abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:20:00 #1
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73289982
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 86

LaPo
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Respect dat je hem delete zonder te lezen. Ik zou het niet kunnen wou toch even willen weten wat erin stond. Maar dit is wel de manier om terug in control te komen voor jezelf. So good job

Update vanaf mijn kant. Hmm geen nieuws, goede dag vandaag en mijn werk "dag" begint over klein uurtje Dus red het wel op naar morgen

Meteen laatste post op naar nieuwe
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 22:37:58 #2
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73290715
Zo...en maar weer verder

Wat betreft het "respect" voor het niet lezen van haar mail.
Tja, dat is aan de ene kant zelfbehoud. Ik heb in haar laatste mail weer genoeg pijnlijke en kille shit naar mn kop gekregen.

Ik heb ook fouten gemaakt in de relatie, ik heb haar dat in mijn brief ook gezegd, en dat toegegeven. Ik heb geprobeerd op een menselijke en warme manier met haar te communiceren.
Maar zij zegt letterlijk dat ze niks meer om mij geeft. Dat ze mij eventueel wel oppervlakkig te vriend wil houden, maar meer ook niet.

Nou, ik weet niet hoe jullie daar op zouden reageren, maar ik heb nu zoiets van KLAAR!

Als ik die mail ga lezen ga ik me ten 1e weer erg kut voelen en ten 2e kan ik me dan probably niet inhouden om weer terug te mailen.

En dat wil ik niet meer! Dat autistische mens heeft me nu wel genoeg "gemailt". Ik doe er niet meer aan mee!!!

Zo, en nu gaat ik eens een limburgs pilske pakken
... en ik zeg proost tegen alle toffe mensen hier
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:04:46 #3
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73291928
tvp maar weer huh
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73291961
ik voel me goed.
Net naar aanleiding van een mailtje van haar over ons zoontje (kreeg een kleine tussentijdse update, omdat ik hem nu maar eens in de 2 weken zie en dat leek haar wat veel tijd om te moeten wachten op info) haar even op MSN gesproken, en dat bracht me niet aan het wankelen.

Ook in staat geweest een zakelijke checklist tbv de scheiding op te stellen, en heb die ook meteen maar gemaild. Zien of we dat schip ook op stoom kunnen krijgen.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73292027
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, en nu gaat ik eens een limburgs pilske pakken
... en ik zeg proost tegen alle toffe mensen hier
Proost, Limburg is ok, en zit morgenavond ook in Maastricht, maar dan wel als "DJ"

Trouwens: wel respect voor je dat je zomaar die mail hebt gedelete, ik zou het ook echt niet kunnen...
Don't let my username fool you...
pi_73292100
Lastige keuze, denk toch dat ik die mail gelezen zou hebben.
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 23:25:00 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73292646
Tja, zoals ik al zei...het is zelfbehoud. Ik schiet er niks meer mee op en ga me alleen maar kut voelen als k m lees....en dan "wint" zij....want zij voelt zich ogenschijnlijk niet kut.
Dus ik hou er mee op. Ook al vond ik het erg moeilijk... maar ik kies nu echt voor zelfbehoud.

@metalfreak
Cool dat je gaat dj'en in Maastricht morgen! Waar precies?
pi_73293284
Wat zelfbehoud betreft; groot gelijk dat je die mail gedumpt hebt. Ik zou toch willen weten wat ze te vertellen had, ook al zou ik vantevoren al weten dat ik mezelf er alleen maar pijn mee zou doen. Respect dat je hem dus niet gelezen hebt en geniet van Maastricht!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73293323
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:05 schreef JoeBravo het volgende:
ik voel me goed.
Net naar aanleiding van een mailtje van haar over ons zoontje (kreeg een kleine tussentijdse update, omdat ik hem nu maar eens in de 2 weken zie en dat leek haar wat veel tijd om te moeten wachten op info) haar even op MSN gesproken, en dat bracht me niet aan het wankelen.

Ook in staat geweest een zakelijke checklist tbv de scheiding op te stellen, en heb die ook meteen maar gemaild. Zien of we dat schip ook op stoom kunnen krijgen.
U maakt zevenmijlslaars-stappen kerel. Lees je posts van anderhalve week terug door en zie hoe ver je gekomen bent. You make yourself proud!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:50:53 #10
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73293367
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:25 schreef dick_laurent het volgende:
@metalfreak
Cool dat je gaat dj'en in Maastricht morgen! Waar precies?
Nou, op een bruiloft van een lesbisch stelletje, is de zus van de vriendin van een goeie vriend van me.. Omdat ik nogal wat algemene muziekkennis heb, vroegen ze me om dat te doen. Gewoon wat plaatjes draaien via de laptop, maar heb dat nog nooit gedaan zo, dus ook wel beetje spannend... En het leidt me ook weer mooi af, moet ik alleen niet teveel depri nummers gaan draaien omdat ik me niet helemaal super voel..
Don't let my username fool you...
pi_73293446
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nou, op een bruiloft van een lesbisch stelletje, is de zus van de vriendin van een goeie vriend van me.. Omdat ik nogal wat algemene muziekkennis heb, vroegen ze me om dat te doen. Gewoon wat plaatjes draaien via de laptop, maar heb dat nog nooit gedaan zo, dus ook wel beetje spannend... En het leidt me ook weer mooi af, moet ik alleen niet teveel depri nummers gaan draaien omdat ik me niet helemaal super voel..
Sowieso depri nummers draaien op een bruiloft lijkt me niet echt de sleutel tot succes hè?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:57:05 #12
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73293541

Sorry, maar ik moest aan deze clip denken
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_73293636
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:57 schreef TGVkopper het volgende:

Sorry, maar ik moest aan deze clip denken
Bwahahaha! WTF is dit? Damn...wat een scène zeg...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:05:48 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73293723
Oke ff een update (met m'n zatte bakkes ) en vooral voor Barbusse, want die heeft nou geen idee hoe of wat.

Ik had dus het contact verbroken en dat ging goed. Maar ik heb soms momenten dat ik zo boos word over iets dat ik dat hem op een of andere manier wil/moet laten weten. Dat heb ik een paar weken volgehouden, maar 2 weken geleden barstte de bom. Vanaf toen is er weer veel gebeurd. Praten, ruzie, elkaar niet begrijpen, enz. Ik vertelde hem afgelopen maandag wat mijn conclusie was, ik kan niet omgaan met ineens geen contact. Doodbloeden kan ik mee leven, maar ineens contact is voor mij te definitief en kan ik niet mee omgaan.

We hebben nou redelijk contact en we zien wel hoe het gaat. Het komt of het komt niet.

Ik heb nu iig veel meer rust in mijn lijf daardoor dan daarvoor en dat is wel fijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73293830
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke ff een update (met m'n zatte bakkes ) en vooral voor Barbusse, want die heeft nou geen idee hoe of wat.
Dat vind ik lief van u, zatte bakkes ( ) of niet.
quote:
Ik had dus het contact verbroken en dat ging goed. Maar ik heb soms momenten dat ik zo boos word over iets dat ik dat hem op een of andere manier wil/moet laten weten. Dat heb ik een paar weken volgehouden, maar 2 weken geleden barstte de bom. Vanaf toen is er weer veel gebeurd. Praten, ruzie, elkaar niet begrijpen, enz. Ik vertelde hem afgelopen maandag wat mijn conclusie was, ik kan niet omgaan met ineens geen contact. Doodbloeden kan ik mee leven, maar ineens contact is voor mij te definitief en kan ik niet mee omgaan.

We hebben nou redelijk contact en we zien wel hoe het gaat. Het komt of het komt niet.

Ik heb nu iig veel meer rust in mijn lijf daardoor dan daarvoor en dat is wel fijn.
Dus eigenlijk is het ineens afbreken van contact je grootste probleem geweest? Tja, ik kan me niet in jouw situatie echt indenken natuurlijk, maar als jullie nu wel weer enigszins normaal contact hebben zie ik het probleem niet. Zolang je wel voor jezelf zorgt en zorgt dat je niet weer helemaal voor hem valt natuurlijk. Ben wel erg blij om te horen dat je weer wat rust hebt meid!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:21:09 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73294006
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat vind ik lief van u, zatte bakkes ( ) of niet.
[..]

Dus eigenlijk is het ineens afbreken van contact je grootste probleem geweest? Tja, ik kan me niet in jouw situatie echt indenken natuurlijk, maar als jullie nu wel weer enigszins normaal contact hebben zie ik het probleem niet. Zolang je wel voor jezelf zorgt en zorgt dat je niet weer helemaal voor hem valt natuurlijk. Ben wel erg blij om te horen dat je weer wat rust hebt meid!
Mijn grootste probleem...tja ligt eraan hoe je het bekijkt, maar ik kan dat blijkbaar niet. De hoop dat we ooit weer samenkomen is er nog altijd. Maar ik reken er niet meer op en dat is denk ik belangrijker dan de hoop. Tenminste voor mij dan.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:29:05 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73294158
Mss kom ik wat raar over. , maarja ik ben gewoon raar.
pi_73294195
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mijn grootste probleem...tja ligt eraan hoe je het bekijkt, maar ik kan dat blijkbaar niet. De hoop dat we ooit weer samenkomen is er nog altijd. Maar ik reken er niet meer op en dat is denk ik belangrijker dan de hoop. Tenminste voor mij dan.
Ach, die hoop op herstel is hier de laatste dagen erg onderwerp van gesprek geweest. En ik denk dat meerdere mensen hier dat ook maar wat graag zouden willen. Maar om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat een relatie altijd kapot gaat om een reden. Of het een goede reden is, is onderwerp van discussie, maar diegene die het uitmaakte vond het voldoende. En dat is niet iets waar je wat aan kunt veranderen.

Hoop hebben is je vasthouden aan iets waar je niet op kunt rekenen, is onzekerheid. Laat alle hoop varen en zorg voor jezelf. Dus dat je er niet meer op rekent is een goed iets, bouw een mooi leven voor jezelf op. Als hij er toevallig inpast is het mooi meegenomen, meer niet. Reïncarnatie of een leven na de dood zijn nog steeds niet wetenschappelijk bewezen, dus leef meid! Leef alsof dit je enige leven is!
pi_73294207
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mss kom ik wat raar over. , maarja ik ben gewoon raar.
Ja, dat klopt. Met je zatte bakkes.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:34:36 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73294268
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Met je zatte bakkes.
Nou ja zeg!

pi_73294338
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou ja zeg!

Ho es effe, jij hebt niet alleen de deur open gezet, jij hebt ook mijn been opgetild en vooruitgeduwd, daarmee veinzend dat ik aan het trappen was op die openstaande deur. It wasn't me babe.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:43:15 #22
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73294405
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ho es effe, jij hebt niet alleen de deur open gezet, jij hebt ook mijn been opgetild en vooruitgeduwd, daarmee veinzend dat ik aan het trappen was op die openstaande deur. It wasn't me babe.
I know dude.

Maar op een of andere manier zie ik de hoop en het er niet op rekenen los van elkaar.

[zweverige modus]Als het zo moet zijn dan komen we weer bij elkaar, anders niet.[/zweverige modus]
pi_73294461
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

I know dude.

Maar op een of andere manier zie ik de hoop en het er niet op rekenen los van elkaar.

[zweverige modus]Als het zo moet zijn dan komen we weer bij elkaar, anders niet.[/zweverige modus]
Gaat helemaal goed komen met jou dus, zolang je dat maar wilt.
En zweef er op los, zou ik zeggen. Neem letterlijk deel aan de ondragelijke lichtheid van het bestaantm!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:53:13 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73294561
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gaat helemaal goed komen met jou dus, zolang je dat maar wilt.
En zweef er op los, zou ik zeggen. Neem letterlijk deel aan de ondragelijke lichtheid van het bestaantm!
Ik hoop dat het goedkomt idd, maar dat moet toch wel? Ik ga maar eens naar bed. En dromen over het moois wat de toekomst ons allen zal brengen.

Truste menschen.
pi_73294685
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik hoop dat het goedkomt idd, maar dat moet toch wel? Ik ga maar eens naar bed. En dromen over het moois wat de toekomst ons allen zal brengen.

Truste menschen.
Niet hopen, WETEN!
Truste meid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')