seriously, jij weet niet wát er allemaal in een mannelijke urinebuis past als je een beetje je best doet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als dat ding op ware grote is op die foto kan het nooit in een urinebuis passen.
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
seriously, jij weet niet wát er allemaal in een mannelijke urinebuis past als je een beetje je best doet.
Het is van een metaalsoort, keihard en geeft voor geen meter mee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
seriously, jij weet niet wát er allemaal in een mannelijke urinebuis past als je een beetje je best doet.
geloof me, het kanquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is van een metaalsoort, keihard en geeft voor geen meter mee.![]()
Ja, iedereen heeft die filmpjes al gezien van die vent die een dildo zo dik als een potlood in zn plasgaatje stak.quote:
Ja, duh. Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar ik ga er niet vanuit dat dat ding op ware grootte is, lijk me nogal onwaarschijnlijk he..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |