* Stout schuift nog een stoeltje aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
lekker appelflappen![]()
hoe maken jullie die zelf, zie het hier zo vaak voorbijkomen!
Hier ook een erg rustig dagje. schaap is op stap geweest, dus brak, kind slaapt eindelijk en ik doe het dan ook maar rustig aan
kind kan de was doen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
lekker appelflappen![]()
hoe maken jullie die zelf, zie het hier zo vaak voorbijkomen!
Minimeetquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:00 schreef mijsje het volgende:
mmmmmmmmmmmmm appelflappen...
wat over 13 nachtjes Stout?
ook de tweede Layton? ik heb 'm al uitgespeeld... ik vond de tweede leuker en makkelijker dan de eerste. jij ook?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:04 schreef Stout het volgende:
Ja hoor Rewimo kan best ...
Hier staat de oudste te koken, ideaal is dat toch. En lekkerHij vind het leuk en geniet er echt van.
Oja hij was boos... hij moet mijn DS terug geven, ik wilde laytonnen
de bistrostoelquote:
Dat idd. Of met balletmaillots bij mannen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:14 schreef mijsje het volgende:
(mannenbillen zijn leuk in fietsbroekjes, maar ze moeten zich niet omdraaien...dat heb ik trouwens ook bij schaatspakken...)
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dille en Kamille
Ik kan daar nooit met lege handen naar buiten
Pfft tis ziekenboeg hier! Manlief heeft een zeer loopoor met bijbehorende koppijn, ik heb koppijn van de verkoudheid en bep hoest de longen uit haar lijf. Bwugh.
Ohhhhh! Zo moet mijn achtertuin ook worden!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ik wil op vakantieeee![]()
[amazing stroopwafels]
ik ga naar frankrijk en ik kom nooit meer terug ik ga naar frankrijk![]()
[/stroopwafels]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat idd. Of met balletmaillots bij mannen.
En verder sluit ik me bij Belana aan
euh, het was in the middle of nowhere in frankrijk in de juraquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat ziet er gezellig en vakantie uit
waar en wat is het?
oh ja bah daar had ik heul nog niet aan gedacht. Wat een narigheid is dat toch zeg. Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent enzo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hot colderx ken ik wel huuu. Ik durf nu eigenlijk alleen niets te nemen met mijn maag en lever enzo :-/
dff stomen maar af en toe
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht dat he tmisschien een of andere B&B was in Frankrijk ofzo.
Ik ook ja, heb hem nog niet uit maar hij lijkt makkelijker. Misschien ook wel omdat ie in het Nederlands is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:11 schreef mijsje het volgende:
ook de tweede Layton? ik heb 'm al uitgespeeld... ik vond de tweede leuker en makkelijker dan de eerste. jij ook?
Flink hete thee drinken, dat helpt vaak ook, komt het lekker los. Beterschap voor jullie!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hot colderx ken ik wel huuu. Ik durf nu eigenlijk alleen niets te nemen met mijn maag en lever enzo :-/
dff stomen maar af en toe
Ik kan je deze camping aanraden: http://www.lepech.com/intro.htmquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:33 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt me wel wat, Frankrijk
Maar dan in een B&B of in een gehuurde bungalowtent, stacaravan of huisje. We hebben zelf ook niets, niet eens een klein tentje, dus gewoon kamperen wordt 'em niet. Is ook niets voor mij, volgens mij.
Wij gaan misschien volgende week (na deze week dus) nog een weekje naar de stacaravan van mijn schoonouders in Drenthe als het weer meezit. Nog eventjes met z'n drietjes 'op vakantie' voor ik ook moet gaan werken.
oh wat een heerlijkheidquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:38 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik kan je deze camping aanraden: http://www.lepech.com/intro.htm
hele mooie tenten en caravans te huur, als je bij verhuur kijkt, wij hebben de stacaravan luxe gehad en je hebt zoveel privacy, dat fotootje klopt echt. heel fijn! erg veel te zien in de buurt, klein zwembadje erbij, barretje, restaurantje. echt leuk.
ik had hem in het engels... (the diabolical box...zoiets...)quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook ja, heb hem nog niet uit maar hij lijkt makkelijker. Misschien ook wel omdat ie in het Nederlands is.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik had hem in het engels... (the diabolical box...zoiets...)
ja is echt mooi, niet van dat hutje mutje gebeurenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh wat een heerlijkheid![]()
als ik dit aan mn lief laat zien is ie om
Hij is wellicht makkelijker omdat ie in het Nederlands is, de kids spelen m hier ook en die rammelen er relatief makkelijk door heen. In t engels moeten ze toch lezen wat er staat en das een stuk lastiger.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:11 schreef mijsje het volgende:
[..]
ook de tweede Layton? ik heb 'm al uitgespeeld... ik vond de tweede leuker en makkelijker dan de eerste. jij ook?
Je kunt prima doorspelen met dat ding aan de oplader.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:47 schreef Rewimo het volgende:
Mijn DS was leeg. Tijd om me er even van los te rukken
hah! dankjequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef Stout het volgende:
@Belana : nee hoor ,we zullen jou niet plagen....
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik ook, mn lief heeft em alweer uitgespeeld, binnen no time
verslaafde
ik speel alleen op de wc
![]()
de derde titel wordt iets met teletijdsmachine ofzo.
Vlakbij Chalon sur saône toevallig?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja bah daar had ik heul nog niet aan gedacht. Wat een narigheid is dat toch zeg. Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent enzo.![]()
@Miss, het durp heet Chateau Chalon
ja t lijkt me echt heerlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:45 schreef Belana het volgende:
[..]
ja is echt mooi, niet van dat hutje mutje gebeuren
k moest et even opzoekenquote:
half frans? haha nee hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:13 schreef amaranta het volgende:
Mooi. Ik ga woensdag met mijn klas ook appelflappen maken. Opening Kinderboekenweek.
Huup, bennjij half Frans?
dat is ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
Haha mn lief verheugd zich er nu al op om samen met zn dochter croissantjes en stokbrood te halen 's morgens![]()
Het klonk zo hetzelfde, maar het valt mee dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
k moest et even opzoeken
wij zaten toen bij Lons le Saunier, das wel in de buurt, ligt daarvan ten oosten, Chateau Chalon is een stukje verder naar het noordoosten vanuit Lons le Saunier gezien.
Proest, die site is wel heel ergquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik was net aan het zoeken naar verkooppunten van een merk cakemix wat ik op vakantie heb ontdekt, stuit ik op deze website; http://www.voedingsnet.nl
Ik weet niet of ik er nou om moet lachen of om huilen. Ik zal straks voor de zekerheid maar een extra schep jodium door het eten gooien en mijn geigerteller uit het vet halen!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik was net aan het zoeken naar verkooppunten van een merk cakemix wat ik op vakantie heb ontdekt, stuit ik op deze website; http://www.voedingsnet.nl
Ik weet niet of ik er nou om moet lachen of om huilen. Ik zal straks voor de zekerheid maar een extra schep jodium door het eten gooien en mijn geigerteller uit het vet halen!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:27 schreef Vicky het volgende:
ben weer terug van de verjaardag van Kai bij m@x.. was gezellig!!
En ik heb Maggie gezien!!
als ik Layton uit heb, mag je die van mij wel eens lenen hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:40 schreef Asyniur het volgende:
huup![]()
Jullie maken me wel nieuwsgierig naar dat hele DS gebeuren. Maar ik zou graag zo'n ding eens uitproberen. Iemand een idee waar dat kan?
En wat kun je er allemaal mee?
ik vind hem zo duur om 'zomaar' aan te schaffen...
Ow dat zou super zijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik Layton uit heb, mag je die van mij wel eens lenen hoor
Hey meis,quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:42 schreef mijsje het volgende:
OMG Huup!lol
Asy, misschien kun je er eentje lenen van iemand? ik heb ook heel erg getwijfeld voor ik er eentje ging kopen, en uiteindelijk speelt manlief er wel wat meer mee dan ik, maar sinds we een kaartje hebben om spellen te downloaden (owh... slecht...) speel ik wat meer... die spellen zijn zooooo duur...
ik pulk die er dus altijd uit ik ben echt een zeikerd met graatjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, wat een superdag zeg! Fijn dat het zo leuk was.
Volgend jaar vakantie hebben we ook echt heel veel zin in.
Vrienden stelden voor om een huis te huren in Toscane, zoals we vorig jaar in Frankrijk gedaan hebben, maar we hebben voor dit jaar gepast. We willen gewoon lekker met z'n viertjes naar Frankrijk met onze klap-caravan.We moeten er wel een nieuwe voortent bij kopen want met z'n allen binnen met 2 babybedjes gaat niet passen.
En dan wordt het wrsch langs de atlantische kust, maar ik wil zeker ook wel weer eens echte bergen zien dus we gaan ook nog wel een stukje naar het midden dan wrsch.
Culi-vraagje (geen zin om hier de CUL-SC voor binnen te stappen). We hebben vanavond heerlijk pasta met zalm-uit-blik gegeten en het is echt een superlekker recept (terwijl ik niet zo'n zalm-fan ben) maar ik vind die harde stukjes in de zalm zo ranzig. Kleine stukjes bot/graat of wat het dan ook is. Het gevoel is echt zo vies.
Is er een manier om dat te voorkomen? Bijv. door 'verse' zalm te gebruiken?
In zalmfilet uit de vriezer zitten geen harde stukjes (gelukkig, want ik hou niet van harde stukjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Is er een manier om dat te voorkomen? Bijv. door 'verse' zalm te gebruiken?
die caravan is echtquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:10 schreef miss_sly het volgende:
Belaan, die link, wat een geweldige camping
Hij is gebookmarked!
Ik verheug me er ook al helemaal op, vakantie volgend jaar. En dan met de auto en op een camping, dat lijkt me voor Senna ook erg leuk. Spelen met andere kindjes, veel natuur, heerlijk. 's Ochtends vers stokbrood en croissantjes halen![]()
Ik ben alleen niet zo van het kamperen nog, dus om te starten met een stacaravan lijkt me wel wat. Hoewel die bungalowtent er ook goed uitziet!
Op zich zou ik ook wel naar Italie willen, al was het maar om het eten
Ed Kowalczyk met Metropole orkestquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:37 schreef amaranta het volgende:
Oxy, welk concert? Cherry coke ken je toch wel?
Bij ons op school is er ook een musicalafdeling. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn eetlust verdwijnt als die jongens met hun danspakjes het restaurant binnen komen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat idd. Of met balletmaillots bij mannen.
En verder sluit ik me bij Belana aan
dan moet je wel snel zijn, want ze hebben er maar 1quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben om: ik wil naar die camping en dan een caravan met veranda![]()
Ik ben GEK op een veranda en zou niets liever willen dan een huis met veranda, maar dat is wat lastig te verwezenlijken in Amsterdam. Dus dan maa rop vakantie
ja is ook wel heel anders qua smaak maar ik dacht dat het misschien ondanks dat toch wel zou passen ofzo. Diepvrieszalm is wel een goeie tip maar dat moet je wel op tijd ontdooit hebben en ook fijnsnijden enzo neem ik aan. Ik ben zelf niet zo'n ster in het op tijd ontdooien van dingenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:51 schreef miss_sly het volgende:
maar gerookte of verse zalm smaakt toch wel anders dan zalm uit blik?
BE, post het recept eens, kunnen we kijken of gerookte of verse een goed alternatief is
ziet er leuk uit!quote:
thanksquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef She-Wolf het volgende:
Ik maak mijn (best lekkere) pasta met zalm altijd met diepvries zalm. Die hoef je helemaal niet perse te ontdooien. Als je de filets in stukken hakt, wat best gaat met een redelijk mes en wat kracht, dan kan je die stukken gewoon bakken en zijn ze heel snel gaar en ontdooit. Of ik gooi de filets in de oven, bevroren en al. Dan zijn ze na 40 minuten op 180 of 200 graden ook helemaal goed.
Pasta met zalm uit blik heb ik nog nooit gemaakt, ik vind zalm uit blik ook eigenlijk niet zo lekker.
http://www.go4camp.nl/page/3271quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik maak pasta met zalm altijd met gerookte zalm. Nog nooit naar de diepvrieszalm gekeken, eigenlijk.
Zalm uit blik gebruikten wij vroeger thuis altijd voor de zalmcocktail bij het kerstdinerjeugdsentiment dus.
vicky, die camping in Italie waar jij het over had, heb je daar ook een linkje van?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik stel een OUD-meet voor op die camping
oh dat is idd nog niet zo oudquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef YPPY het volgende:
Ze is pas 6 snoopy, veels te jong dus voor dat niergebeuren. Ga zo maar naar bed, vannacht om de twee uur, dus eerst maar wat slaap pakken. Lijkt wel of we weer met de babyvoedingen zitten.
he getsie wat naar. Gelukkig heb je hem snel weer gevonden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:36 schreef pinquit het volgende:
goedenavond![]()
wij waren vandaag in den haag. en ik ben max er kwijtgeraaktin zon schoenenwinkel met 2 in/uitgangen en max speelde op de trap. keek 1 keer de andere kant op en toen was ie weg
hij is in totaal misschien 7 minuten weggeweest, maar ik ben zó geschrokken. ik rende echt huilend die winkel heen en weer naar de uitgangen elke keer
bah. en toen vond anne m ineens, aan de straat bij de uitgang waar ie t verst vandaan was, een stuk verder al
godzijdank was er een mevrouw die m heel hoog had opgetild, zodat anne m meteen zag.
bah bah bah.we zijn er nog de hele dag naar van geweest. ik dacht echt dat ik m nooit meer zou zien, t was zó druk!
Lijkt mij dus ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Belana het volgende:
[..]
nou, het is echt leukgeen superdeluxe camping, ook niet heel klein. net goed.
Arits is leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Ynske het volgende:
hmmm, denk dat ik morgen eens richting Artis ga, ben er nog nooit geweest.
Pinq! wat een schrik! was max zelf ook erg geschrokken?
misschien lusten die doperwtjes met worteltjesquote:
hihiquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef moussy het volgende:
Vick ze hebben nu zelfs een ei! En vanmorgen heb ik je bak schoon gemaaktLeuk die spelletjes op facebook
Zeg eh lieverdsquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi
ik heb de jouwe ook schoongemaakt
Hoe werkt dat met goud op Treasure mania?? Kan je dat inleveren ofzo?? Ennuhh heb je toevallig nog dubbele schatten?
Met zout, peper, basilicum, dille etc.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
She-wolf, zalm flink kruiden... Hoe dan?
sorryquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Zeg eh lieverdsDoe dit soort gesprekken lekker daar, of kan dat niet op Facebook?
quote:
[CUL] ook lekker met een uitje, peper en zout, doorroeren mt olijfolie en dan op een geroosterde boterham kwakkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef kissaa het volgende:
@ BE: in plaats van zalm uit blik kun je ook tonijn uit blik gebruiken. In tonijn zitten geen graten, vellen en werveltjes.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef moussy het volgende:
Kan dit niet allemaal naar CUL, of kan je daar tegenwoordig niet meer posten?!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef moussy het volgende:
Kan dit niet allemaal naar CUL, of kan je daar tegenwoordig niet meer posten?!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
[CUL] ook lekker met een uitje, peper en zout, doorroeren mt olijfolie en dan op een geroosterde boterham kwakken[/CUL]
quote:
[KEL] Schijnt redelijk SM te zijn die afgeknepen pielemoos en ballen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:31 schreef Lois het volgende:
Goed ik zit aan de(die ik gisteren al wilde maar niet gedaan heb) gooi de bar maar weer open.
Fietsbroekjes maar weer doen? Of moet ik dan naar Travel of LIF?
[ afbeelding ]
Yppy,quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:51 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk oxy! Heerlijke dag is dat geweest!
Die appelflap posts.Hier heb ik even koekjes gebakken, want we kregen onverwachts bezoek en we hadden niks in huis.
De poes heeft toch weer een infuus gekregen, er zat vanochtend wat leven in. Ze krijgt nu tot woensdag om aan te sterken, als het dan niet verbeterd is, dan nou ja.. jullie weten wel.
"die" niet, "ie" wel...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja ok, het zal wel in TTK moeten maar ik vraag het toch hier.
Weet iemand waar het gebruik van 'die' ipv 'hij' vandaan komt?
Ik zie het steeds vaker langs komen en vind het zo ehm... stom staan.
Nu zag ik het net weer in het babietjes topic zien 'nu tukt die lekker verder'... die??? Hij toch?
Of kan die wel en ben ik gewoon een zeurpiet?
Wat ontzettend attent van rquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef moussy het volgende:KD! Ik was 11 en stond er met een gele trui met truttige poes er op, door mn moeder er zelf op gestreken
Bij de Makro! Lekker he?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:24 schreef k_i_m het volgende:
Iemand hier nog een idee waar ik Betty Crocker Mixen kan kopen?.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Wat ontzettend attent van r
Als ik nu foto's van mij uit groep 8 bekijk..heb ik altijd de zelfgemaakte veel te wijde schuttinggroene tuinbroek met opgestreken konijnen aan die pleegmoeders zelf had gemaakt. Daar was ze blijkbaar zo trots op dat ze m volgens mij 'savonds in de was deed zodat ik m de volgende dag alweer aan kon trekken
Nu weet ik pas waarom ik toen al buiten de groep viel
die kan echt nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nu zag ik het net weer in het babietjes topic zien 'nu tukt die lekker verder'... die??? Hij toch?
wat was er dan fout gegaan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef Memmel het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij dat we na het plaatsen van mijn spiraaltje niet dachten: "ach joh, zit wel goed." Pfff
Dan hadden we volgend jaar mei/juni 3 kinderverjaardagen gehad...
* lady-wrb komt net terug van werk en leest even bijquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Belana het volgende:
[..]
de bistrostoel
je moet er gewoon niet te veel achter zoeken allemaal hier
dat houd je wel lekker bezig rond die tijdquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef Memmel het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij dat we na het plaatsen van mijn spiraaltje niet dachten: "ach joh, zit wel goed." Pfff
Dan hadden we volgend jaar mei/juni 3 kinderverjaardagen gehad...
Ik heb niet teruggelezen (niet helemaal althans), moeten jullie 's nachts eten met iets speciaals geven?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:05 schreef Jarno het volgende:
Lekker laat opblijven om de poes (hehe ik tikte paus) om het uur eten te geven... om half 1 duik ik er in en dan mag yppy even een paar keer en pak ik het morgenochtend weer op... Gaaaaaaaaaap. Ze krijgt nu al vanaf 12 uur vanmiddag om het uur een spuitje astronautenkattenvoer
, hopelijk sterkt ze zo genoeg aan om weer op eigen kracht verder te kunnen.
Wat zielig! Ik hoop dat het voedingsschema doet wat het moet doen! nogmaals succes!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef Jarno het volgende:
Nierfalen vooral. Ze is ernstig vermagerd en uitgedroogd dus nu moeten we over op 'dwang'voeding. Dwang tussen haakjes omdat er niet veel dwang nodig is op het moment..
Thanks. 't Is een beetje een last effort, het moet dinsdag of uiterlijk woensdag wel resultaat opleveren want anders is het gewoon einde verhaal vrees ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat zielig! Ik hoop dat het voedingsschema doet wat het moet doen! nogmaals succes!
[sluiptbinnen]Ik post hier eigenlijk nooit, maarre... degene in wiens post bovenstaande stond... ik vraag me af of Nederlands haar moedertaal is [/sluiptweerweg]quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat iedereen BE diepvriesvis voorsteltquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:10 schreef trui het volgende:
nee hoor, dat doe ik ook vaak. hoezo?
Of mun vriend, het is wel is gebeurd, mijn hubbie, nieuwschierig, zij geloofd....hij bepaald...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die kan echt nietdat is voor mij van dezelfde orde als mensen die het hebben over "me vriend" ofzoiets. Of mensen die het verschil niet lijken te weten tussen na en naar
of tussen reiger en rijger
Ach gos.. veel sterkte! Beetje jong voor een poes/katquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thanks. 't Is een beetje een last effort, het moet dinsdag of uiterlijk woensdag wel resultaat opleveren want anders is het gewoon einde verhaal vrees ik.
In dat geval: probeer Colon clean eensquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja Kim, ik kan er helaas geen smeuïg verhaal van maken.... So sorry !!!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja Kim, ik kan er helaas geen smeuïg verhaal van maken.... So sorry !!!
hahaha leuk is dat he? Dat laatste heb ik dus idd met disney films. Als ik die terugzie dan spoel ik soms een stukje terug zo van eyquote:Op maandag 5 oktober 2009 07:51 schreef Kleurdoos het volgende:
nou.. ehm er was een filmpje van een mongools meisje dat de kommetjesdans moest leren omdat dat een mongoolse traditie is. En supergrover versloeg dat filmpje met kommetjes op zijn hoofd en de meest voor de hand liggende opmerkingen..maar zo flauw dat het hilarisch was.
Soms vraag ik me af of ze die programma's stiekem voor volwassenen maken.. al die zinspelingen
Saai en burgelijk he?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:20 schreef livelink het volgende:auw. Sterkte!
Met mij en mijn kinderen komt het niet goed. Ik leid een veel te ongestructureerd, ongepland leven, merk ik nu![]()
Jullie weten gewoon allemaal echt al wat je vanavond gaat eten
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:20 schreef livelink het volgende:auw. Sterkte!
Met mij en mijn kinderen komt het niet goed. Ik leid een veel te ongestructureerd, ongepland leven, merk ik nu![]()
Ik denk dat ik voortaan in zo`n sumopak rond ga..dan kan ik me nog eens stoten zonder schadequote:Op maandag 5 oktober 2009 09:21 schreef Ticootje het volgende:
TF moeten we jou in bubbeltjes folie gaan wikkelen ofzo?
Nou ik beslis dat waarschijnlijk pas rond een uur of 17 als ik in de supermarkt loop, zal wel iets van de aanbiedingen zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:20 schreef livelink het volgende:auw. Sterkte!
ik weet het voor vandaag, morgen, woensdag, donderdag EN vrijdag alquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:20 schreef livelink het volgende:auw. Sterkte!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik weet het voor vandaag, morgen, woensdag, donderdag EN vrijdag al![]()
die kop ookquote:
gewoon bij blokker ingridquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
die kop ook
Weet iemand waar je van dat inpakfolie op rol kan halen?
Ik moet volgende week weer traktaties maken voor Amber en wil bananenbootjes maken en die dan in plastic verpakken en er een strik omheen doen.
nee dat dikkere folie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:11 schreef Ticootje het volgende:
je bedoelt toch niet gewoon huishoudfolie viicky?
Ik snap echt geen klap van zinsontleden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik schrijf volgens mij best vaak niuewschierig, en grammaticaal klopt er volgens mij echt wel meer niet.
Heel stom met vreemde talen nooit moeite gehad, maar met de nederlandse grammatica wel altijd heel veel problemen, Uren gestuurd of bijv. zinsontleding bijwerk uur bij de docent.
Vind dat echt heel erg
nederlands is ook geen makkelijke taal, het is ook nooit mijn sterkste punt geweest, maar sommige dingen snap ik niet dat die fout gedaan worden. Maar misschien is dat wel arrogant hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik schrijf volgens mij best vaak niuewschierig, en grammaticaal klopt er volgens mij echt wel meer niet.
Heel stom met vreemde talen nooit moeite gehad, maar met de nederlandse grammatica wel altijd heel veel problemen, Uren gestuurd of bijv. zinsontleding bijwerk uur bij de docent.
Vind dat echt heel erg
mooi! *stil is*quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef _evenstar_ het volgende:
niuewschierig
Ja, dat is een omschakeling hè. Tenminste, dat vond ik best. Dat zo'n half metertje mens zo'n invloed had.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:37 schreef miss_sly het volgende:
wij doen eigenlijk iedere dag boodschappen, omdat we per dag bekijken wat we willen eten. voor Senna er was liepdat ook vaak uit op patat, pizza, indonesisch, shoarma, etc, maar tegenwoordig doen we dat een heel sruk minder.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:42 schreef moussy het volgende:
[..]
mooi! *stil is*
Gierig naar nieuws, zo onthoud ik het altijd, voor ik dat doorhad was het altijd nieuwschierig, tot ik er eens op gewezen ben dat nieuws niet op een schiereiland zit
wenkbrouwen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
naast dat heb ik ook een uitermate groot typgebrek. wederom, zelfde verhaal te veel woordenchaos in het hoofd en dan te snel willen doen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:11 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon bij blokker ingridOf action, of sommige supermarkten, of als je zoals ik in een durp woont ren je naar het meisje van bloemen en planten en krijg je een groot vel en slingertjes mee
hahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:42 schreef moussy het volgende:
[..]
mooi! *stil is*
Gierig naar nieuws, zo onthoud ik het altijd, voor ik dat doorhad was het altijd nieuwschierig, tot ik er eens op gewezen ben dat nieuws niet op een schiereiland zit
Jij bent echt mij hequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik snap echt geen klap van zinsontleden.Ik las altijd veel, daardoor snap ik hoe een zin moet lopen. En vaag iets van stam plus t. Maar ja, het ww opzoeken in een zin enzo. Lukt nog net denk ik. Maar aanwijzend voornaambladibla. Beats me.
![]()
Misschien eens een opfriscursusje doen.
van mij krijg je de nominatie hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:49 schreef moussy het volgende:
Jullie zien toch al wel dat ik voor de reldelaward ga he?!
Dat kan beter! Ga je best eens doen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:49 schreef moussy het volgende:
Jullie zien toch al wel dat ik voor de reldelaward ga he?!
Ja!quote:
Ik heb nu eigenlijk geen tijd voor een ouwerwesse rel, ik moet schatten zoeken en vissies voeren!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat kan beter! Ga je best eens doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |