abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73419778
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef Joshua. het volgende:
Julie hebben het wel over peuterspleelzaal maar mischien heeft hij dan wel een broetje of zusje erbij.
Ja dat lijkt me een prachtplan als je de troep nu al niet aan kan zien

of blind je een swiffertje onder de knietjes van de baby
pi_73419789
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:49 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

nee ze was 3 jaar en 11 maanden toen ze de nier kreeg.
Ach 4 vind ik een mooie leeftijd
Maar wist dus niet dat het dus vanaf 5 was ipv vier juist omdat zij speciaal verzoek moest indienen dus en dat is dus afgelopen jaar geweest.
Hmm das wel apart dan dat daar een speciaal verzoek voor nodig was.. Maar 4 is wat mij betreft ook een prima leeftijd hoor ze zijn toch immers nagenoeg allemaal 4 als ze beginnen
pi_73419824
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dat is wel grapig
pi_73419897
Hij komt nu voor het eerst kruipend naar me toe.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:57:45 #180
5428 crew  miss_sly
pi_73419961
Wat k begrijp worden ze wel geacht met 4 jaar naar school te gaan, maar heb je nog wat ruimte om eens te spijbelen. Echter dien je dit wel te overleggen met de school, want anders staat alsnog de leerplichtambtenaar bij je thuis omdat je kind zonder melding niet op school was. Dat overkwam iig mijn collega afgelopen jaar toen hij hun oudste een dagje eerder meenam op vakantie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73420045
quote:

[..]

Jaaaa een kruippakje van swifferdoekjes Dat is een gouden tip, wat zal mijn vloer blinken
Seb scheurt als een razende het huis door. Gisteren kwam pap thuis en riep Seb vanuit de deuropening. Hij kjkt om, krijgt een grote grijns op zijn gezicht en kruipt met een noodgang naar papa

[ Bericht 2% gewijzigd door Estrys op 06-10-2009 12:09:45 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73420067
quote:

[..]

Kleurdoos hou op, ik kom niet meer bij!

(Klik hier voor meer)
pi_73420160
verrek het bestaat ook nog

Staat er geen waarschuwing bij? Dat je de baby niet door zo'n wringer moet halen?

De stok? leveren ze die er los bij
pi_73420394
Als mijn broetje wel eens langs komt zeg ik ook altijd let niet op de troep.
Dan zegt hij welke troep zal ik eens echt troep maken.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:23:28 #185
100412 mefke79
komt goed!
pi_73420613
NIet helemaal on-topic, maar ik vermoed dat er hier mensen met het antwoord zijn. Ik moet in de badedas met mijn knip (preventief, gelukkig) maar hoeveel van die badedas moet er in zo'n sopje? Ik wilde het proberen met de vuilniszak over de wcbril, dus veel sop zal het niet zijn.

Enne, bedankt voor alle tips over het slapen van Driekus. Hij heeft nu twee nachten in zijn eigen bed geslapen! Welliswaar nog met kleine protesten en vannacht kwam ie wel om de drie uur voor voeding, maar wij hebben ons bed weer voor onszelf en dat slaapt toch echt beter.
Ssserpente, hier trouwens ook voeding volledig op verzoek. In praktijk komt ie ergens rond de 3 a 4 uur, dat is goed te doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73420657
ik heb de illusie van een schoon huis in combinatie met een baby allang laten varen. Ik veeg even de ergste kruimels rond de kinderstoel op en dan is het wel weer prima. 's nachts stofzuigt de robot

en bij ons is het : "welke baby werd ook wel 'de dweil' genoemd."
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:27:30 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73420711
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Wat k begrijp worden ze wel geacht met 4 jaar naar school te gaan, maar heb je nog wat ruimte om eens te spijbelen. Echter dien je dit wel te overleggen met de school, want anders staat alsnog de leerplichtambtenaar bij je thuis omdat je kind zonder melding niet op school was. Dat overkwam iig mijn collega afgelopen jaar toen hij hun oudste een dagje eerder meenam op vakantie.
Dit klopt. Vanaf 5 jaar is er idd de leerplicht, daarvoor dus nog niet. Maar afmelden is wel zo netjes lijkt me. De juf weet toch anders ook niet hoe of wat? Er kan natuurlijk ook iets aan de hand zijn....
pi_73420713
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:23 schreef mefke79 het volgende:
NIet helemaal on-topic, maar ik vermoed dat er hier mensen met het antwoord zijn. Ik moet in de badedas met mijn knip (preventief, gelukkig) maar hoeveel van die badedas moet er in zo'n sopje? Ik wilde het proberen met de vuilniszak over de wcbril, dus veel sop zal het niet zijn.

Enne, bedankt voor alle tips over het slapen van Driekus. Hij heeft nu twee nachten in zijn eigen bed geslapen! Welliswaar nog met kleine protesten en vannacht kwam ie wel om de drie uur voor voeding, maar wij hebben ons bed weer voor onszelf en dat slaapt toch echt beter.
Ssserpente, hier trouwens ook voeding volledig op verzoek. In praktijk komt ie ergens rond de 3 a 4 uur, dat is goed te doen.
Mefke, vraag het even in het moederstopic, daar is geloof ik een discussie gaande over knippen
pi_73420722
quote:

Volgens mij gewoon een klein beetje en dan een beetje water, geen halve fles of zo. Maar kan niet veel aan misgaan toch? Ik heb nu dat liedje in mijn hoofd.. zo in mijn sas...met badedas
pi_73420726
Ieder zijn eigen ding ik hou gewoon van schoon er opgeruimt.
pi_73420781
Mefke in Hoe gaat het met de nieuwe moeders deel 85 had Huup het daar over en poppedein schreef daar dit nog:
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef Poppedein het volgende:
Hé Bix... GMTA!

Maaruh...die biotex... ik hoor m regelmatig voorbij komen (ook van veel verloskundigen en kraamverzorgsters), maar niet doen voor dat gebied hoor.. t zelfde geldt voor badedas...no-go's... Zijn beide zepen en zorgen dus voor een ontregeling van je vaginale milieu met grote kans op schimmelinfecties als gevolg!
pi_73420794
Mefke, volgens mij stond er laatst in het moedertopic iets over badedas. Volgens mij was Poppedein dat. Dat je beter in soda kon zitten vanwege zeep oid.
Even opgezocht: rond hier.

Fijn dat Driekus lekker in zijn eigen bedje ligt.

Edit: hihi Chan!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73420845
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Wat k begrijp worden ze wel geacht met 4 jaar naar school te gaan, maar heb je nog wat ruimte om eens te spijbelen. Echter dien je dit wel te overleggen met de school, want anders staat alsnog de leerplichtambtenaar bij je thuis omdat je kind zonder melding niet op school was.
Zo staat het in de schoolgids van ons ook.

Hier ook vaker de stofzuiger. Maar ach, zoveel werk is het toch niet? En Tyler dweilt de vloer zelf al, handig joh!
Kim eet lang niet altijd de cracker/ontbijtkoek boven een bordje aan tafel. Is dan veel te druk met spelen. Liever zo, dan een chagy kind die niks binnen krijgt.
Zie nu pas dat dit babytopic is.
Vanmiddag komt de logopediste voor het eerst. Eens kijken wat ze er van vind. Ineens gaat het 6 maanden potje avondeten goed, die is nog vrij glad. Daar ben ik blij mee!
Ik twijfel nog over yoghurt, gezien hij nog steeds flink hoest.

En ik heb nooit dat snoozebabypakket ontvangen. Mailde ik, zeggen ze dat ik nooit enquete heb ingevuld. Wel dus! Ben benieuwd of ik nog wat hoor van ze.
pi_73420857
quote:

Volgens poppedein was het handiger om niet met je doos in de badedas te gaan hangen omdat het een zeep is en dat verstoort de ph van je vagina, kun je beter in de soda gaan hangen.
Hoeveel badedas je nodig hebt weet ik niet, van soda maar iets van een eetlepel geloof ik voor zo'n klein sopje.

Fijn dat het redelijk goed ging met Driekus in zn eigen bedje laten slapen!

En over die leerplicht, volgens mij is idd het eerste jaar nog niet "verplicht" maar wel in overleg met school. Mijn tante vond toendertijd in ieder geval mooi weer ik heb zin om naar het strand/de stad te gaan of slecht weer, ik wil uitslapen... reden genoeg om de kinderen thuis te houden overigens heeft ze nooit de leerplichtambtenaar op de stoep gehad.

hahaha ik ben enorm spuit elf met mn soda
maar mef, met soda kun je leukere liedjes maken dan met badedas vind ik
met je gat gat gat in het sodabadbadbad want die doos doos doos moet echt hechtingloosloosloos
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73420896
ik wil er nog een ding over kwijt ik heb geen smetvrees
pi_73420911
Is het bij jullie trouwens ook zo koud, dat de verwarming wel aankan?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:36:42 #197
100412 mefke79
komt goed!
pi_73420949
hmm soda dus ipv badedas (jammer van de fles die hier al staat, die gooien we dan maar in bad als ik dat weer mag). En dan ga ik nu maar even in het andere topic kijken wat voor soort soda dan...thanks!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73421178
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook zo koud, dat de verwarming wel aankan?
Ja, maar ik doe het niet-stampvoet-. Extra warme truien dus maar.

Jouw sodaliedje is leuk Huup!

Joshua, fijn om te horen dat je geen smetvrees hebt!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73421220
Joshua Ik denk dat iedereen wel van een schoon en opgeruimd huis houd.
In de babytijd kan je echter niet altijd plannen om schoon te maken.
Nu probeer ik bv het stofzuigen naar het einde van de dag te brengen. Dan heb ik s'avonds als het wat meer m'n eigen tijd is een schoon huis. Daaarna laat ik m'n katten niet meer in de woonkamer en we lopen zowiezo allemaal op sloffen/blote voeten in huis.
Overdag zie ik niet echt als eigen tijd. Hubbie is ook werken en het is wel zo fair dit te blijven verdelen. Als ik straks weer werk schuifen er ook weer dingen van het huishouden naar hem toe.
En soms tja dan is het niet anders. Dan moet ik idd eigen tijd inleveren wanneer hubbie Dewi overneemt.

Overdag blijft het gewoon rommelig. Niks aan te doen denk ik. Als ze wat ouder zijn kun je ze idd leren hun troep op te ruimen en dit op een speelse manier. Dit doen ze dan op school ook. Of als ze er intresse in hebben overdag helpen met hun eigen stofdoek.
pi_73421278
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef Urla het volgende:
Joshua Ik denk dat iedereen wel van een schoon en opgeruimd huis houd.
In de babytijd kan je echter niet altijd plannen om schoon te maken.
Nu probeer ik bv het stofzuigen naar het einde van de dag te brengen. Dan heb ik s'avonds als het wat meer m'n eigen tijd is een schoon huis. Daaarna laat ik m'n katten niet meer in de woonkamer en we lopen zowiezo allemaal op sloffen/blote voeten in huis.
Overdag zie ik niet echt als eigen tijd. Hubbie is ook werken en het is wel zo fair dit te blijven verdelen. Als ik straks weer werk schuifen er ook weer dingen van het huishouden naar hem toe.
En soms tja dan is het niet anders. Dan moet ik idd eigen tijd inleveren wanneer hubbie Dewi overneemt.

Overdag blijft het gewoon rommelig. Niks aan te doen denk ik. Als ze wat ouder zijn kun je ze idd leren hun troep op te ruimen en dit op een speelse manier. Dit doen ze dan op school ook. Of als ze er intresse in hebben overdag helpen met hun eigen stofdoek.
Hij hoeft nooit wat te doen nu niet en later ook niet ik smeer zelf voor mijn vriend zijn brood en doe voor hem ook alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')