quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:17 schreef Parkinson_XTC het volgende:
je moet ook geen csi miami kijken joh...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
In before the "sowieso Amerikaanse films[insert lijstje met obscure Franse zwart-wit films] is veel beter"-replies.
Op tijd.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de beste.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Een bepaald gedeelte van het Hollywood-gebeuren is inderdaad erg afgezaagd. Vooral (misplaatst) Amerikaans patriottisme vind ik altijd tenenkrommend...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chuck Norris en Steven Seagal blijven bazenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Een bepaald gedeelte van het Hollywood-gebeuren is inderdaad erg afgezaagd. Vooral (misplaatst) Amerikaans patriottisme vind ik altijd tenenkrommend...
Niet dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Of Saving Private Ryan. Alsof de Tweede Wereldoorlog tussen de Amerikanen en de Duitsers ging.
Andere partijen waren natuurlijk gerommel in de marge.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Of Saving Private Ryan. Alsof de Tweede Wereldoorlog tussen de Amerikanen en de Duitsers ging.
Als je de Yanks mag geloven wel ja:quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Andere partijen waren natuurlijk gerommel in de marge.
Lijkt me een prima schematische schets van de wereld.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Als je de Yanks mag geloven wel ja:
[ afbeelding ]
En ja, zo zijn ze in het echt ook, trust me.
Laat me raden; je bent er nog nooit geweest?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft zo'n prachtig plaatje hequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |