Ik kan alleen voor mezelf spreken, hoor. Maar ik ben begonnen met het bestellen en dragen van bandshirts omdat ik geen 'buitenbeentje' wilde zijn op een concert. Ja, echt waar.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:42 schreef heartwork het volgende:
[..]
Wat ik me nu opeens afvraag. Waarom is bm zo universeel? Waarom zo veel hetzelfde?
Waarom kiezen ze het liefst allemaal voor een foto met bergen op de achtergrond, overbelicht en zwart wit?
Aan de andere kant.. het is net als het verhaal van het kip en het ei natuurlijk. Of waarom alle dudes graag
kisten
legerbroeken
bandshirts
leren jas of bomberjack dragen
helaas doen de vrouwen dat ook vaak.
Wat dat betreft heb ik 2 soorten bandshirts: aan de ene kant de 'mooie' shirts die je gewoon zonder problemen naar je werk kan aandoen, zonder aanstootgevende dingen er op. Aan de andere kant heb ik ook een stapel shirts met ontzettend smerige dingen (van bepaalde uitspraken tot aan babylijkjes).quote:Op zondag 2 mei 2010 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, hoor. Maar ik ben begonnen met het bestellen en dragen van bandshirts omdat ik geen 'buitenbeentje' wilde zijn op een concert. Ja, echt waar.Nu is het vaak gewoon als ik een shirt van een goede band mooi vind, dan koop ik hem.
Voor de rest heb ik alleen relatief nette shirts, geen doodskoppen of vage bandnamen. Ook dingen die je aan kan als je gewoon een keer naar de stad gaat ofzo, zonder raar aangekeken te worden.
Ik koop alleen bandshirts met normale prints. Liefst alleen het logo eigenlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, hoor. Maar ik ben begonnen met het bestellen en dragen van bandshirts omdat ik geen 'buitenbeentje' wilde zijn op een concert. Ja, echt waar.Nu is het vaak gewoon als ik een shirt van een goede band mooi vind, dan koop ik hem.
Voor de rest heb ik alleen relatief nette shirts, geen doodskoppen of vage bandnamen. Ook dingen die je aan kan als je gewoon een keer naar de stad gaat ofzo, zonder raar aangekeken te worden.
Bands shirt zijn leuk. Ik koop alleen shirt van bands die ik leuk vind en als het shirt mooi is.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:03 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik koop alleen bandshirts met normale prints. Liefst alleen het logo eigenlijk.
Geen naakte, gemutileerde lichamen, geen gekke spreuken, geen rechtse symbolen.
Voor sommige bands maak ik dan wel weer een uitzondering, maar dan draag ik die echt alleen op concerten.
Heerlijk, hoe dit topic weer zo overgenomen is door vrouwelijk geneuzel.
Even ontopic mannen. Bij het uitruimen van mn kast kwam ik erachter dat ik 2 deathspell omega cdtjes kwijt ben. wie heeft die gejat?
DSO
Say whut?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bands shirt zijn leuk. Ik koop alleen shirt van bands die ik leuk vind en als het shirt mooi is.
Die CD's heb ik niet. Ik ken de band eigenlijk niet eens.
Ik luister eigenlijk vrij weinig blackmetal de laatste tijd.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Say whut?
Wat doe je dan in dit topic?
Ga ze eens gauw kopen ellendeling! En niet vals spelen door ze te downloaden.
Ben je doof?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk vrij weinig blackmetal de laatste tijd.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Say whut?
Wat doe je dan in dit topic?
Beidequote:
Geniet ervan!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:21 schreef emokid het volgende:
Ik luister nu naar Si Monumentum Requires, Circumspice, en nee ik heb hem niet gejat.
Hier zelfde. Hoewel minder kak, meer casual.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef Seam het volgende:
Ik luister zoveel 'alternatieve' muziek, maar mijn kledingstijl komt misschien nog wel het dichtst in de buurt van kak
Ik vind het dragen van bandshirts een beetje scheef in het dagelijks leven.
Njiqahdda? Wie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand bekend hier met Njiqahdda? Een echte aanrader!
Nee, emokid.. Driemaal nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef emokid het volgende:
De orgel is het mooiste wat de muziek is overkomen, ook in metal. Luister maar eens naar Sabbath.
Mits Hammond orgel. Die hebben toch echt het coolste geluid.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef emokid het volgende:
De orgel is het mooiste wat de muziek is overkomen, ook in metal. Luister maar eens naar Sabbath.
Nieuwe Alcest blijf ik toch kut vinden, na dat geweldige debuut.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:37 schreef Darkestrah het volgende:
Kickje.
Verklaar me voor gek, maar ik ben Alcest - Écailles de Lune Part 1 aan het luisteren, en een stuk deed me denken aan een nummer van Placebo. Ik heb het even opgezocht..
Vanaf 4:00, de gitaar.
Vanaf 2:00 ongeveer.
Dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |