Vind je? Ik kan hem zeker waarderen, volgens mij heeft hij er wel veel ideeën in gestopt die hij eigenlijk met Amesoeurs had willen uitvoeren. Negatief is wel gebrek aan balans denk ik. Het gaat een beetje van de hak op de tak met het gepingel en geschreeuw etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:06 schreef Arcturus het volgende:
Die nieuwe van Alcest is gewoon ronduit kut.
Die plaat is volgens mij deels Neige. Wel een fijne inderdaad, net als early Amesoeurs.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef heartwork het volgende:
Ik heb de nieuwe alcest nog niet binnen
Wacht al 2 weken.. aschgoles.
Dan maar eentje uit de oude doos. Geen alcest, wel Neige (dacht ik).
Early Amesoeurs? Early als in de Ruines humaines EP? Want die is zeker goed ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Die plaat is volgens mij deels Neige. Wel een fijne inderdaad, net als early Amesoeurs.
Wel een shitty geschreven recensie zeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:11 schreef trebremmit het volgende:
Goeie black metal uit Frankrijk, album komt uit 2009
Angmar - Zuruck in die Unterwelt
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=15177&lang=nl
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:42 schreef BlueMage het volgende:
Oh wow ik heb 2 cd's van Negura Bunget gemist, ik dacht dat die nooit meer iets nieuws zouden uitbrengen na Om(dit itt bijv Xasthur, die blijft maar cd's uitkakken die allemaal 'tzelfde klinken
)
grmbl..quote:Op zondag 2 mei 2010 16:50 schreef emokid het volgende:
Je moet Om checken, dat is echt een intens album gewoon. Er zit zoveel sfeer in en dat Roemeense geluid hoor je er duidelijk in terug. Ik vind het prachtig!
Ze staan met Enslaved in Zaandam en Den Bosch na de zomer, mocht je alleen voor Enslaved gaan dan krijg je de Roemenen er ook bij.![]()
Negura Bunget is best wel folky, je moet er van houden, het zoekt ook een beetje de grenzen op van (black) metal want ik kan me goed voorstellen dat jazz/progrock liefhebbers Negura Bunget best kunnen waarderen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:02 schreef heartwork het volgende:
[..]
[/b]
Wijze woorden en het blijft een grafband.
Om maar even door de mand te vallen. Ik kende Negura Bunget niet. Dat kan in werelden als deze waarin niet gedownload wordt.. Oke oke.. ik heb een paar cd's gedownload omdat ik ze niet meer kon kopen. van die crazy tot 300 of 666 gelimiteerde albums , maaaaaar daar ben ik voor aan het werk.
negura bunget dus.
Negurã Bunget means "Dark Foggy Forest".![]()
nadat ik klaar was met lachen toch maar even op youtube gekeken.
vind er niet zo veel aan.. shoot me
Ja , had ik gelezen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Negura Bunget is best wel folky, je moet er van houden, het zoekt ook een beetje de grenzen op van (black) metal want ik kan me goed voorstellen dat jazz/progrock liefhebbers Negura Bunget best kunnen waarderen.Oh enneh wat betreft Xasthur heb ik goed nieuws voor je: die kerel is met z'n band gestopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |