quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is dat zo'n haarloze kat?? Zo ja, zou je dan een foto van het hele beestje in het huisdieren foto topic willen plaatsen???
Wauw.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef sanderscholtens het volgende:
Voor mij de eerste keer!
Commentaar op mijn voorganger: gekke foto, ik vond het even zoeken naar "wat is wat" (-), maar ook wel weer leuk want daarom heb ik er toch opnieuw naar gekeken.(+). zodoende keek ik nog eens naar de gehele foto, op zoek naar 'meer'.
mijn inzending: een kamp op de Kilimanjaro onder de spectaculaire sterrenhemel en in de kou buiten!
[ afbeelding ]
Croppen=knippen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wauw.
Maar ik zou de foto wat proberen te croppen zodat de onscherpe berg rechtsbeneden eraf is als dat lukt.
Dan wordt de focus ook wat meer op de tenten gelegd.
Over ongebruikelijke foto's gesprokenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef sanderscholtens het volgende:
Voor mij de eerste keer!
Commentaar op mijn voorganger: gekke foto, ik vond het even zoeken naar "wat is wat" (-), maar ook wel weer leuk want daarom heb ik er toch opnieuw naar gekeken.(+). zodoende keek ik nog eens naar de gehele foto, op zoek naar 'meer'.
mijn inzending: een kamp op de Kilimanjaro onder de spectaculaire sterrenhemel en in de kou buiten!
[ afbeelding ]
Mogen er veel meer keren volgen!!!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef sanderscholtens het volgende:
Voor mij de eerste keer!
SO-DE-JU! Wat een schitterende foto!!quote:mijn inzending: een kamp op de Kilimanjaro onder de spectaculaire sterrenhemel en in de kou buiten!
[ afbeelding ]
Hebberdquote:
+ Zeer leuk bedacht en ook goed belicht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:28 schreef IceBeach het volgende:
+ Vind het een leuk perspectief zo. Erg mooie nachtfoto!
- Het stukje rots rechtsonder stoort toch een klein beetje, hoewel het wel goed de diepte weergeeft. Verder had ik wel iets minder lucht willen zien hier.
[ link | afbeelding ]
Erg he.quote:
Hoogbouwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:05 schreef Diconnected het volgende:
+ Mooi geheel, mooie lichtval, lekkere winterse sfeer!
- De weerspiegeling in het ijs is afleidend.
[ afbeelding ]
en als die er wel staat kijk dan niet omhoog, want dan worden je zakken geroldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoogbouw
Waar genomen? Niet in NL neem ik aanOf Rotterdam moet er een nieuw gebouwtje bij hebben, maar als ik naar de hoogte kijk zal dit zelfs niet in Rotterdam staan
Gaarne toch een keuze maken tussen de 2 foto's aangezien er maar 1 foto geplaatst mag worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:16 schreef sanderscholtens het volgende:
And again, vogeltje dit keer.
(kon niet kiezen welke dus maar alle 2..)
Voorganger: mooie lengte in de foto, ook mooi om de weerspiegeling van het blauw en de toren ertegenover te zien.
-: ik vind de zon rechtsboven erg fel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor de 'full-size', waar kan ik die uploaden?
Dan gaarne de bovenste weg halen.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:54 schreef sanderscholtens het volgende:
Voor mij de eerste keer!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:16 schreef sanderscholtens het volgende:
And again, vogeltje dit keer.
(kon niet kiezen welke dus maar alle 2..)
Voorganger: mooie lengte in de foto, ook mooi om de weerspiegeling van het blauw en de toren ertegenover te zien.
-: ik vind de zon rechtsboven erg fel.
[ afbeelding ]
voor de 'full-size', waar kan ik die uploaden?
Je beoordeeld de verkeerde.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef JufMariska het volgende:
@sander: + prachtig vogeltje, erg mooi in beeld gebracht. De achtergrond is voldoende onscherp zodat vogeltje er helemaal los van is. Mooie kleuren ook, en leuk dat-ie op een plant zit ipv op een paaltje!
- Ik mis een stukje staart...
Nieuwe van mij:
[ afbeelding ]
Groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |