* Stout schuift nog een stoeltje aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
lekker appelflappen![]()
hoe maken jullie die zelf, zie het hier zo vaak voorbijkomen!
Hier ook een erg rustig dagje. schaap is op stap geweest, dus brak, kind slaapt eindelijk en ik doe het dan ook maar rustig aan
kind kan de was doen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
lekker appelflappen![]()
hoe maken jullie die zelf, zie het hier zo vaak voorbijkomen!
Minimeetquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:00 schreef mijsje het volgende:
mmmmmmmmmmmmm appelflappen...
wat over 13 nachtjes Stout?
ook de tweede Layton? ik heb 'm al uitgespeeld... ik vond de tweede leuker en makkelijker dan de eerste. jij ook?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:04 schreef Stout het volgende:
Ja hoor Rewimo kan best ...
Hier staat de oudste te koken, ideaal is dat toch. En lekkerHij vind het leuk en geniet er echt van.
Oja hij was boos... hij moet mijn DS terug geven, ik wilde laytonnen
de bistrostoelquote:
Dat idd. Of met balletmaillots bij mannen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:14 schreef mijsje het volgende:
(mannenbillen zijn leuk in fietsbroekjes, maar ze moeten zich niet omdraaien...dat heb ik trouwens ook bij schaatspakken...)
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dille en Kamille
Ik kan daar nooit met lege handen naar buiten
Pfft tis ziekenboeg hier! Manlief heeft een zeer loopoor met bijbehorende koppijn, ik heb koppijn van de verkoudheid en bep hoest de longen uit haar lijf. Bwugh.
Ohhhhh! Zo moet mijn achtertuin ook worden!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ik wil op vakantieeee![]()
[amazing stroopwafels]
ik ga naar frankrijk en ik kom nooit meer terug ik ga naar frankrijk![]()
[/stroopwafels]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat idd. Of met balletmaillots bij mannen.
En verder sluit ik me bij Belana aan
euh, het was in the middle of nowhere in frankrijk in de juraquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat ziet er gezellig en vakantie uit
waar en wat is het?
oh ja bah daar had ik heul nog niet aan gedacht. Wat een narigheid is dat toch zeg. Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent enzo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hot colderx ken ik wel huuu. Ik durf nu eigenlijk alleen niets te nemen met mijn maag en lever enzo :-/
dff stomen maar af en toe
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht dat he tmisschien een of andere B&B was in Frankrijk ofzo.
Ik ook ja, heb hem nog niet uit maar hij lijkt makkelijker. Misschien ook wel omdat ie in het Nederlands is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:11 schreef mijsje het volgende:
ook de tweede Layton? ik heb 'm al uitgespeeld... ik vond de tweede leuker en makkelijker dan de eerste. jij ook?
Flink hete thee drinken, dat helpt vaak ook, komt het lekker los. Beterschap voor jullie!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hot colderx ken ik wel huuu. Ik durf nu eigenlijk alleen niets te nemen met mijn maag en lever enzo :-/
dff stomen maar af en toe
Ik kan je deze camping aanraden: http://www.lepech.com/intro.htmquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:33 schreef miss_sly het volgende:
Lijkt me wel wat, Frankrijk
Maar dan in een B&B of in een gehuurde bungalowtent, stacaravan of huisje. We hebben zelf ook niets, niet eens een klein tentje, dus gewoon kamperen wordt 'em niet. Is ook niets voor mij, volgens mij.
Wij gaan misschien volgende week (na deze week dus) nog een weekje naar de stacaravan van mijn schoonouders in Drenthe als het weer meezit. Nog eventjes met z'n drietjes 'op vakantie' voor ik ook moet gaan werken.
oh wat een heerlijkheidquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:38 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik kan je deze camping aanraden: http://www.lepech.com/intro.htm
hele mooie tenten en caravans te huur, als je bij verhuur kijkt, wij hebben de stacaravan luxe gehad en je hebt zoveel privacy, dat fotootje klopt echt. heel fijn! erg veel te zien in de buurt, klein zwembadje erbij, barretje, restaurantje. echt leuk.
ik had hem in het engels... (the diabolical box...zoiets...)quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook ja, heb hem nog niet uit maar hij lijkt makkelijker. Misschien ook wel omdat ie in het Nederlands is.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik had hem in het engels... (the diabolical box...zoiets...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |