Ik 144 volgens BNN.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had m'n pietendiploma ook in één keer.
Gisteren ook echt idioot veel sambuca op. Lekkorrrquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was een last-minute beslissing. Ben blij, ik was totaal wasted. Hadden radje gedraaid en ik bleef maar sambuca en dropshots winnen. We waren met 4 man, 2 lusten er geen sambuca en de ander was BOB.Ik had een leuke avond.
Pokemonkaartenquote:
Ik mis jouw ava.quote:
Blijf jij in de weekenden op je kamer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gisteren ook echt idioot veel sambuca op. Lekkorrr. Maarja, ik was zelf ook niet in Eindhoven hoor
.
Ik zeg dat ik dom ben om er niets mee te doen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
En jij beschuldigde Lamon ervan arrogant en uit de hoogte te doen.
psst, centraal!quote:
Omdat opa kanker heeft.quote:
Nee, ik ben altijd overal behalve op m'n kamer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Blijf jij in de weekenden op je kamer?
Ik ga Duits lerenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat opa kanker heeft.
En SAN was zo'n heel leuk meisje.
Ik ga borrelen! Dag paupers!
Ergste is dat ik het krijg terwijl ik een sociale studie doe, en ik neit alleen de basis krijg. Nee hoor, ik moet echt de raarste dingen berekenen en joost mag weten wanner ik dat ooit wil weten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik dat de volgende periode.
En ik ga het ook niet leuk vinden.
Kan niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
Bt houdt eens even op met doorposten, wil je?
Sambucaquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was een last-minute beslissing. Ben blij, ik was totaal wasted. Hadden radje gedraaid en ik bleef maar sambuca en dropshots winnen. We waren met 4 man, 2 lusten er geen sambuca en de ander was BOB.Ik had een leuke avond.
Fair enough.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd overal behalve op m'n kamer.
Het moet eigenlijk welquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal ik Lamon een note geven voor het niet openen van een nieuwe SC?
Helemaal top! Briljant idee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal ik Lamon een note geven voor het niet openen van een nieuwe SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |