Aaaarghhhhhh, zo'n mooie compositie en dan weer zo'n stuk uitgebeten lucht, wat zonde!!!!!!! Anders was het gewoon canvaswerk!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef miss-piggy het volgende:
[ afbeelding ]
Groter formaat:
http://farm3.static.flickr.com/2496/4022416773_f5cf913546_b.jpg
Ik vinnum keurig!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
+ De herfstsfeer met die kleuren zo.
- Compositie is beetje saai.
[ afbeelding ]
Mijn eigen minpunten: parasols + hoofd van mevrouw rechts overbelicht.
Lucht irriteert mij ook enorm, daar kijk je gelijk tegen aan. Zal even zien of ik ook 1 heb gemaakt waar er niet zoveel lucht opstaatquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaarghhhhhh, zo'n mooie compositie en dan weer zo'n stuk uitgebeten lucht, wat zonde!!!!!!! Anders was het gewoon canvaswerk!!!
Daar fiets ik ook wel eens langs hehequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:04 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ mooi gezien, patroon is intrigerend
- misschien mooier in zwartwit
de mijne: uit de losse pols genomen terwijl ik op het fietspad reed..![]()
[ afbeelding ]
Erg mooie compositiequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef miss-piggy het volgende:
[ afbeelding ]
Iets minder lucht, maar vind die ander mooier (behalve de lucht dan)
+ Je hebt de wolken erg goed vastgelegd. Goede dreigende lucht. De compositie vind ik ook erg geslaagd. Horizonlijn is erg goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef nednederlander het volgende:
+ mooi tafereeltje; was het boeket voor jou of voor een vriendinnetje?
+ mooie scherptediepte; de aandacht blijft mooi bij het onderwerp
- nogal wat ruis; hoge ISO gebruikt? Maar ja, in deze tijd van het jaar kan je vaak niet anders
Weekendje in Hardelot geweest; ook pokkeweer heeft zijn mooie kanten...
[ afbeelding ]
Erg mooi model. Ook haar uitdrukking spreekt me aan.. maar dat ligt ook aan mijn mood momenteelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef snakelady het volgende:
Tijgertje.
Mooie bloem, ook lekker scherp, de foto zoud van mij alleen knallender mogen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het leuker had gevonden als de personen er net helemaal op hadden gestaan omdat het ruimtelijk effect dan volgens mij alleen nog maar vergroot wordt, maar verder:quote:
Ik zou dat vrouwtje wat er nu half op staat er vanaf gecropped hebben denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
@ Noortje.
+ erg mooie kleuren
+ lekker contrast
+ sterke compositie (lijnen van hijskraan en kabels, weglopende lijnen van de weg)
- enige minpunt dat ik zie (vooral op de grotere versie): bij de twee auto's is één koplamp heel fel, dat stoort me in het totaalbeeld.
Mijn foto
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |