Emmen is mooi!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook
daarom dat ik dacht om morgen te gaan, antwerpen ben ik vorig jaar geweest
wil ook nog een keer naar emmen en planckendael
Ik drijf MM altijd tot wanhoopquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sta je als metrosueel je
[ afbeelding ]
te scheren, dan post mijn WoW Witch on Wheels het nodige onder mijn naam met als toevoeging "Strega".
Binnenkort een extra browser installeren zodat het in-, en uitloggen verleden tijd is.IE telt niet mee
Misschien wel duidelijker. Hoe doen jullie dat met meer users op een IP?
tis alleen zo ver rijdenquote:
Ik heb flinke spetterstront, is dat sores?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Nooit denken dat je eigen sores niets is![]()
Al weet ik niet of jullie sores hebben, want jullie doen aaaaaaaaaardig cryptisch![]()
Blegh, morgen weer werken. Ik wil nog een dagje uitslapen![]()
eh getsquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb flinke spetterstront, is dat sores?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
Cat, je houdt er vreemde 'kom'-gewoontes op na hoor!
Heb je nooit vreemde blikken gehad?
Positieve dingenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
Positieve dingen:
* ik ben gelukkig
* mijn leasecontract loopt volgende week zondag af
* 4 katten piesen niet in huis
* ik hoef nooit te kotsen als ik migraine heb
* ik overweeg mijn eigen leverancier te worden, dus da's wel cool
* de zorgverzekeraar kan de kolere krijgen; ik kan er niet mee zitten
Maar tis wel de moeite waard! er zijn 2 delen, en het zit nu nog echt MIDDEN in het centrumquote:
Ik kreun, maar ik heb laatst de hele flat bij elkaar gegildquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
eh gets
ga je dr van gillen of kreun je?
When Harry met Sally.quote:
En we deden nog helemaal nietsquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreun, maar ik heb laatst de hele flat bij elkaar gegild
zondequote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]Dus voor de sex hoef ik niet met jou naar Skopelos!
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]Dus voor de sex hoef ik niet met jou naar Skopelos!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gezwelligquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh joy, op RTL5 begint nu weer dat programma over Genante Aandoeningen weer!![]()
Is het erg als ik die links laat liggen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh joy, op RTL5 begint nu weer dat programma over Genante Aandoeningen weer!![]()
Altijd leuk voor een aantal IEUW en GHIHIHIIIIIHIHI momenten
getver!!!!!!!!quote:
Zoals ik al zei;quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
hier doet hij t wel greys, heb je t goede linkje?
zouden ze gaan inzoomen, net als toen met die oudere vent wiens pielemoos ontstoken wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut??????
Oh joepie, de eerste aambeien vliegen al langs op tv
Je hebt inmiddels antwoord op je vraag he?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zouden ze gaan inzoomen, net als toen met die oudere vent wiens pielemoos ontstoken was![]()
Is er niet een exje dat je heeft aangemeld?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik kreeg trouwens een uitnodiging voor een chlamydia-test![]()
Sturen ze naar heel Rotterdam <30 ofzo, tis niet dat ik 'verdacht' word ofzo.
Schijnt een of ander thuistest setje te zijn wat je dan aan kan vragen, thuis doen en dan terugstuurt ofzo
uhuhquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels antwoord op je vraag he?
Dat zeggen ze alleen maar om jou mee te laten werken, is namelijk wel op uitnodiging.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik kreeg trouwens een uitnodiging voor een chlamydia-test![]()
Sturen ze naar heel Rotterdam <30 ofzo, tis niet dat ik 'verdacht' word ofzo.
Schijnt een of ander thuistest setje te zijn wat je dan aan kan vragen, thuis doen en dan terugstuurt ofzo
quote:
Gehehehehe niet dat ik weet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er niet een exje dat je heeft aangemeld?
Maar als je iets thuis kunt doen, gewoon doen zou ik zeggen!
Hoe zeer ik ook zit te rillen en te gillen soms tijdens deze afleveringen, toch vind ik het ergens wel heel goed dat er zo'n programma is. Er zullen misschien toch mensen zijn die dan eindelijk ook naar de dokter durven.quote:
dat zeker, k zou alleen nooit aan zo'n programma mee doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zeer ik ook zit te rillen en te gillen soms tijdens deze afleveringen, toch vind ik het ergens wel heel goed dat er zo'n programma is. Er zullen misschien toch mensen zijn die dan eindelijk ook naar de dokter durven.
Als het makkelijk en pijnloos is, dan zou ik het altijd doen als het zo makkelijk wordt 'aangeboden'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gehehehehe niet dat ik weet.
Ja ik ben wel benieuwd hoe het werkt ook, dus doe het wel.
En nee JJH; ze sturen het écht naar heel Rdam
Dat vraag ik me ook steeds weer af. Die mensen moeten echt BERGEN geld krijgen om daar met hun private parts zo in beeld te gaan liggen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeker, k zou alleen nooit aan zo'n programma mee doen
Ja het is gratis enzo, en ik heb niet t idee dat ik iets heb hoor, maar t lijkt me ook gewoon wel interessant te zien hoe zoiets werkt, die thuistest enzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het makkelijk en pijnloos is, dan zou ik het altijd doen als het zo makkelijk wordt 'aangeboden'.
Vooral omdat het iets is dat je zelf ook nogal makkelijk aan anderen 'aanbiedt' als je het wel mocht hebben en niet weet
Zoiets zouden ze véél vaker moeten doen, zodat veel meer mensen op dat soort dingen getest worden op een vrij simpele manier. Zou veel ellende voorkomen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is gratis enzo, en ik heb niet t idee dat ik iets heb hoor, maar t lijkt me ook gewoon wel interessant te zien hoe zoiets werkt, die thuistest enzo
Altijd goed om mee te werken inderdaad. Baat het niet dan schaad het niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is gratis enzo, en ik heb niet t idee dat ik iets heb hoor, maar t lijkt me ook gewoon wel interessant te zien hoe zoiets werkt, die thuistest enzo
Trusten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om mn oogjes dicht en mn snaveltje toe te doen.
Zien ze er altijd zo uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Na een hoop gelul eindelijk de echte in beeld. En wat voor een.
quote:Welkom op de website van de regionale CHLAMYDIA SCREENING. Drie GGD'en organiseren een groot screeningsprogramma waarbij alle jongeren van 16 tot en met 29 jaar in de steden Amsterdam, Rotterdam en een aantal gemeenten in Zuid-Limburg worden uitgenodigd om deel te nemen aan een screening op chlamydia.
Trustels!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om mn oogjes dicht en mn snaveltje toe te doen.
Wij ook, dus pics or it didn't happenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Geen wattenstaafjes voor me biatchessssssssquote:Rotterdam
Opvangen van urine
Afnemen van een vaginaal wattenstaafje
Ik zat al op die site te lezen waar Ll het linkje van gaf, maar daar staat alleen uitleg over het maken van een testje met een wattenstaafje in de vrouwelijke gebieden. Ik was benieuwd hoe mannen dat moesten doen, maar kan het niet vindenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij ook, dus pics or it didn't happen
wattenstokje erin rammenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat al op die site te lezen waar Ll het linkje van gaf, maar daar staat alleen uitleg over het maken van een testje met een wattenstaafje in de vrouwelijke gebieden. Ik was benieuwd hoe mannen dat moesten doen, maar kan het niet vinden
Dat riep ik dus precies hetzelfde!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Ynske het volgende:
20 jaar geleden ingeknipt tijden geboorte van kind en nog altijd incontinent
dat je daar niet eerder mee naar een dok gaat
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Die mevrouw had haar bipsebaps (Copyright Ingetje) wel even mogen scheren
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh, dus als man hoef je alleen maar in een potje te piesen?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh, dus als man hoef je alleen maar in een potje te piesen?
En een pin in zijn piemel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Ynske het volgende:
daar komt een irritatie in de plasbuis na plassen of spuiten
Banzaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
FUCKING HELL MOOI DAT IK DAT NIET GA DOEN
Waar denk je dat ze al een half uur over lullen hier?quote:
Ik heb geen piemel maar zelfs bij mij deed het pijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
FUCKING HELL MOOI DAT IK DAT NIET GA DOEN
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cmquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen piemel maar zelfs bij mij deed het pijn!![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En een pin in zijn piemel!
Op Chlamydia testen!
Loveless, ik lieg niet!![]()
Het zag er supereng uit!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cm![]()
![]()
Ik ga slapen. Morgen eerst maar es goed lezen hoe die gratis vrijblijvende chlamydia onzin werkt, leuk dat ze dat aanbieden, maar ik ga geen fuckin breinaald in mn tokus steken
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cm![]()
![]()
Ik ga slapen. Morgen eerst maar es goed lezen hoe die gratis vrijblijvende chlamydia onzin werkt, leuk dat ze dat aanbieden, maar ik ga geen fuckin breinaald in mn tokus steken
JIJ bent écht een VIESPEUKquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet aan mensen vragen of ze thuis even een naald daar willen steken hoor
Dan moeten de toiletten in de uitgaansgelegenheden daarna veel vaker schoongemaakt worden ivm sproeiers door misprikkers
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]wat een geluk dat t geen babywattenstaafjes zijn
[ afbeelding ]
te bedenken dat je normaal twee rondjes hebt en ze door t iinknippen bij deze mevr twee U U vormen hebtquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Arme Ll85, ik ben zó blij dat ik in Zwolle woon.
maar dat zal t toch niet zijn bij een thuistestquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Maar dat was ook geen 'wattenstaafje' hoor.
Dat was een ijzeren martelwerktuig
quote:Beetje hetzelfde als een eendenbek
Gaan we nu niet meer op vakantie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIJ bent écht een VIESPEUK
Fijne nacht
Met een beetje pech valt alles uit hetzelfde gatquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
te bedenken dat je normaal twee rondjes hebt en ze door t iinknippen bij deze mevr twee U U vormen hebt
Ja ho maar....quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat zal t toch niet zijn bij een thuistest
[..]en dan openen we hem NU!
Ja echt. Dat vind ik écht!quote:
Heb ik iets niet gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Beetje hetzelfde als een eendenbek
Normaal is het gewoon een lange wattenstaaf heurquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Beetje hetzelfde als een eendenbek
Ben je wel in een moeite klaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Met een beetje pech valt alles uit hetzelfde gat
jamaar daar blijf je toch geen 20 jaar mee lopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met een beetje pech valt alles uit hetzelfde gat
Of zag ik dat verkeerd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik iets niet gezien?
En wil dat als man wel zien?
Ja, we kunnen hier gelijk over onze vreemde kwalen pratenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Ja echt. Dat vind ik écht!
Het haalt een hoop genante zooi een beetje uit de taboesfeer!
Bij mannen ook?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Normaal is het gewoon een lange wattenstaaf heur
*Voelt wat krimpenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zag ik dat verkeerd?
Ze joegen toch een ijzeren dingetje zijn plasbuis in?
Lijkt mij niet, maar sommige mensen schamen zich enorm.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar daar blijf je toch geen 20 jaar mee lopen
Oh jottem. Ik ga even foto's maken!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, we kunnen hier gelijk over onze vreemde kwalen praten
k denk dat een wattenstok/staaf minders schade aanbrengt dan een soort eendebekjequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mannen ook?
Kan je daar niet e.e.a. mee beschadigen enzo?
Ik kan me niet voorstellen dat je daar iets in kunt proppen
Zo zag het er wel uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Of zag ik dat verkeerd?
Ze joegen toch een ijzeren dingetje zijn plasbuis in?
Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mannen ook?
Bij mannen ja...quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mannen ook?
Net op sbs6 Tracy Lord. Ze lijken best op elkaarquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.
Je moet RTL 5 gaan kijken joh!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net op sbs6 Tracy Lord. Ze lijken best op elkaar
Ow, daar heb ik eens foto's van gezienquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
Oh, er zullen vast gekken zijn die daar dingen instopen en het nog een soort van prettig vinden ook.
Nou jaaaa zeg!quote:
JAAAAAAAAAAAAA!quote:
Nee maar oke, da's een andere ingang.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mannen ja...
Gewoon een beetje doordrukken...een kind komt er bij een vrouw ook niet vanzelf uit
Nee joh?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!![]()
[..]
Nee maar oke, da's een andere ingang.
Bij mannen proppen ze dat ding in de plasbuis toch?
Je kind komt toch niet uit je plasbuis? Toch? Toch?
Owkee, welke kwaal wil je gepaint zien?quote:
Bij mij niet in elk gevalquote:Je kind komt toch niet uit je plasbuis? Toch? Toch?
quote:Ik en mijn vriendin proberen haar pink erin te passen en dat lukt al aardig we komen tot het 2e kootje maar ik word zo geil waneer we dit doen waardoor ik meer en dieper wil en zeker op het moment van klaarkomen.
Waarom zou je dat willen in vredesnaam?quote:
Ik niet, maar als mijn lichaam een commando geef moet ik wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh?![]()
Nu Q's onderwerp...die kan wel op commando
Dat wissik wel hoor Ingquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh?![]()
Nu Q's onderwerp...die kan wel op commando
Doe de chlamydiatest maar!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, welke kwaal wil je gepaint zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |