JIJ bent écht een VIESPEUKquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet aan mensen vragen of ze thuis even een naald daar willen steken hoor
Dan moeten de toiletten in de uitgaansgelegenheden daarna veel vaker schoongemaakt worden ivm sproeiers door misprikkers

quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]wat een geluk dat t geen babywattenstaafjes zijn
[ afbeelding ]

te bedenken dat je normaal twee rondjes hebt en ze door t iinknippen bij deze mevr twee U U vormen hebtquote:

quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Arme Ll85, ik ben zó blij dat ik in Zwolle woon.

maar dat zal t toch niet zijn bij een thuistestquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Maar dat was ook geen 'wattenstaafje' hoor.
Dat was een ijzeren martelwerktuig
quote:Beetje hetzelfde als een eendenbek

Gaan we nu niet meer op vakantie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIJ bent écht een VIESPEUK
Fijne nacht

Met een beetje pech valt alles uit hetzelfde gatquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
te bedenken dat je normaal twee rondjes hebt en ze door t iinknippen bij deze mevr twee U U vormen hebt

Ja ho maar....quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat zal t toch niet zijn bij een thuistest
[..]en dan openen we hem NU!
Ja echt. Dat vind ik écht!quote:

Heb ik iets niet gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Beetje hetzelfde als een eendenbek

Normaal is het gewoon een lange wattenstaaf heurquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Beetje hetzelfde als een eendenbek

Ben je wel in een moeite klaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Met een beetje pech valt alles uit hetzelfde gat

jamaar daar blijf je toch geen 20 jaar mee lopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met een beetje pech valt alles uit hetzelfde gat

Of zag ik dat verkeerd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik iets niet gezien?
En wil dat als man wel zien?

Ja, we kunnen hier gelijk over onze vreemde kwalen pratenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Ja echt. Dat vind ik écht!
Het haalt een hoop genante zooi een beetje uit de taboesfeer!

Bij mannen ook?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Normaal is het gewoon een lange wattenstaaf heur

*Voelt wat krimpenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zag ik dat verkeerd?
Ze joegen toch een ijzeren dingetje zijn plasbuis in?

Lijkt mij niet, maar sommige mensen schamen zich enorm.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar daar blijf je toch geen 20 jaar mee lopen

Oh jottem. Ik ga even foto's maken!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, we kunnen hier gelijk over onze vreemde kwalen praten

k denk dat een wattenstok/staaf minders schade aanbrengt dan een soort eendebekjequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mannen ook?
Kan je daar niet e.e.a. mee beschadigen enzo?
Ik kan me niet voorstellen dat je daar iets in kunt proppen

Zo zag het er wel uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Of zag ik dat verkeerd?
Ze joegen toch een ijzeren dingetje zijn plasbuis in?

Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mannen ook?

Bij mannen ja...quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mannen ook?

Net op sbs6 Tracy Lord. Ze lijken best op elkaarquote:

quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.

Je moet RTL 5 gaan kijken joh!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net op sbs6 Tracy Lord. Ze lijken best op elkaar

Ow, daar heb ik eens foto's van gezienquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.

Nou jaaaa zeg!quote:

JAAAAAAAAAAAAA!quote:
Nee maar oke, da's een andere ingang.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mannen ja...
Gewoon een beetje doordrukken...een kind komt er bij een vrouw ook niet vanzelf uit

Nee joh?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!![]()
[..]
Nee maar oke, da's een andere ingang.
Bij mannen proppen ze dat ding in de plasbuis toch?
Je kind komt toch niet uit je plasbuis? Toch? Toch?

Owkee, welke kwaal wil je gepaint zien?quote:
Bij mij niet in elk gevalquote:Je kind komt toch niet uit je plasbuis? Toch? Toch?

quote:Ik en mijn vriendin proberen haar pink erin te passen en dat lukt al aardig we komen tot het 2e kootje maar ik word zo geil waneer we dit doen waardoor ik meer en dieper wil en zeker op het moment van klaarkomen.

Waarom zou je dat willen in vredesnaam?quote:

Ik niet, maar als mijn lichaam een commando geef moet ik wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh?![]()
Nu Q's onderwerp...die kan wel op commando

Dat wissik wel hoor Ingquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh?![]()
Nu Q's onderwerp...die kan wel op commando
Doe de chlamydiatest maar!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, welke kwaal wil je gepaint zien?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |