quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:21 schreef Rapaille het volgende:
Nounou, heftige reactie omdat een bepaalde smaak chocolade uit het assortiment is. Is het een bepaalde periode van de maand ofzo?
Nee, ik vreet altijd chocolade.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:21 schreef Rapaille het volgende:
Nounou, heftige reactie omdat een bepaalde smaak chocolade uit het assortiment is. Is het een bepaalde periode van de maand ofzo?
quote:Ik ben zeer teleurgesteld.
Sinds enkele maanden kocht ik eenmaal per week altijd een overheerlijke C1000 melkchocolade met frambozen en biscuitreep. Nog nooit heb ik zo'n lekkere reep gegeten!
Dit was echt genieten!
Nu zag ik echter tot mijn grote schrik en verbazing dat deze repen uit het assortiment zijn gehaald! Waarom!!!
Wat moet ik nu! Waar kan ik nu mijn heerlijke wekelijkse genietmoment vandaan halen?
Komen deze repen nog terug? Ik hoop het echt!
Met teleurgestelde groeten,
Bianca Via
quote:U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord van ons terug.
Oh, vandaar dat elke keer dat alarm afgaat als ik een zak chips in m'n karretje gooi.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:31 schreef Zwansen het volgende:
Snap je nog steeds de hint niet meid? Als zelfs de supermarkten hun assortiment speciaal voor jou aanpassen....
Het is Belgian Chocolate hoor.quote:
Wat een lieve mail.quote:
opgelost, slotje!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef Splutje het volgende:
TS is ongesteld en kan er niet mee omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |