Heb geen id hoe oud dat koelvloeistof is, heb m pas gekocht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef elcastel het volgende:
Hoelang zit die koelvloeistof er al in ? En zit er schuim aan de dop van het reservoir ?
Hoeveel liter gaat ongeveer in dat systeempje?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
Heb geen id hoe oud dat koelvloeistof is, heb m pas gekocht.
en er zit geen schuim aan dat dopje ofzo.
Dat vraag je aan jezelf ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:15 schreef Cumshooter het volgende:
Hoeveel liter gaat ongeveer in dat systeempje?
96quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat vraag je aan jezelf ?
Wat voor auto is het ? Bouwjaar, motor ? Kilometers ?
nee tis net gewoon waterquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als het ook drapperig is dan is het olie wat er door de koelvloeistof zit.
oke beter danquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan is het gewoon wat verouderd. Geen probleem.
Nee de kilometers zijn niet bindend, maar indicatief, ik verwacht in een auto die 600km heeft gelopen iig geen lekke kop of water in het systeem. Mijn auto heeft ruim 440k gelopen en heeft keurig vers uitziende koelvloeistof, dus het zegt niet alles.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef Cumshooter het volgende:
96
1.6
Doen de kilometers iets toe2.3 ton
Dat kan van alles zijn, ik heb twee keer een lekke kop gehad en vlak daarvoor viel het mij op dat de auto veel feller was. Het kan ook dat je auto zomaar zeikheet wordt bij minimale inspanning. En soms kan het heel lang goed gaan, ik heb maanden met drap in mijn vloeistof gereden en het reed heerlijk, ik had ook geen enorm olieverlies of hoge temperaturen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Cumshooter het volgende:
Maar wat zijn de eerste symptomen van een lekke koppakking?
ik ben nogal paranoia
WAT ! VOOR ! AUTO ! IS ! HET ? ! ? !quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
96
1.6
Doen de kilometers iets toe2.3 ton
meestal zie je ook geen belletjes hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Cumshooter het volgende:
Wat kan dit zijn.
Ik heb al beetje rondgekeken op internet.
Kwam erbij dat ik een lekke koppakking heb.
maar als die stationair draait en ik kijk in dat koelvloeistof reservoir zie ik geen lucht belletjes ofzo
maar t leek wel vanmiddag of er espresso in zat (beetje schuim)
iemand hier ervaring mee?
Let's turn the question around : waarom dénk je dat je een lekke koppakking hebt ??quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Cumshooter het volgende:
Maar wat zijn de eerste symptomen van een lekke koppakking?
ik ben nogal paranoia
Hij heeft er zelfs een topic over geopend: Renault Mégane Coupé 1.6Equote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef 2cv het volgende:
Ververs je koelvloeistof. Als het daarna heel snel weer heel vies wordt dan is er meer aan de hand.
WAT ! VOOR ! AUTO ! IS ! HET ? ! ? !
Met alleen een bouwjaar en een slagvolume kunnen we niets behalve algemene autokennis uitkramen.
Ah! Een Frans automerk, tja!..quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:06 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs een topic over geopend: Renault Mégane Coupé 1.6E
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |