Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dan helemaal happy bent dat je nu 100% thuiszit, maar dat ligt aan mij. Ik zou zelf gek worden. Nou ja, het werkt voor jullie dus...quote:
Proficiat Leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Herken ik bij mezelf ook. Het is niet dat ik vind dat de taakverdeling zo moet zijn, absoluut niet, het gaat vanzelf. De verzorgende rol suits me (overigens studeer en werk ik wel) en de werkende rol is mijn man op het lijf geschreven. Hoewel ik ook weer zo'n muts ben die af en toe op de negeerstand gaat en de borden in de vaatwasser smijt zodat manlief misschien op het idee komt dat hij ook wel eens wat meer zou kunnen doen.
Ik word trouwens voor de 3e keer tante!![]()
![]()
Vond ik wel een hysterisch blij vreugdedansje door de kamer waard.
lekker de stad ingaan en een kadootje kopen ofzo als dat kanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef mikoxx het volgende:
Jongetje (neefje dus) helemaal geweldig! Alles oké! Nog geen details verder, ze zijn nog aan t rondbellen... komt later! gossie, ik was voor een cursus bezig maar t lukt niet meer zo... pfff
laat zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou bijna weer die foto spammen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Laatste keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Letterlijk elke avondquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef trui het volgende:
is 't nou alwéér zo'n puinhoop bij jullie, swets? tsjonge! zet je vrouw es aan 't werk.
hahahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Laatste keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die zit toch thuis en jij werkt al zo hard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef trui het volgende:
is 't nou alwéér zo'n puinhoop bij jullie, swets? tsjonge! zet je vrouw es aan 't werk.
Ik las het net al verkeerd maar het geeft ineens een hele nieuwe betekenis na die foto'squote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Dat betreft zijn wij wel heel oude Swets.
Tsss, een thuiszittende vrouw en toch rotzooi op de vloer..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef Ticootje het volgende:
Ja die zit toch thuis en jij werkt al zo hard.
3 kinderen waarvan de oudste op school... sterktequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef mikoxx het volgende:
Oeh dusss... swetsenegger. En hoeveel kids zijn er bij jullie over de vloer?
mikoxx gaat alvast beginnen met voorbereiden op wat komen gaat over een jaartje....
Nog even over Joshua. Erg offtopic, maarre laatste keer en vind het een beetje raar om een heel topic daarover te openen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:21 schreef Vlindur het volgende:
Swets, ruimen ze zelf de troep op voor het slapen gaan of doen jullie dat?
Hij mag hier straks zoveel rommel maken als hij wil, maar zelf (helpen) opruimen is toch wel iets wat ik hem leren wil.
En nog over over Joshua.. Ik geloof niks van dr, of het is een hele slechte kloon, of ze is gewoon echt heel erg.. ERG..Die antwoorden slaan nergens op. Ik denk ook eerder dat ze 15 is dan 29. Een beetje zinsopbouw is ook nergens te vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef mikoxx het volgende:
Dames, ik moet iets kwijt hoor, ben zojuist TANTE geworden!!! Whieieowhwwooweeiee!!![]()
Oh en kent iemand de deryantent? Is dat handig? Wij dachten een campingbedje te gaan meeslepen straks, maar zo'n tentje is natuurlijk veel makkelijker mee te nemen (helemaal omdat wij er 2 mee moeten slepen...) maar wat zijn de ervaringen?
Ze moeten wel enigzins opruimen, maar het meeste is wel voor ons.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:21 schreef Vlindur het volgende:
Swets, ruimen ze zelf de troep op voor het slapen gaan of doen jullie dat?
Hij mag hier straks zoveel rommel maken als hij wil, maar zelf (helpen) opruimen is toch wel iets wat ik hem leren wil.
uhh okay...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben weer terug van boodschapen doen.
Misschien moet je eens gaan kijken wat twitter isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben weer terug van boodschapen doen.
Ja, het is toch wel fenomenaal nieuws hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan kijken wat twitter is
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:33 schreef innepin het volgende:
Mikoxx gefeliciteerd![]()
Huup ik sluit mij aan bij jou wb de rol van de papa. Hij zou het me niet in dank afnemen als ik alles zou doen, hij is helemaal vlieft op z'n kleine meisjeGelukkig maar, ook, moet er niet aan denken dat de al dan niet fictieve situatie van Joshua hier van toepassing zou zijn.
En Joshua: "".
Nee, graag van z'n moeder...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef Joshua. het volgende:
Willen julie een foto zien van mijn kindje
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef mikoxx het volgende:
Oef.... in de discussie over wat vader wel en niet doet meng ik me maar even niet. Hier iig een vader die helemaal stapel is op z'n zoons en enorm van ze geniet
En daar wordt ik dan weer flieft van....
![]()
Dames, ik moet iets kwijt hoor, ben zojuist TANTE geworden!!! Whieieowhwwooweeiee!!![]()
Oh en kent iemand de deryantent? Is dat handig? Wij dachten een campingbedje te gaan meeslepen straks, maar zo'n tentje is natuurlijk veel makkelijker mee te nemen (helemaal omdat wij er 2 mee moeten slepen...) maar wat zijn de ervaringen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |