Als ongelooflijk matige voetballer moet je toch op 'n andere manier in het nieuws komen hé? -edit-quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef wolferl het volgende:
-edit-
Wat had ik hier geplaatst dat racistisch is?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen de racistische opmerkingen vanaf nu achterwege blijven. Dankje.
Dat dus. Kwam op mij behoorlijk racistisch over. Misschien niet zo gemeend door jou maar zo kwam het op mij over. Je reactie van nu vind ik al stukken beter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat had ik hier geplaatst dat racistisch is?
Kah is toch kindsoldaat geweest? Er is iig iets heel erg mis met die jongen, zoals hij uit zijn ogen kijkt is niet echt normaal.
Lastig. Enerzijds is een fitte Boulahrouz een versterking voor ons. Anderzijds kan zijn komst de ontwikkeling van Toby frustreren. Uiteindelijk mag hij van mij volgend jaar komen, zeker als Wielaert en Oleguer hopelijk vertrekken. Een sterke bank is toch niet geheel onbelangrijk.quote:Boulahrouz wil (ooit) naar Ajax
Khalid Boulahrouz wil voor Ajax spelen. Niet alleen omdat Martin Jol er momenteel trainer is, de international wilde sowieso ooit nog voor de Hoofdstedelingen uitkomen.
De verdediger, die momenteel speelt bij het Duitse VfB Stuttgart, werkte eerder samen met Jol bij RKC Waalwijk. "Ik sprak Jol onlangs nadat hij had getekend bij Ajax. Wij zijn nog steeds heel goed met elkaar. Altijd als hij ergens is, wordt de link gelegd tussen Jol en mij", onthulde Boulahrouz aan het tijdschrift Helden.
"Los van ons goede contact, zou ik graag ooit voor Ajax spelen, prachtige club, prachtig shirt", voegde hij eraan toe.
De 27-jarige Boulahrouz speelde verder voor Hamburger SV, Chelsea en Sevilla. Tot nu toe speelde hij dit seizoen slechts één wedstrijd voor Stuttgart. Toch riep bondscoach Bert van Marwijk hem op voor de interland tegen Australië van aankomende zaterdag.
Waar zou Vertonghen naar toe moeten dan? Dat Barcelona-gerucht is toch complete onzin. Tja, Arsenal zoekt nog een verdedigend ingestelde middenvelder en Vermaelen doet het daar, tegen mijn verwachtingen in, ook prima.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:35 schreef Catch22- het volgende:
kan hij niet samen met toby spelen als Vertonghen vertrekt (zou mij niet verbazen als hij aan het eind van het jaar ging?)
Ik denk dat ik maar stop met posten hier, 'het gevoel' is weg
Vooralsnog zit de gehele gekochte achterhoede op de bank of tribune (Silva, Oleguer, Wielaert en Atouba) en speelt de zelf opgeleide achterhoede.. misschien moeten ze bij Ajax toch eens op die weg doorgaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Morendo het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)z_wil_naar_ajax.html
[..]
Lastig. Enerzijds is een fitte Boulahrouz een versterking voor ons. Anderzijds kan zijn komst de ontwikkeling van Toby frustreren. Uiteindelijk mag hij van mij volgend jaar komen, zeker als Wielaert en Oleguer hopelijk vertrekken. Een sterke bank is toch niet geheel onbelangrijk.
Je moet ook alweer niet te dogmatisch zijn mbt de jeugdopleiding. 'Gekochte' spelers als Ibrahimovic, Chivu en Litmanen voegden ook iets toe aan de toenmalige selecties. Overigens hebben we nog steeds een linksback nodig. Want nee, Emanuelson is dat niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:39 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Vooralsnog zit de gehele gekochte achterhoede op de bank of tribune (Silva, Oleguer, Wielaert en Atouba) en speelt de zelf opgeleide achterhoede.. misschien moeten ze bij Ajax toch eens op die weg doorgaan.
poeh poeh, vreselijk inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat dus. Kwam op mij behoorlijk racistisch over. Misschien niet zo gemeend door jou maar zo kwam het op mij over. Je reactie van nu vind ik al stukken beter.
Mocht Stekelenburg een goed WK keepen dan heb je z'n opvolger al in huisquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef JeroenV het volgende:
Vermeer tot 2013 onder contract nu, goede zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |