Op de foto die ik voor het laatst zag was het te kort.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb geen kort pottenhaar.Highlights.
Als je het toch eens hebt over de clou nog eens uitleggen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, pas na twee muisklikken*.
* http://www.instantrimshot.com/
EEEEEWW.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op de foto die ik voor het laatst zag was het te kort.Gewoon in punten opgeknipt tot op de schouders, met een leuk kleurtje erin.
![]()
[ afbeelding ]
Ik leg nergens de clou uit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je het toch eens hebt over de clou nog eens uitleggen.
Dat is zo een valse nichtquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op de foto die ik voor het laatst zag was het te kort.Gewoon in punten opgeknipt tot op de schouders, met een leuk kleurtje erin.
![]()
[ afbeelding ]
Waaiende hooibal*quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik leg nergens de clou uit.
Die instant rimshot is om de lameness van de grap nog eens te benadrukken. Zie het als een vorm van zelfspot.
Zo'n pittig rood kleurtje?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Speedpostingquote:
Link faal!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, pas na twee muisklikken*.
* http://www.instantrimshot.com
Jawel, dit was gewoon een beetje jammer. Zo van HIHI IK LAAT EVEN WETEN DAT IK DE LINK MET "KLIK" EN "INTERNET" SNAPquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik leg nergens de clou uit.
Die instant rimshot is om de lameness van de grap nog eens te benadrukken. Zie het als een vorm van zelfspot.
nou iddquote:
Ik ben ook bijzonderquote:
Nee, de seks was goedquote:
Ik vind het een mooie lengte, staat me ook goed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Nee, het leukste is gewoon bruin met dan donkerblonde highlights.quote:
Ehm, nee, eigenlijk nietquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook bijzonder
[..]
Nee, de seks was goed
Heeft ado hem weer weggehaald dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef iszinloos het volgende:
Verdomme crashed mijn pc mis ik de foto van jb..
Hij doet het bij mij niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |