Geen zin in gezeik met mn ouders. Waarom vertellen als het er niet toe doet..?quote:
exactly my thoughts.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geen zin in gezeik met mn ouders. Waarom vertellen als het er niet toe doet..?
quote:
doeiquote:
Gaat ze verder ook niets aan joh.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens! Even biertje erbij pakken
Ik schenk het biertje maar leeg in een cola blikje, ik heb namelijk geen zin in gezeik
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens! Even biertje erbij pakken
Ik schenk het biertje maar leeg in een cola blikje, ik heb namelijk geen zin in gezeik
In het vorige topic was er een discussie over de slechte TT's, dus werd er soort van besloten om geen TT meer te doen. Daarnaast kon ik ook even geen leuke TT verzinnen.quote:
Hopelijk verspelen PSV en Twente dan ook punten.quote:
Paulaquote:
nee, enkel als jij er niet bent.quote:
Ik ga iig niet meer zeiken om TT's.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
In het vorige topic was er een discussie over de slechte TT's, dus werd er soort van besloten om geen TT meer te doen. Daarnaast kon ik ook even geen leuke TT verzinnen.
Gelijk spel is het best voor Unitedquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 17:00 uur Chelsea- Liverpool
They'd better.. anders is m'n weekend verpestquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk verspelen PSV en Twente dan ook punten.![]()
Unitedquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gelijk spel is het best voor United
N'Kufo scoort net.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
They'd better.. anders is m'n weekend verpest.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En nu is het wel beslist door Twente.
Zeker zin in de wedstrijd russen Chelsea - Liverpoolquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:44 schreef ManianMan het volgende:
Ajax dikke faal ja jammer dat dat schot van Sulejmani ernaast ging![]()
Ik word verwend hier om 5 uur gehaktballetjes in tomatensaus, om 7 uur nog een paar snacks. Leuk zo'n zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:45 schreef jna het volgende:
Jezus Utrecht. Krijgen jullie de rest van jullie leven gratis lampen ofzo
Woonde me maar in Afrika, dan hadden we niet zulke moeilijke beslissingen hoeven nemenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:50 schreef DjRex89 het volgende:
Gvd![]()
De NOS heeft eindelijk het licht gezien en zend live basketbal uit.. Alleen nu moet ik kiezen tussen basketbal en F1
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:50 schreef DjRex89 het volgende:
Gvd![]()
De NOS heeft eindelijk het licht gezien en zend live basketbal uit.. Alleen nu moet ik kiezen tussen basketbal en F1
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef jna het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die NIET voor Ajax zijn?
Nee in Afrika hebben ze geen tvquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Woonde me maar in Afrika, dan hadden we niet zulke moeilijke beslissingen hoeven nemen
Wordt eens wakkerquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:52 schreef jna het volgende:
Vlak naast mijn deurquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:56 schreef Puala het volgende:
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/118759/-[Upd]-2e-dode-ongeluk-Wassenaar.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/118759/-[Upd]-2e-dode-ongeluk-Wassenaar.html[/url]
Wat een klote nieuws weer is zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |