naar hem toe ging was niet omdat ik dat per se wou, maar gewoon omdat het kon.
Het lijkt erop dat we elkaar pas echt kunnen loslaten als één van ons of beide iemand anders vind. Ik doe in ieder geval m'n best Ik moet alleen oppassen dat ik me niet weer aan m'n ex ga hechten anders zit over een tijdje weer te miepen in dit topic.
Iets serieuzer: jullie wonen dus niet samen maar zoeken elkaar nog wel regelmatig op?

Edit: note to self: reageer alleen als ik wakker ben

[ Bericht 7% gewijzigd door RemcoDelft op 06-10-2009 13:06:07 ]
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:29:08 #259
Dick Laurent Is Dead
pi_73420754
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef Kieswiel het volgende:

Nou, ik ken ook niemand hier persoonlijk, en het is altijd leuk om mensen te leren kennen vind ik! Bovendien woon je ook in Utrecht, dus als je het niet meer boeiend vind spring je weer op je fietsje en ben je zo weer weg toch
Gewoon komen... is gezellig

Pfff de dromen blijven iets waar je geen controle over hebt ja. Ik ben vannacht ook weer in mijn droom uitgebreid met haar geconfronteerd. Maar ik werd dit keer niet zo down wakker als ik eerder heb gehad. Werd eerder wakker zo van, okay... tja... het is wat het is.
pi_73420834
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:29 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nou, ik ken ook niemand hier persoonlijk, en het is altijd leuk om mensen te leren kennen vind ik! Bovendien woon je ook in Utrecht, dus als je het niet meer boeiend vind spring je weer op je fietsje en ben je zo weer weg toch
Gewoon komen... is gezellig

Pfff de dromen blijven iets waar je geen controle over hebt ja. Ik ben vannacht ook weer in mijn droom uitgebreid met haar geconfronteerd. Maar ik werd dit keer niet zo down wakker als ik eerder heb gehad. Werd eerder wakker zo van, okay... tja... het is wat het is.
Precies, je kunt zo vluchten als wij te eng zijn.
En ik kwam tot de ontdekking dat ik vannacht helemaal niets gedroomd heb. Dat is nog veel vermoeiender, want dat betekent dat je een gedeelte van je slaap hebt overgeslagen. Ben nu dus ook behoorlijk brak....
pi_73420847
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:24 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Trouwen?! Wat dat betreft is het net als van het paard vallen...

Iets serieuzer: jullie wonen dus niet samen maar zoeken elkaar nog wel regelmatig op?

Ik snap je reactie niet echt, wie heeft het over trouwen?
En we wonen niet samen nee.
pi_73425139
JÁÁÁÁÁÁ!!!! Bericht uit Berlijn, het is 98% zeker dat ik de baan heb!
Berlin calling vanaf 2 november dus!

Ik ben blij, is het te merken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 06-10-2009 15:02:14 ]
pi_73425817
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:28:40 #264
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73425994
Goed nieuws Barbusse
pi_73426079
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:56 schreef Barbusse het volgende:
JÁÁÁÁÁÁ!!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Bericht uit Berlijn, het is 98% zeker dat ik de baan heb! [ afbeelding ]
Berlin calling vanaf 2 november dus! [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Wat een stap. Gefeliciteerd dan maar he
pi_73426203
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:56 schreef Barbusse het volgende:
JÁÁÁÁÁÁ!!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Bericht uit Berlijn, het is 98% zeker dat ik de baan heb! [ afbeelding ]
Berlin calling vanaf 2 november dus! [ afbeelding ] [ afbeelding ]

pi_73426268
Je wilt niet weten hoe blij ik ben! Eindelijk kan ik hier weg, uit dit huis, deze stad waar alles me aan haar herinnert! Eindelijk een droom die uitkomt, voor langere tijd naar het buitenland! Eindelijk ver weg van haar! Eindelijk mijn eigen leven leiden! Me so fucking happy I think I'm gonna die!
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:41:39 #268
Dick Laurent Is Dead
pi_73426418
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Barbusse het volgende:
Je wilt niet weten hoe blij ik ben! Eindelijk kan ik hier weg, uit dit huis, deze stad waar alles me aan haar herinnert! Eindelijk een droom die uitkomt, voor langere tijd naar het buitenland! Eindelijk ver weg van haar! Eindelijk mijn eigen leven leiden! Me so fucking happy I think I'm gonna die!
Dude wat GAAF! Ik ben jaloers hahaha! Berlijn is ZO TOF! Maar Berlijn is ook arm, hou er rekening mee dat je wel naar een voormalige oostblok stad gaat verhuizen
Het is er niet zo clean en braaf als in NL.

Ik persoonlijk hou wel van dat rauwe, dat smerige in een stad... maar het is niet aan iedereen besteed.

Over een maandje zit ik er weer
wie weet doen we dan een biertje in Berlin. Supahtoll!
pi_73426563
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dude wat GAAF! Ik ben jaloers hahaha! Berlijn is ZO TOF! Maar Berlijn is ook arm, hou er rekening mee dat je wel naar een voormalige oostblok stad gaat verhuizen

Ik persoonlijk hou wel van dat rauwe, dat smerige in een stad... maar het is niet aan iedereen besteed.

Over een maandje zit ik er weer
wie weet doen we dan een biertje in Berlin. Supahtoll!
Ik heb daar ook geen problemen mee. Juist dat is de reden waarom ik zo graag naar Berlijn wou. Dat brave en geregelde in NL ken ik ondertussen wel hè?

En ja, daar samen een biertje doen als je er bent lijkt me zwaar oké! Kun je me even de do's and dont's en go's and no-go's van Berlijn uitleggen.
Supahtoll und Übergeil, jawohl!
pi_73426607
Gefeliciteerd Barbusse, zo zie je maar, uiteindelijk komt het allemaal weer goed

En ik was iets te dronken gisteren, voel het in mijn arme hoofd
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:48:07 #271
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73426655
quote:

[..]

Ligt er een beetje aan aan welke kant je zit... Ik zat pas zelf in een hotel aan de "verkeerde" kant: 7 kale betonnen trappen op naar de kamer die er uit zag als het huis van m'n oma vroeger...

De andere kant heeft ook hele moderne delen.

Anyway, gefeli met je nieuwe baan Barbusse! Ik ben zelf ook op zoek naar een baan (en huis), en kan me voorstellen dat ik net zo hard juich als het zo ver is.
Even nieuwsgierig zijn: waarom Berlijn? Heb je binding met die stad o.i.d.? Of gewoon "weg" en maakt niet uit waar?
pi_73426814
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan aan welke kant je zit... Ik zat pas zelf in een hotel aan de "verkeerde" kant: 7 kale betonnen trappen op naar de kamer die er uit zag als het huis van m'n oma vroeger...

Anyway, gefeli met je nieuwe baan Barbusse! Ik ben zelf ook op zoek naar een baan (en huis), en kan me voorstellen dat ik net zo hard juich als het zo ver is.
Even nieuwsgierig zijn: waarom Berlijn? Heb je binding met die stad o.i.d.? Of gewoon "weg" en maakt niet uit waar?
Gewoon weg eigenlijk. Ik wou altijd al voor langere tijd naar het buitenland, voor de ervaring. M'n ex wou dat niet, dus kwam het er nooit van. Maar ik kwam er een tijdje terug achter dat ik nu dus zo vrij ben om te gaan en staan waar ik wil. Ik ben dus op zoek gegaan naar functies in het buitenland, in verschillende landen. Berlijn was gewoon de eerste waar ik een reactie op ontving. Daarnaast spreek ik een redelijk woordje Duits (alhoewel het wel een beetje roestig is), wat de kans op een baan in Duitsland natuurlijk wel wat groter maakt. En het is natuurlijk een geweldige stad om te beginnen hè?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:56:46 #273
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73426955
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gewoon weg eigenlijk. Ik wou altijd al voor langere tijd naar het buitenland, voor de ervaring. M'n ex wou dat niet, dus kwam het er nooit van. Maar ik kwam er een tijdje terug achter dat ik nu dus zo vrij ben om te gaan en staan waar ik wil. Ik ben dus op zoek gegaan naar functies in het buitenland, in verschillende landen. Berlijn was gewoon de eerste waar ik een reactie op ontving. Daarnaast spreek ik een redelijk woordje Duits (alhoewel het wel een beetje roestig is), wat de kans op een baan in Duitsland natuurlijk wel wat groter maakt. En het is natuurlijk een geweldige stad om te beginnen hè?
Ik spreek weinig (zeg maar geen) Duits, maar Engels lukt prima. En "buitenland" staat al langer op m'n verlanglijstje. Wat voor branche heb jij? En waar heb je zoal gezocht naar een baan? Ik vind dit interessante informatie, ergens wil ik ook heel graag vertrekken, hoewel ik dan wel bang ben daar de eerste tijd erg eenzaam in m'n dipje te zitten...
pi_73427062
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik spreek weinig (zeg maar geen) Duits, maar Engels lukt prima. En "buitenland" staat al langer op m'n verlanglijstje. Wat voor branche heb jij? En waar heb je zoal gezocht naar een baan? Ik vind dit interessante informatie, ergens wil ik ook heel graag vertrekken, hoewel ik dan wel bang ben daar de eerste tijd erg eenzaam in m'n dipje te zitten...
Ik zal je zo even een pm sturen met info oké?
En bang zijn voor eenzaamheid in een nieuwe stad? Tsja, volgens mij heb je dat zelf voor een groot gedeelte in de hand.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:01:28 #275
Dick Laurent Is Dead
pi_73427095
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Als je met de verkeerde kant Ost Berlin bedoeld, dan heb je het niet begrepen

West Berlin is gewoon saai, en lijkt eigenlijk grotendeels op de rest van Duitsland.... er gebeurt ook gewoon verdomde weinig. Sure, het ziet er verzorgder uit dan Oost, maar ja... dan had je net zo goed in Dusseldorf of Keulen kunnen gaan wonen. Je hebt de Kurfurstendamm, een groot winkel gebied. Best leuk om op een zonnige middag wat rond te struinen en te shoppen.... maar dat is het dan ook wel.

Maar het ECHTE Berlijn vind je in Oost!
Alle vette cafe's, clubs, bars en restaurant zitten in Ost. Alle hippe jonge mensen, zitten in Ost. Alle sfeer is in Ost! Ost Berlin =

Ik woonde ook in Ost, also ich bin ein "ossie"
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:07:38 #276
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73427301
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zal je zo even een pm sturen met info oké?
Tof!
quote:
En bang zijn voor eenzaamheid in een nieuwe stad? Tsja, volgens mij heb je dat zelf voor een groot gedeelte in de hand.
Klopt, maar het blijft een grote gok.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:24:20 #277
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73427823
quote:

[..]

Ik vond dat juist het levendige van Berlijn. Ben er deze zomer ook geweest, hadden ook een hotel in het voormalige Oost-Berlijn, maar daar was verder niets mis mee. En geen enkel moment dat ik me daar onveilig heb gevoeld, dat is hier in NL in sommige steden wel anders...

Barbusse: gefeliciteerd met je hoogstwaarschijnlijk ineuwe baan! Mooi ook dat je zo enthousiast bent, dat kan ik altijd wel waarderen in mensen
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:32:56 #278
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_73428153
van harte Barbusse!
en goed om te weten dat we straks een vakantie-adresje hebben in Berlijn
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73428201
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef JoeBravo het volgende:
van harte Barbusse!
en goed om te weten dat we straks een vakantie-adresje hebben in Berlijn
pi_73428777
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Tof!
Je hebt info.
pi_73428984
Ik ben weer thuis. Wat een kutdag op het werk vandaag zeg!
Mijn ex liep elke keer voorbij, 1 keer liep hij langs toen ik koffie aan het halen was. Hij zei me gedag en keek me recht in mijn ogen aan.
Hup, ik ben meteen weer in de war.
Ook mijn collega's waren niet zo'n grote steun vandaag.
Ik kom binnen (2 uur later, had ook maar 3 uurtjes geslapen) "lekker uitgeslapen?"
Verder kreeg ik opmerkingen zoals "kijk eens even wat vrolijker!", "nou, jij hebt er zin in zeg!"
Ik voel me nu mongool dat ik het niet van me af kan zetten
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:08:50 #282
Dick Laurent Is Dead
pi_73429424
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef Paikea het volgende:
Ik ben weer thuis. Wat een kutdag op het werk vandaag zeg!
Mijn ex liep elke keer voorbij, 1 keer liep hij langs toen ik koffie aan het halen was. Hij zei me gedag en keek me recht in mijn ogen aan.
Hup, ik ben meteen weer in de war.
Ook mijn collega's waren niet zo'n grote steun vandaag.
Ik kom binnen (2 uur later, had ook maar 3 uurtjes geslapen) "lekker uitgeslapen?"
Verder kreeg ik opmerkingen zoals "kijk eens even wat vrolijker!", "nou, jij hebt er zin in zeg!"
Ik voel me nu mongool dat ik het niet van me af kan zetten
Kweenie hoor, maar is het misschien niet beter om een andere baan te zoeken? Op deze manier blijf je natuurlijk keer op keer op een vervelende manier met je ex geconfronteerd worden.
pi_73429668
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Kweenie hoor, maar is het misschien niet beter om een andere baan te zoeken? Op deze manier blijf je natuurlijk keer op keer op een vervelende manier met je ex geconfronteerd worden.
Ik sta sterk in mijn schoenen, maar de wond is nu nog vers (afgelopen zaterdag gebeurt)...
Gisteren heb ik hem bv ook gezien, en dat ging wel goed. Ik heb gewoon een klotedag vandaag en ik geloof niet dat dat zo raar is na 3 dagen...
Vooral hoe mijn collega's doen vandaag viel me vies tegen...

Bleeeeehhhhh!
pi_73430140
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:16 schreef Paikea het volgende:

[..]

Ik sta sterk in mijn schoenen, maar de wond is nu nog vers (afgelopen zaterdag gebeurt)...
Gisteren heb ik hem bv ook gezien, en dat ging wel goed. Ik heb gewoon een klotedag vandaag en ik geloof niet dat dat zo raar is na 3 dagen...
Vooral hoe mijn collega's doen vandaag viel me vies tegen...

Bleeeeehhhhh!
Werkt ie bij jouw werk in de buurt? Of hoe komt het dat hij steeds langs loopt?
pi_73430208
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Werkt ie bij jouw werk in de buurt? Of hoe komt het dat hij steeds langs loopt?
We zijn collega's
Geen directe gelukkig, maar werken vaak in hetzelfde gebouw....
pi_73430365
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:33 schreef Paikea het volgende:

[..]

We zijn collega's
Geen directe gelukkig, maar werken vaak in hetzelfde gebouw....
Ai dat maakt het niet bepaald makkelijk. Als je echt last van hebt toch eens kijken naar iets anders. Voor je zelf door draait . Natuurlijk beetje vroeg om te zeggen na 3 dagen, maar als je over 2 maanden er nog last van hebt...
pi_73430452
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:38 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Ai dat maakt het niet bepaald makkelijk. Als je echt last van hebt toch eens kijken naar iets anders. Voor je zelf door draait . Natuurlijk beetje vroeg om te zeggen na 3 dagen, maar als je over 2 maanden er nog last van hebt...
Dat verwacht ik niet...Al hou ik die optie natuurlijk wel open. Punt is dat ik hier een vrij hoog startsalaris heb en dat niet zomaar ergens anders vind, maar mijn huis wel uitgezocht heb op dit salaris.
Maw, ik ben niet financieel onafhankelijk en MOET dit blijven verdienen om rond te komen. Dat is nu zelfs al lastig vanwege de hoge huur..
En om nou ook nog eens te moeten verhuizen. Nee, dat gun ik hem niet!

Ik zou zo graag willen dat het over is. Echt over.
Ik moet nu ook blijven horen dat het een nieuwe stap is in mijn leven en dat hij blijkbaar niet de juiste man voor mij was
pi_73432007
Ik ben nog steeds blij. Sorry dat ik jullie hiermee verveel. Maar m'n ex kwam langs om spullen op te halen en zelfs dat heeft m'n humeur niet verpest!
pi_73432135
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nog steeds blij. Sorry dat ik jullie hiermee verveel. Maar m'n ex kwam langs om spullen op te halen en zelfs dat heeft m'n humeur niet verpest!
Weg uit dit topic jij! Je bent veelste vrolijk.

Nee hoor blijf maar kan je af ten toe wat mensen oppeppen hier
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:47:11 #290
Dick Laurent Is Dead
pi_73432184
quote:
Dude, ik ben echt oprecht jaloers

Desalniettemin gun ik het je van harte! (ik weet namelijk dat ik uiteindelijk ook wel weer weg ga uit scheisse Holland )

Maar wat is de exacte deal? Moet je daar niet eerst op gesprek komen enzo, of vindt het sollicitatiegesprek in NL plaats?
pi_73432306
quote:
Good for you!!!
Mijn moeder heeft me een peptalkje gegeven, kan er weer helemaal tegenaan!!!
pi_73432434
Sollicitatiegesprek heb ik al gehad, telefonisch met Berlijn. Wel met een Nederlander btw. Ze gaven aan dat, zodra je een uitnodiging voor een informatieavond over het wonen in Berlijn zou ontvangen, je de baan dan ook hebt. Ook zou de uitnodiging snel verzonden worden vanwege de begindatum.

Nu had ik al eventjes niks gehoord (en de vacature was ook van internet verdwenen), dus ik dacht: "ik bel 'ns even..." Krijg ik dus te horen dat de datum van die informatieavond nog niet vast staat, waardoor er nog geen uitnodigingen zijn verzonden. Maar ik sta wel op de lijst! Die man zei dus ook dat het 98% zeker is dat ik de baan heb, alleen als ik zelf af zou haken zou het niet doorgaan. Alleen 100% zekerheid heb je pas zodra je begonnen bent, nietwaar?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:59:16 #293
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73432536
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:51 schreef Paikea het volgende:

[..]

Good for you!!!
Tof

Even tussendoortje: ik heb morgen m'n laatste dag met inpakken bij m'n ex, en donderdag vertrek ik naar waar-ik-eigenlijk-ook-niet-wil-zijn (tijdelijk bij m'n ouders, waar ik me ook niet echt meer thuis voel, en pas over een paar weken weer internet heb, zodat ik dit topic even ga verlaten).
Ondertussen hoop ik wel verder te kunnen zoeken naar een baan, en een eigen woning. Ik hoop binnenkort beide te hebben, dan kan ik een nieuwe start maken.
pi_73432667
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:59 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Tof

Even tussendoortje: ik heb morgen m'n laatste dag met inpakken bij m'n ex, en donderdag vertrek ik naar waar-ik-eigenlijk-ook-niet-wil-zijn (tijdelijk bij m'n ouders, waar ik me ook niet echt meer thuis voel, en pas over een paar weken weer internet heb, zodat ik dit topic even ga verlaten).
Ondertussen hoop ik wel verder te kunnen zoeken naar een baan, en een eigen woning. Ik hoop binnenkort beide te hebben, dan kan ik een nieuwe start maken.
Succes met het zoeken naar werk en huis kerel!
pi_73432871
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:51 schreef Paikea het volgende:

[..]

Good for you!!!
Moeders zijn
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:12:29 #296
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73432922
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Moeders zijn
Zusjes soms ook
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:13:19 #297
Dick Laurent Is Dead
pi_73432942
quote:

[..]

Moeders zijn
ja, die van mij is ook echt heel behulpzaam geweest sinds het uit is met mijn ex

oh en over je Berlijnse werk, wat is de naam van het bedrijf? ben ik nieuwsgierig naar (mag je me ook pm'en natuurlijk)
pi_73432975
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zusjes soms ook
Indeed
pi_73433021
quote:

[..]

Moeders zijn
Mijn moeder is echt uber
Iedereen zou zo'n moeder als mij moeten hebben!
pi_73433042
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zusjes soms ook
En broertjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')