quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb je vorige posts over hoe jullie nu nog contact hebben gelezen. Op zich zou ik ook graag op vriendschappelijke basis contact met mijn ex willen hebben, ook al zal dat waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Maarrr... Het lijkt er een beetje op dat je ex je (nog) leuker vind dan dat hij zegt....
Aan jou om te doen wat je wilt doen. Dat "rustig aan" lijkt me dus ook geen slecht idee.
Het stomme is, hij praat wel constant over het onderwerp relatie en 'als ik een leuk meisje tegenkom' en dit en dat. Aan de ene kant denk ik: Okay, zijn gedachten zijn niet meer bij mij. Aan de andere kant denk ik juist: Wtf, loop je nou toneel te spelen of wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef Barbusse het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 87 Oké, hier weer verder dan maar?
Last post:
[..]
Ik herken je situatie uit duizenden. Is dat vrouwenlogica, of gewoon liegen..quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Wat ook fijn is dat ze af en toe nog even zegt hoeveel ze nog van me houdt en bij me wilt zijn maar het toch niet aankan... Maak het dan niet uit![]()
Das gewoon liegen, en niet alleen aan vrouwen gebonden hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ik herken je situatie uit duizenden. Is dat vrouwenlogica, of gewoon liegen..
Fail.quote:
Tja zeg dan gewoon tegen me: ik vind je klootzak wil je nooit meer zien, daar kan ik tenminste nog wat mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ik herken je situatie uit duizenden. Is dat vrouwenlogica, of gewoon liegen..
Volgens mij heb jij door haar abrupte afkappen van contact meer kans om haar snel te vergeten dan wie dan ook in dit topic kerel. En ja, het is asociaal, lomp, kil en wreed wat ze gedaan heeft. Maar het is wel een zegen voor je, want je had dat breaking point van "bekijk het maar ik ga verder met m'n leven" nooit zo snel bereikt als ze nog poeslief tegen je had gedaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef dick_laurent het volgende:
Bedenk me net dat ik eigenlijk erg slecht kan meelullen in dit topic, omdat ik en mijn ex gewoon nul contact hebben.
Zij hoeft ook overduidelijk geen contact met mij meer. ze heeft het uitgemaakt en daarmee is ook werkelijk alle liefde, emotie, interesse en wat dan ook voor mij verdwenen. Ik kon net zo goed dood zijn wat haar betreft![]()
Dus ja, enige wat ik kan doen is exact hetzelfde. Ze is dood voor mij...
Dat is niet hoe ik het wil, maar ik heb geen keus.
Vind het nog steeds heel onwerkelijk dat zoiets kan, dat iemand echt zo hard en kil kan zijn. Maar ik heb een aantal dagen mijn breaking point gehad. Het verdriet en onbegrip maakte plaats voor een soort 'bekijk het maar' gevoel.... en dat heb ik tot nu nog steeds.
Ja ik vind het nog steeds heel erg... maar ik heb nu echt genoeg gehad van haar. Sicko....
zo en nu ga ik eens pitten![]()
Tschüss!
Euh...nul contact lijkt me spreekwoordelijke open deur...quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef -Menn0- het volgende:
Tja ik weet niet wat beter is: proberen vrienden te blijven omdat zij dat zo graag wilt en omdat jij nog steeds zo graag bij haar bent of nul contact...
Dat was je ja. Ik sluit me nu bij je aan. Wil ook geheel geen contact meer. Voor mij is ze ook dood. En als ze deze keer weer opbelt om het goed te maken kan zequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef dick_laurent het volgende:
Bedenk me net dat ik eigenlijk erg slecht kan meelullen in dit topic, omdat ik en mijn ex gewoon nul contact hebben.
Zij hoeft ook overduidelijk geen contact met mij meer. ze heeft het uitgemaakt en daarmee is ook werkelijk alle liefde, emotie, interesse en wat dan ook voor mij verdwenen. Ik kon net zo goed dood zijn wat haar betreft![]()
Vind het nog steeds heel onwerkelijk dat zoiets kan, dat iemand echt zo hard en kil kan zijn. Maar ik heb een aantal dagen mijn breaking point gehad. Het verdriet en onbegrip maakte plaats voor een soort 'bekijk het maar' gevoel.... en dat heb ik tot nu nog steeds.
Ja ik vind het nog steeds heel erg... maar ik heb nu echt genoeg gehad van haar. Sicko....
Tschüss!
Doe 's niet zo fquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef dick_laurent het volgende:
Waarom? Wellicht zit zij in dubio, over wat wel of wat niet te doen. Misschien hou je van elkaar, maar wacht je even totdat je in de verlenging stapt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das gewoon liegen, en niet alleen aan vrouwen gebonden hoor.![]()
[..]
Hallo allemaal, daar was ik weer. Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.. Ik heb ook nul contact meer met mijn ex.. Maar ik heb het naar mijn idee juist moeilijker omdat we geen contact hebben..quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij door haar abrupte afkappen van contact meer kans om haar snel te vergeten dan wie dan ook in dit topic kerel.
Maar het is wel een zegen voor je, want je had dat breaking point van "bekijk het maar ik ga verder met m'n leven" nooit zo snel bereikt als ze nog poeslief tegen je had gedaan.
Onze inspirator. Maar je hebt wel gelijk. Ik voel me nu ook stukken beter dan toen ik relatie had. Ondanks dat ik zeker dingen mis, miste ik ook steun van haar en had het idee dat ik de meeste moeite deed. Oök wij hoopte op betere tijd en hebben zelf het opnieuw geprobeerd een jaar geleden. Het ging even goed, maar zoals blijkt niet lang.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:14 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik voelde me gelukkig omdat ik bij haar was, maar ongelukkig omdat ik geen steun kreeg van haar kant en moest vechten om met haar over dezelfde strepen heen te gaan, en vaak waren de dingen die ik deed niet goed genoeg, gek genoeg voelde ik me gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd en hoopte op een betere tijd, die nooit kwam, ook niet na 3 kwart jaar![]()
Richt je op jezelf, jij bent het waard om van jezelf te houden, daarnaast ben jij het zeker ook waard om anderen van je te laten houden, en misschien dat je ook weer van een ander gaat houden (als in liefde of vriendschap).
Nee, daar geloof ik niet in. "Whenever there is doubt, there is no doubt."quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Waarom? Wellicht zit zij in dubio, over wat wel of wat niet te doen. Misschien hou je van elkaar, maar wacht je even totdat je in de verlenging stapt.
Niet hopen, nee: WETEN!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Hallo allemaal, daar was ik weer. Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.. Ik heb ook nul contact meer met mijn ex.. Maar ik heb het naar mijn idee juist moeilijker omdat we geen contact hebben..
Alhoewel als we weer wel contact zouden hebben, zou ik er waarschijnlijk nog langer over doen om te beseffen dat ik hem los moet laten...
Gek dat je hoop blijft houden tegen beter weten in.. En ook zeker tegen je principes in..
Ik wilde dat ik hem een klootzak kon vinden, maar daarvoor hou ik nog teveel van hem.. Al ben ik nog wel boos op hem.. Over de manier waarop..
Maar we zijn op de goeie weg.. Elke dag een stapje verder...
Morgennacht weer werken, dat is een betere afleiding dan in je vakantie niks zitten te doen.. Dus ik neem aan dat het de komende weken misschien met stappen vooruit zal gaan (hoop, hoop)
Rhetorical questionquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...nul contact lijkt me spreekwoordelijke open deur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |