quote:
Heb alleen nog maar pics met kort haar. En dat zijn ook allemaal kutfoto'squote:
No wayquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
Hij was op slot bij #299.
En toch wist Ado uiteindelijk #300 te posten?
Als ik langskom, laat je al je principes varen en je weet het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lang.
Alle jongens met een lang haar fase moeten in hun kruis geschopt worden. En hard.
Zal wel een post verwijderd zijn danquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
Hij was op slot bij #299.
En toch wist Ado uiteindelijk #300 te posten?
Stuur eens. Ik wil wel weten hoe onze gooische boy eruit ziet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Heb alleen nog maar pics met kort haar. En dat zijn ook allemaal kutfoto's
Vandaar de TT, hè.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal wel een post verwijderd zijn dan..
Eensch! Dit zijn pas echte bazenkapsels:quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lang.
Alle jongens met een lang haar fase moeten in hun kruis geschopt worden. En hard.
Jij ook met je lange haren, jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik langskom, laat je al je principes varen en je weet het.
Ik heb meer testosteron in mijn lichaam dan petjes met kort haar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lang.
Spannend, let's find out which post got deletedquote:
Je wil er wel met je handen doorheen woelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook met je lange haren, ja. Het is geen 1968 meer.
Waarom nou meteen weer petjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb meer testosteron in mijn lichaam dan petjes met kort haar.
Webicon/uploadicon-volgorde. Check je instellingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zie ik een andere UI bij jouw dan op die ss?
Op wat voor manier lang haar is in jou ogen niet goed?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook met je lange haren, ja. Het is geen 1968 meer.
Ja, zo trek je toch geen mensen aan om in dit topic te posten! Heb jij geen commerciele instelling ofzo?!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook heel belangrijk, ja. Gewoon posten, kreng!
Whehe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eensch! Dit zijn pas echte bazenkapsels:
[ afbeelding ]
Ik ben m'n gezicht kwijtgeraakt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een lekkerding, maar dan met gezicht erbij he
Hoe vaak zie jijquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo trek je toch geen mensen aan om in dit topic te posten! Heb jij geen commerciele instelling ofzo?!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Goofisch het volgende:
in deze reeks posten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef hardromacore het volgende:
Dat was inderdaad ook mijn vraag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Lamon: Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom je NU een TR doet
Er was toch niets geks aan de hand?
Waar heb je het over? Vertel dat eerst eens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
Is er nu al wat gebeurd ja?
Ik denk niet dat ik het genoeg vindt, maar ik zal mijn printscreen nog even doorlezen om tot een eerlijk en objectief oordeel te komen...
We moeten gewoon nieuwe mensen mannen aantrekken, zonder lang haarquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij
[..]
[..]
in deze reeks posten?
Precies.
IPH'tje dusquote:
Ik dacht dat die poste onder wederom een andere kloonquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Lamon. het volgende:
Is er nu al wat gebeurd ja?
Ik denk niet dat ik het genoeg vind, maar ik zal mijn printscreen nog even doorlezen om tot een eerlijk en objectief oordeel te komen...
Gewoon optiefen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na mijn degelijke TR wel, of ze zijn het niet met mijn grenzen eens en dan zijn jullie van mij af, in beide gevallen gaat het weer spannend worden op FOK!.
Tik 'm aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Oja, nu je er toch bent. Lamon, vind je Otis en mij er nou lelijk en nerderig uitzien?
P.S. Otis-ketting-boks.
Nee, een Coupe du Marocquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eensch! Dit zijn pas echte bazenkapsels:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef Pinkerton het volgende:
[ afbeelding ]
In Utrecht. Yeah!
Toen had ik nog een coupe du Maroc. Gelukkig zie je die mat niet deze foto
Stel je voor, die stekeltjes en dan een mat in je nekquote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Lang haar achter, kort bovenop en de zijkanten opgeschoren
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou geweldig vind.
Ik woon in Geuzenveld. Je moet eens weten wat voor matjes ik hier soms voorbij zie komen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, een Coupe du Maroc
[..]
[..]
Stel je voor, die stekeltjes en dan een mat in je nek
Die vent rechts heeft ook even iets te veel gel in
Whehe, je ziet er uit als zo'n dude hier uit de omgevingquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Vertel dat eerst eens.
Wie weetquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, je ziet er uit als zo'n dude hier uit de omgeving
Daar heb ik geen macht over, ik geef enkel iets aan, en hoe er op gereageerd wordt is aan FOK! zelf, ik heb daar verder niets mee te maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Vertel dat eerst eens.
Alweer fittiequote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Oja, nu je er toch bent. Lamon, vind je Otis en mij er nou lelijk en nerderig uitzien?
P.S. Otis-ketting-boks.
uuhh?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar heb ik geen macht over, ik geef enkel iets aan, en hoe er op gereageerd wordt is aan FOK! zelf, ik heb daar verder niets mee te maken.
Hij vraagt:quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar heb ik geen macht over, ik geef enkel iets aan, en hoe er op gereageerd wordt is aan FOK! zelf, ik heb daar verder niets mee te maken.
Waar heb je geen macht over? Wat geef je dan aan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een sexy kapsel. Wie wil het zien? [ afbeelding ]
Lamon is gewoon zijn oude gestoorde zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie Lamon hier langskomen met posts over TR's en bans en kloons en Otis. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is?
Rustig liefjequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij vraagt:
WAAR - HEB - JE - HET - OVER
Wat nou "daar heb ik geen macht over" en "ik heb daar verder niks mee te maken". Hij vraagt waar je het over hebt.
Mja ik zie de combinatie remlof + TR + Otis nog wel eens leiden tot een ban van mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon is gewoon zijn oude gestoorde zelf.
't Is Emimich all over again. Relevante vragen negeren, om de hete brij heen draaien en enkel de dingen vertellen die hij wil vertellen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je geen macht over? Wat geef je dan aan?
Ik vraag aan je waar je het over hebt, vind je 'daar heb ik geen macht over' dan een logisch antwoord?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een sexy kapsel. Wie wil het zien? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik zie de combinatie remlof + TR + Otis nog wel eens leiden tot een ban van mij.
Dus bij mij zie jij een ronddraaiende schildpad?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Webicon/uploadicon-volgorde. Check je instellingen.
Dan zou ik maar gauw vriendjes met hem wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik zie de combinatie remlof + TR + Otis nog wel eens leiden tot een ban van mij.
JA MAAR BAN.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Waarom gaan jullie nog op Lamon in?
Het zal me echt aan m'n lul zweren wat dat stuk ongeluk allemaal beweert, ik geef hem toch alleen aandacht als ik dat wil. Negeer hem nou maar gewoon.
Eens met Skylark.ertquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Het zal me echt aan m'n lul zweren wat dat stuk ongeluk allemaal beweert, ik geef hem toch alleen aandacht als ik dat wil. Negeer hem nou maar gewoon.
Ja, maar bij hem kun je bezig blijven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb een hekel aan domme mensen. Helemaal als ze pretenderen slim te zijn.
Wtf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi oke. Ik was bijna naakt op deze foto.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi oke. Ik was bijna naakt op deze foto.![]()
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus bij mij zie jij een ronddraaiende schildpad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |