De Black Eyed Peas zijn niet Isralisch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:57 schreef GasTurbine het volgende:
'Boom Boom Pow'
Zou jij mij misschien kunnen vertellen waar het liedje Mima'amakim over gaat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef wakajawaka het volgende:
Goede Isralische zijn Noa,Avishai Cohen,Keren Ann,אפרת en מאיר אריאל
Dank je wel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:33 schreef wakajawaka het volgende:
Het is gebaaseerd op een oud stuk uit de tora. Het gaat over dat hij van uit de diepte haar riep om haar stem, het licht in de ogen etc. Hij zingt luid voor haar een zij maakt hem blij. hji wil zijn huis geven om haar een huis te bouwen. Soort liefdes liedje, mijn hebreeuws is niet al te geweldig meer.
Ofra Haza was sowieso mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:13 schreef Min-e het volgende:
Tvp voor meer Isralische muziek.
Deze vind ik mooi.![]()
quote:
Kippenvelquote:
Zeker niet slechtquote:
het is niet afgekeken. natuurlijk is er een invloed van de andere buren omdat het tenslotte muziek uit het midden oosten blijft.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:20 schreef emokid het volgende:
Wat een zaadmuziek. Verkapte volksliedjes afgekeken van de moslimburen.
Het isquote:
Soms goed..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef FlinkeNaam het volgende:
Wat te denken van Matisyahu, de bebaarde rapper
quote:
waren dat die gasten samen met OP bij waldrock?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, mocht je van metal houden is dit wel een erg fijn bandje.
Dat was Laberinto, die komen gewoon uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waren dat die gasten samen met OP bij waldrock?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |