abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:31:42 #226
5428 crew  miss_sly
pi_73422421
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:16 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Ik heb alle tijd om het te doen en vind het niet erg om te doen en hij hoeft de kleine niet in bad te doen of hem verschonen. de verzorging dat neem ik voor mijn rekening ik zorg vor de kleine en hij werkt.
Wan wat denk je dan van de band tussen vader en kind?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73422480
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh huup jou vent die thuis kwam eerst jou een kus gaf en daarna meteen naar boven rende om bij z'n andere meisje te kijken.

Heerlijk! Je hebt echt concurrentie, hij is minstens net zo verliefd op jullie dochter.
hahaha ja de enige andere in de wereld waar hij wat mij betreft verliefder op mag zijn dan op mij
die concurrentie is helemaal niet erg <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:36:37 #228
5428 crew  miss_sly
pi_73422547
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief zou het me echt niet bepaald in dank afnemen als hij zn dochter niet mocht verzorgen. Okay hij staat niet te springen om poepluiers wie wel... maar gewoon even een momentje tussen hem en zn kleine meisje, het contact en de intimiteit dat is voor hem zoveel waard. Hij zou dat heel erg vinden als ik hem dat af zou nemen onder het mom van, jij werkt al

maar van de andere kant als jullie daar allebei blij mee zijn en het werkt voor jullie tsja waarom dan niet.
dat is hier ook, hoor. ook met het badje enzo, heerlijk vind ik dat
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73422573
Hij kan er niet zoveel mee met deze leeftijd hij zal net als zijn vader ook nooit wat doen met zijn kind.
pi_73422600
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:37 schreef Joshua. het volgende:
Hij kan er niet zoveel mee met deze leeftijd hij zal net als zijn vader ook nooit wat doen met zijn kind.
Dat klinkt als een echte liefhebbende vader

Vind hij het wel leuk dat er een kind is?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73422607
jongens we trappen er met open ogen in hoor. Deze persoon is niet echt
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:39:38 #232
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73422638
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Hoe oud dacht je dan dat ik was.
Dat wat Ticootje zegt... een jonge tienermoeder.

Peace gaat vaak als eerste naar Lennon om een kus te geven als hij thuis is Ook haalt hij hem altijd op van kdv.. en gaat dan met hem spelen. Ondertussen kan/ga ik met het eten maken bezig. Zo schattig om te zien. Mijn Peace, die nooit echt iets met baby's had, zo gek met ons kleine ventje. en ook de band met Twan is (nog) beter geworden sinds Peace zelf vader is
Make love, not war ☮
pi_73422654
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef Estrys het volgende:
waarom zou ik niet echt zijn
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:40:12 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73422660
Oef.... in de discussie over wat vader wel en niet doet meng ik me maar even niet . Hier iig een vader die helemaal stapel is op z'n zoons en enorm van ze geniet En daar wordt ik dan weer flieft van....

Dames, ik moet iets kwijt hoor, ben zojuist TANTE geworden!!! Whieieowhwwooweeiee!!

Oh en kent iemand de deryantent? Is dat handig? Wij dachten een campingbedje te gaan meeslepen straks, maar zo'n tentje is natuurlijk veel makkelijker mee te nemen (helemaal omdat wij er 2 mee moeten slepen...) maar wat zijn de ervaringen?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:40:22 #235
114177 Diaan73
pi_73422664
quote:
Estyrs, je kon weleens gelijk hebben. Ik ga ook steeds meer mijn twijfels krijgen.

Gefeliciteerd Mikoxx
Make love, not war ☮
pi_73422698
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief zou het me echt niet bepaald in dank afnemen als hij zn dochter niet mocht verzorgen. Okay hij staat niet te springen om poepluiers wie wel... maar gewoon even een momentje tussen hem en zn kleine meisje, het contact en de intimiteit dat is voor hem zoveel waard. Hij zou dat heel erg vinden als ik hem dat af zou nemen onder het mom van, jij werkt al

maar van de andere kant als jullie daar allebei blij mee zijn en het werkt voor jullie tsja waarom dan niet.
Zo denkt Hubbie er ook over hier. Nu kan ik daar ook van genieten, vroegah kreeg ik daar ontzettend de kriebels van.
We hebben ook een totaal andere visie op de opvoeding, maar met een beetje van dit en dat gaat het perfect en ook gewoon het eerlijkst dat ik niet zomaar alles inpik. He He.
pi_73422720
mikoxx, ik had zo'n tent maar ik vond het niets... Ik heb een babybedje van babybjorn, die is ook heel klein op te vouwen en superlicht.

Joshua, hoelang ben jij al samen met je partner?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73422721
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat wat Ticootje zegt... een jonge tienermoeder.

Peace gaat vaak als eerste naar Lennon om een kus te geven als hij thuis is Ook haalt hij hem altijd op van kdv.. en gaat dan met hem spelen. Ondertussen kan/ga ik met het eten maken bezig. Zo schattig om te zien. Mijn Peace, die nooit echt iets met baby's had, zo gek met ons kleine ventje. en ook de band met Twan is (nog) beter geworden sinds Peace zelf vader is
wij hebben een normale leeftijd mijn moeder kreeg op mijn leeftijd ook een kind ik ben 29 en hij 33
pi_73422764
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:42 schreef Ticootje het volgende:
mikoxx, ik had zo'n tent maar ik vond het niets... Ik heb een babybedje van babybjorn, die is ook heel klein op te vouwen en superlicht.

Joshua, hoelang ben jij al samen met je partner?
wij zijn 8 jaar bij elkaar en wonen 7 jaar samen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:44:24 #240
114177 Diaan73
pi_73422783
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:42 schreef Joshua. het volgende:

[..]

wij hebben een normale leeftijd mijn moeder kreeg op mijn leeftijd ook een kind ik ben 29 en hij 33
Ow ja dat is ook een hele normale leeftijd hoor. Ik was zelf ook 28 toen ik Twan kreeg. Maar in je posts klink je erg jong en misschien onervaren. Je praat er ook zo klinisch over en ook zo niet van deze tijd. Werkte je voordat je zwanger werd? Of heb je altijd al thuis voor alles gezorgd?
Make love, not war ☮
pi_73422813
Mikoxx gefeliciteeeeeerd! alles erop en eraan? Jongetje/meisje?? gefeli!

En zo'n tentje leek mij ook handig, maar ik heb er geen ervaring mee.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:45:52 #242
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73422830
ik geloof echt zo hélemaal niks van joshua. sorry josh.
in de haak.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:46:45 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73422858
gefeliciteerd tante mikoxx!
in de haak.
pi_73422865
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Urla het volgende:

[..]

Ik ben een beetje erg ouderwets opgevoed. Kom uit een klein dorpje tegen de Belgische grens aan.
Moeder in het gezin was de spin in het midden van het web en regelde het huishouden eten enzo. Meehelpen was gewoon ondenkbaar en werd niet geaccepteerd. Vader was er voor het geld binnen te slepen.
Toen ik bij mijn vriend introk nam ikzelf automatisch die rol op me en stootte hem zelfs weg. Ik bakende een soort eigen terrein af. Het voelde toen en nu nog af en toe gewoon heel onnatuurlijk om het uit handen te geven.
Herken ik bij mezelf ook. Het is niet dat ik vind dat de taakverdeling zo moet zijn, absoluut niet, het gaat vanzelf. De verzorgende rol suits me (overigens studeer en werk ik wel) en de werkende rol is mijn man op het lijf geschreven. Hoewel ik ook weer zo'n muts ben die af en toe op de negeerstand gaat en de borden in de vaatwasser smijt zodat manlief misschien op het idee komt dat hij ook wel eens wat meer zou kunnen doen.

Ik word trouwens voor de 3e keer tante! Vond ik wel een hysterisch blij vreugdedansje door de kamer waard.
pi_73422871
quote:
Soms had ik dat gevoel ook wel, maar als ik aan m'n leefomgeving denk uit m'n jeugd dan is het helaas zo dat sommigen zo echt leven. Ken je die reclame niet van Wie is die man die op zondag het vlees aansnijd.

In onze ogen misschien erg vreemd, maar als je in die omgeving woont is het erg vreemd om te leven zoals wij doen. En in hun ogen erg onprettig.
pi_73422874
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:44 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow ja dat is ook een hele normale leeftijd hoor. Ik was zelf ook 28 toen ik Twan kreeg. Maar in je posts klink je erg jong en misschien onervaren. Je praat er ook zo klinisch over en ook zo niet van deze tijd. Werkte je voordat je zwanger werd? Of heb je altijd al thuis voor alles gezorgd?
Ik had hiervoor een fultime baan.
pi_73422877
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef Fannie het volgende:

[..]

...... meer krijg ik dr ff niet uit....
Ik zit eigenlijk meer zo:

Volgens mij heb je SAMEN een kind...

Gefeliciteerd Mikoxx
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73422894
Ik vind het een beetje topicvervuiling worden zo.. al dit gedram en gedoe
Joshua, wil je van mij het stokje overnemen in het estafette topic? Dan hebben we hier allemaal antwoord op vanalles! (Ik heb je ook een PM gestuurd maar je antwoord niet)..
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:47:46 #249
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73422903
Jongetje (neefje dus ) helemaal geweldig! Alles oké! Nog geen details verder, ze zijn nog aan t rondbellen... komt later! gossie, ik was voor een cursus bezig maar t lukt niet meer zo... pfff
pi_73422961
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik vind het een beetje topicvervuiling worden zo.. al dit gedram en gedoe
Joshua, wil je van mij het stokje overnemen in het estafette topic? Dan hebben we hier allemaal antwoord op vanalles! (Ik heb je ook een PM gestuurd maar je antwoord niet)..
pm heb ik niet gekregen. Dat stokje wil ik wel doen maar weet niet hoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')