abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73379458
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 87 Oké, hier weer verder dan maar?
Last post:
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb je vorige posts over hoe jullie nu nog contact hebben gelezen. Op zich zou ik ook graag op vriendschappelijke basis contact met mijn ex willen hebben, ook al zal dat waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Maarrr... Het lijkt er een beetje op dat je ex je (nog) leuker vind dan dat hij zegt....
Aan jou om te doen wat je wilt doen. Dat "rustig aan" lijkt me dus ook geen slecht idee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73379520
Nou net weer sms contact gehad met me ex. Contact is nu definitief verbroken(dacht ik vorige week zondag ook, maar toen krabbelde ze terug).

Ben er eigenlijk best blij om. Normaal contact was ze toch niet toe in staat dus dan liever geen contact. Ondanks dat voel ik me wel zwaar kut. Misschien de realisatie dat het echt nooit meer goed gaat komen of iets in die richting.

@SuperrrTuxxx

Jammer joh
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:42:30 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73379521
Fipo.

Ah net te laat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:45:05 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73379610
Wat gaan die topics snel... Ik doe nog even mee.
censuur :O
  FOK!fotograaf zondag 4 oktober 2009 @ 23:47:10 #5
159915 -Menn0-
MNO
pi_73379692
Wat ook fijn is dat ze af en toe nog even zegt hoeveel ze nog van me houdt en bij me wilt zijn maar het toch niet aankan... Maak het dan niet uit

,,/
pi_73379756
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:40 schreef Barbusse het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 87 Oké, hier weer verder dan maar?
Last post:
[..]

Het stomme is, hij praat wel constant over het onderwerp relatie en 'als ik een leuk meisje tegenkom' en dit en dat. Aan de ene kant denk ik: Okay, zijn gedachten zijn niet meer bij mij. Aan de andere kant denk ik juist: Wtf, loop je nou toneel te spelen of wat? Ik krijg er vast niks uit als ik het hem vraag en bovendien vind ik persoonlijk dat hij er zelf mee moet komen mocht het waar zijn. Dus ja, rustig aan doen lijkt me nu het beste. Beetje afwachten waar het naartoe gaat vanaf hier.

Nog 31 dagen en dan is het 5 november. We'll see, we'll see.

En nu slapen, weltrusten iedereen!
pi_73379769
Ik faal. Dubbel.
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:54:45 #8
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73379948
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Wat ook fijn is dat ze af en toe nog even zegt hoeveel ze nog van me houdt en bij me wilt zijn maar het toch niet aankan... Maak het dan niet uit

Ik herken je situatie uit duizenden. Is dat vrouwenlogica, of gewoon liegen..
BE YOUR DOG
pi_73380099
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Das gewoon liegen, en niet alleen aan vrouwen gebonden hoor.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fipo.

Ah net te laat.
Fail.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73380101
tvp
Op zich zijn een hoop dingen in dit filmpje wel logisch

Alleen is ons mensen geleerd om niet ´raar´ te zijn, en niet zo groot te denken, dat we beter maar ´normaal´ kunnen zijn, want de wereld is al gek genoeg.

Ik geloof wel in de kracht van spiritualiteit, maar ben niet iemand die het in praktijk kan brengen

Verders een prima weekend gehad, ben zondag middag uit frustratie m'n huis uit gegaan om maar 'iets' te doen het was mooi weer en heb een uur gefietst op weggetjes waar ik normaal nooit kom, mijn oma opgezocht en 's avonds bij mijn ouders gegeten en daarna een paar uur zitten gamen op mijn pc

Soms kan 't leven best ok zijn
Als je jezelf maar bezig houd met leuke dingen.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  FOK!fotograaf zondag 4 oktober 2009 @ 23:59:42 #11
159915 -Menn0-
MNO
pi_73380108
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Tja zeg dan gewoon tegen me: ik vind je klootzak wil je nooit meer zien, daar kan ik tenminste nog wat mee.

Nu vinden we elkaar (na 4 maanden dat het uit is) nog steeds leuk en houden nog verschrikkelijk veel van elkaar. Helaas wil zij daar blijkbaar niet aan toe geven...
,,/
  Moderator zondag 4 oktober 2009 @ 23:59:48 #12
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73380111
Bedenk me net dat ik eigenlijk erg slecht kan meelullen in dit topic, omdat ik en mijn ex gewoon nul contact hebben.

Zij hoeft ook overduidelijk geen contact met mij meer. ze heeft het uitgemaakt en daarmee is ook werkelijk alle liefde, emotie, interesse en wat dan ook voor mij verdwenen. Ik kon net zo goed dood zijn wat haar betreft

Dus ja, enige wat ik kan doen is exact hetzelfde. Ze is dood voor mij...
Dat is niet hoe ik het wil, maar ik heb geen keus.
Vind het nog steeds heel onwerkelijk dat zoiets kan, dat iemand echt zo hard en kil kan zijn. Maar ik heb een aantal dagen mijn breaking point gehad. Het verdriet en onbegrip maakte plaats voor een soort 'bekijk het maar' gevoel.... en dat heb ik tot nu nog steeds.
Ja ik vind het nog steeds heel erg... maar ik heb nu echt genoeg gehad van haar. Sicko....

zo en nu ga ik eens pitten

Tschüss!
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 00:03:18 #13
159915 -Menn0-
MNO
pi_73380219
Tja ik weet niet wat beter is: proberen vrienden te blijven omdat zij dat zo graag wilt en omdat jij nog steeds zo graag bij haar bent of nul contact...
,,/
pi_73380256
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef dick_laurent het volgende:
Bedenk me net dat ik eigenlijk erg slecht kan meelullen in dit topic, omdat ik en mijn ex gewoon nul contact hebben.

Zij hoeft ook overduidelijk geen contact met mij meer. ze heeft het uitgemaakt en daarmee is ook werkelijk alle liefde, emotie, interesse en wat dan ook voor mij verdwenen. Ik kon net zo goed dood zijn wat haar betreft

Vind het nog steeds heel onwerkelijk dat zoiets kan, dat iemand echt zo hard en kil kan zijn. Maar ik heb een aantal dagen mijn breaking point gehad. Het verdriet en onbegrip maakte plaats voor een soort 'bekijk het maar' gevoel.... en dat heb ik tot nu nog steeds.
Ja ik vind het nog steeds heel erg... maar ik heb nu echt genoeg gehad van haar. Sicko....

Tschüss!
Volgens mij heb jij door haar abrupte afkappen van contact meer kans om haar snel te vergeten dan wie dan ook in dit topic kerel. En ja, het is asociaal, lomp, kil en wreed wat ze gedaan heeft. Maar het is wel een zegen voor je, want je had dat breaking point van "bekijk het maar ik ga verder met m'n leven" nooit zo snel bereikt als ze nog poeslief tegen je had gedaan.

Truste kerel.
pi_73380275
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef -Menn0- het volgende:
Tja ik weet niet wat beter is: proberen vrienden te blijven omdat zij dat zo graag wilt en omdat jij nog steeds zo graag bij haar bent of nul contact...
Euh...nul contact lijkt me spreekwoordelijke open deur...
pi_73380373
quote:

Tschüss!
Dat was je ja. Ik sluit me nu bij je aan. Wil ook geheel geen contact meer. Voor mij is ze ook dood. En als ze deze keer weer opbelt om het goed te maken kan ze krijgen.
pi_73380528
quote:

Doe 's niet zo f ing dramatisch man!
Je ex is iemand waarvan je onwijs veel hield en misschien nog steeds, en ZIJ HIELD OOK VAN JOU!

Liefde eenmaal gegeven kan nooit en te nimmer teruggetrokken worden dat hou je in je hart voor altijd, ik heb ook geprobeerd emoties te wissen, dat lukt je never nooit niet.

Zie haar als een meid waarmee je het leuk heb gehad voor een tijdje, maar dat het blijkbaar toch niet goed genoeg was samen.

Nu je bij wijze van spreke dood ben gegaan kan je alleen nog maar levendiger worden! Dat zal je vanzelf merken als je niet met je kop achter een toetsenbord blijft hangen

Cold turkey stoppen met contact zou mij ook niet liggen, andere mensen blijkbaar wel, maarja ieder mens is anders en uniek, emoties achter keuzes kan je niet begrijpen omdat emoties niet in woorden uit te leggen zijn.

Dus de antwoorden die je krijgt is:
1. Ik hou niet meer van je
2. Ik heb nooit van je gehouden
3. Interesseert me niet dat je een antwoord wil, rot op.
4. Ik hou nog wel van je, maar niet genoeg
5. Ik ben niet zeker van wat ik wil
6. Ik wil nog vrij zijn voordat ik me vastleg in een relatie.

Alle antwoorden die je krijgt zullen toch je hart breken, en die van je ex ook omdat ze het moet zeggen en bang is voor wat er gaat gebeuren, maar het enige wat je kan doen is daarna op jezelf richten en er het beste van maken.

Kijk goed naar jezelf en stel prioriteiten, wat wil je, wat kan je er aan doen en ben ik realistisch genoeg om dit ook werkelijk te gaan doen?

Ik ben sinds het uit is ruim 10kg afgevallen, kan koken, ben 10x zelfstandiger geworden EN ik ben er achter gekomen waarom ik me zo slecht voelde in het laatste half jaar in de relatie, maar tegelijkertijd ook gelukkig...

Ik voelde me gelukkig omdat ik bij haar was, maar ongelukkig omdat ik geen steun kreeg van haar kant en moest vechten om met haar over dezelfde strepen heen te gaan, en vaak waren de dingen die ik deed niet goed genoeg, gek genoeg voelde ik me gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd en hoopte op een betere tijd, die nooit kwam, ook niet na 3 kwart jaar

Richt je op jezelf, jij bent het waard om van jezelf te houden, daarnaast ben jij het zeker ook waard om anderen van je te laten houden, en misschien dat je ook weer van een ander gaat houden (als in liefde of vriendschap).

Sterkte.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 5 oktober 2009 @ 00:18:59 #18
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73380652
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Das gewoon liegen, en niet alleen aan vrouwen gebonden hoor.
[..]
Waarom? Wellicht zit zij in dubio, over wat wel of wat niet te doen. Misschien hou je van elkaar, maar wacht je even totdat je in de verlenging stapt.
BE YOUR DOG
pi_73380662
Chev, kwaliteitspostmantm!
Ik wou ook wat posten, maar dat is bij deze overbodig dus.
pi_73380678
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij door haar abrupte afkappen van contact meer kans om haar snel te vergeten dan wie dan ook in dit topic kerel.
Maar het is wel een zegen voor je, want je had dat breaking point van "bekijk het maar ik ga verder met m'n leven" nooit zo snel bereikt als ze nog poeslief tegen je had gedaan.

Hallo allemaal, daar was ik weer. Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.. Ik heb ook nul contact meer met mijn ex.. Maar ik heb het naar mijn idee juist moeilijker omdat we geen contact hebben..
Alhoewel als we weer wel contact zouden hebben, zou ik er waarschijnlijk nog langer over doen om te beseffen dat ik hem los moet laten...
Gek dat je hoop blijft houden tegen beter weten in.. En ook zeker tegen je principes in..
Ik wilde dat ik hem een klootzak kon vinden, maar daarvoor hou ik nog teveel van hem.. Al ben ik nog wel boos op hem.. Over de manier waarop..
Maar we zijn op de goeie weg.. Elke dag een stapje verder...
Morgennacht weer werken, dat is een betere afleiding dan in je vakantie niks zitten te doen.. Dus ik neem aan dat het de komende weken misschien met stappen vooruit zal gaan (hoop, hoop)
pi_73380692
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:14 schreef Chev het volgende:

[..]
Ik voelde me gelukkig omdat ik bij haar was, maar ongelukkig omdat ik geen steun kreeg van haar kant en moest vechten om met haar over dezelfde strepen heen te gaan, en vaak waren de dingen die ik deed niet goed genoeg, gek genoeg voelde ik me gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd en hoopte op een betere tijd, die nooit kwam, ook niet na 3 kwart jaar

Richt je op jezelf, jij bent het waard om van jezelf te houden, daarnaast ben jij het zeker ook waard om anderen van je te laten houden, en misschien dat je ook weer van een ander gaat houden (als in liefde of vriendschap).
Onze inspirator. Maar je hebt wel gelijk. Ik voel me nu ook stukken beter dan toen ik relatie had. Ondanks dat ik zeker dingen mis, miste ik ook steun van haar en had het idee dat ik de meeste moeite deed. Oök wij hoopte op betere tijd en hebben zelf het opnieuw geprobeerd een jaar geleden. Het ging even goed, maar zoals blijkt niet lang.

Dat van val dood wat we zeggen is ook een fase. Deze boosheid helpt mij in elk geval om afstand te nemen van haar. Dat heb ik(en andere denk ik ook) gewoon nodig. Dus dat is niet dramatisch, maar gewoon een gevoel dat helpt om hier doorheen te komen.
pi_73380750
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Waarom? Wellicht zit zij in dubio, over wat wel of wat niet te doen. Misschien hou je van elkaar, maar wacht je even totdat je in de verlenging stapt.
Nee, daar geloof ik niet in. "Whenever there is doubt, there is no doubt."
Dus als er twijfels zijn over wat jij voelt voor je vriend(in), dan hoef je niet meer te twijfelen. Je gevoelens ken je toch wel? Wees daar gewoon eerlijk over zeg. Tegenover jezelf en tegenover je partner.
"Ik weet niet zeker of ik nog van je hou..." Nou, boo-fucking-hoo, dat weet je wel hoor.
pi_73380770
@ Chev: Wijze woorden
pi_73380838
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Hallo allemaal, daar was ik weer. Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.. Ik heb ook nul contact meer met mijn ex.. Maar ik heb het naar mijn idee juist moeilijker omdat we geen contact hebben..
Alhoewel als we weer wel contact zouden hebben, zou ik er waarschijnlijk nog langer over doen om te beseffen dat ik hem los moet laten...
Gek dat je hoop blijft houden tegen beter weten in.. En ook zeker tegen je principes in..
Ik wilde dat ik hem een klootzak kon vinden, maar daarvoor hou ik nog teveel van hem.. Al ben ik nog wel boos op hem.. Over de manier waarop..
Maar we zijn op de goeie weg.. Elke dag een stapje verder...
Morgennacht weer werken, dat is een betere afleiding dan in je vakantie niks zitten te doen.. Dus ik neem aan dat het de komende weken misschien met stappen vooruit zal gaan (hoop, hoop)
Niet hopen, nee: WETEN!
En de discussie van wel of geen contact...dat ligt voor iedereen anders. Alleen hebben sommigen hier die keus ook niet, het wordt gewoon voor hen beslist. En dat kan zeker bijzonder pijnlijk zijn.
  FOK!fotograaf maandag 5 oktober 2009 @ 00:26:52 #25
159915 -Menn0-
MNO
pi_73380860
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Euh...nul contact lijkt me spreekwoordelijke open deur...
Rhetorical question
,,/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')