Ik vind het niet zo vreemd dat wanneer Activision zulke prijzen gaat vragen, er steeds meer mensen zullen zijn die dan over zullen stappen op spellen branden...quote:
Het is natuurlijk niet Activision die die prijzen hanteert, maar de retail winkels hier in ons Nederlandje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat wanneer Activision zulke prijzen gaat vragen, er steeds meer mensen zullen zijn die dan over zullen stappen op spellen branden...
Doe ik persoonlijk ook (meestal), maar heel veel anderen niet, en eerlijk gezegd kan ik dat wel begrijpen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Eens met Fruit!
Als je het niet kunt of wilt betalen dan kun je ook gewoon wachten totdat het spel goedkoper wordt!
Mwah, toen ik 14-15 was en vrij weinig geld had, was dat juist een uitstekend excuus om WEL 'illegale games' te spelen. Ik kocht de games voor de Megadrive, maar voor de C64, de Amiga, PC, en SNES (copybox) kopieerde ik de games gewoon.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder is het 'niet kunnen betalen' van games natuurlijk nooit een rede om te gaan downloaden
Daar schijnt trouwens iets tegen gedaan te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:40 schreef -Dries- het volgende:
Ik ga zoiezo COD:MW 2 niet kopen.. Dat gerespawn van enemies de hele tijd..
Koop gewoon 2dehands Yi dan zit je na een maand of 2 al op de 30 euroquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso, voor de prijs van 1 nieuwe MW2, kun je ook al 3-4 uitstekende games van vorig jaar kopen (Far Cry 2, Mirrors Edge. Dead Space, etc etc. De meesten zijn inmiddels wel voor minder dan 15-20 euro te bestellen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Daar schijnt trouwens iets tegen gedaan te zijn.
Wie wil er nou spellen uit 2008 spelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso, voor de prijs van 1 nieuwe MW2, kun je ook al 3-4 uitstekende games van vorig jaar kopen (Far Cry 2, Mirrors Edge. Dead Space, etc etc. De meesten zijn inmiddels wel voor minder dan 15-20 euro te bestellen.
Tegenwoordig hoef je niet meer 2de hands te kopen om na 2 maanden al op 30 euro te zitten hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop gewoon 2dehands Yi dan zit je na een maand of 2 al op de 30 euro![]()
De mensen die die games nog niet gespeeld hebben!?quote:
Grapje johquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De mensen die die games nog niet gespeeld hebben!?
Of is een game die heel goed was in 2008, opeens volledig RUK in 2009!? Kom nou(!)
Voorbeeld: Rallisport Challenge 2 is nog steeds de allerbeste rally-game aller tijden, ook al is die inmiddels al 5 jaar oud ofzo...
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...quote:
Dat scherp aanbieden van games komt echt niet omdat ze een bulk-inkoop doen bij de mediamarkt hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vooral bij de engelse e-tailers komen er regelmatig al zeer snel goede deals voorbij voor de meeste games
Maakt me geen ruk uit waardoor die aanbiedingen komen. Als die games maar goedkoop aangeboden wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat scherp aanbieden van games komt echt niet omdat ze een bulk-inkoop doen bij de mediamarkt hoor
dat doe ik ook wel als AQ heb niet wil ruilen, maar als ie dat wel wil is het nog chillerquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
't spel ligt voor een tientje bij play.com mên.
fantaquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...
Uncharted en Ratchet niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...
Kut voor je, manquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na 3,5 jaar moet ik er ook aan geloven: ze RRoD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |