seriously, jij weet niet wát er allemaal in een mannelijke urinebuis past als je een beetje je best doet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als dat ding op ware grote is op die foto kan het nooit in een urinebuis passen.
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
seriously, jij weet niet wát er allemaal in een mannelijke urinebuis past als je een beetje je best doet.
Het is van een metaalsoort, keihard en geeft voor geen meter mee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
seriously, jij weet niet wát er allemaal in een mannelijke urinebuis past als je een beetje je best doet.
geloof me, het kanquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is van een metaalsoort, keihard en geeft voor geen meter mee.![]()
Ja, iedereen heeft die filmpjes al gezien van die vent die een dildo zo dik als een potlood in zn plasgaatje stak.quote:
Ja, duh. Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar ik ga er niet vanuit dat dat ding op ware grootte is, lijk me nogal onwaarschijnlijk he..
wat hij zegt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:11 schreef Repeat het volgende:
Maar waarom zou je
Dit is toch shit waarvoor je in het Piet Baan hoort te zitten
probeer eens een douchekopquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:56 schreef Adfundum het volgende:
Kun je er nog verschillende spuitmondjes op schroeven?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gatverdamme ranzige mongool ben je als je dit in je lul duwd FREAK![]()
tja het is wat met die soa's hequote:Op zondag 4 december 2005 12:04 schreef MikeyMan het volgende:
Kan me nog een wattenstaaf in m'n urinebuis herinneren... Was niet echt een gevoel wat ik nog eens mee wil maken... En gaten in m'n lul laten maken staat ook al niet echt hoog op de lijst van "things to do"... Not for me...
Dat wordt nog een spannende dag.quote:Op zondag 4 december 2005 14:03 schreef Aurelianus het volgende:
De dag dat ik zo'n ding in mijn urinebuis plant is de dag waarop ik een cactus in mijn anus laat duwen en met een gloeiende pook mijn ogen uitbrandt.
Ik moet moeite doen om een erectie te kunnen bedwingen hier.quote:Op zondag 4 december 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wordt nog een spannende dag.
Ik kan het me voorstellen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef Aurelianus het volgende:
Ik moet moeite doen om een erectie te kunnen bedwingen hier.
...quote:Op zondag 4 december 2005 17:00 schreef cazzie het volgende:
voor de liefhebbers http://www.steelwerksextreme.com/
ziet er interessa t uit, later even uitgebreid bekijkenquote:Op zondag 4 december 2005 17:00 schreef cazzie het volgende:
voor de liefhebbers http://www.steelwerksextreme.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |