Dat je een nerd bentquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en je moeder is een hoer.
En nu ontopic
En jij communistischquote:
mja, ik ben het nu wel gewendquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:00 schreef Basekid_NZ het volgende:
Toen ik skills had die 25 dagen nodig hadden, ben ik maar gestopt.
Mensen sowiesoquote:
ik betaal nietsquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:01 schreef Nikmans het volgende:
Maandelijkse kosten betalen om een 'game' te 'spelen' waarbij je niet bij je pc aanwezig hoeft te zijn!!!!!!!!!!
Ik studeer pshycologie dus ik weet dat welquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de analyse!
Ik wist niet dat je een psychiater was.
grootste Corpquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:03 schreef RickoKun het volgende:
Een beetje frapant.
In een ander topic in GAM heb ik immers gelezen dat jij de leider was van een van de grootste clans daar, dus lijkt het mij dat jij wel weet hoe die skills in elkander steken.
hoax?
Pschycologie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik studeer pshycologie dus ik weet dat wel
Jij bent communistischquote:
Ohja, datquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:10 schreef Elixabete het volgende:
[..]
grootste Corp
GoonSwarm
Ik ben CEO van een normale corp met een POS in highsec waar ik mijn ISK mee verdien en daarmee mijn subscription koop waardoor ik geen 70 dollar per 2 maanden kwijt ben
okquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:13 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn vorige corp!
die heette Sojoez Sovjetskich Sotsialistitsjeskich Respoeblik
Jep, daarom verschuil ik mij in een spel waar ik mijn eigen character kan maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef jslavenburg het volgende:
TS is lelijker dan de 3D versie
Tevens onterechte klacht, TS kan er gewoon niet mee omgaan
Jij geilt blijkbaar op game characters inderdaad, omdat je ze knapper maakt dan jezelf, zodat je er op kan trekkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:20 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jep, daarom verschuil ik mij in een spel waar ik mijn eigen character kan maken.
Mensen die geilen op gamecharacters
waar moet ik aan trekken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij geilt blijkbaar op game characters inderdaad, omdat je ze knapper maakt dan jezelf, zodat je er op kan trekken
Nou, dat is niet moeilijk om die 3d's knapper te vinden dan jou, als ik die foto's ziequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:23 schreef Elixabete het volgende:
[..]
waar moet ik aan trekken?
het is jouw mening dat je ze "knapper" () vind
vindtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:23 schreef Elixabete het volgende:
[..]
waar moet ik aan trekken?
het is jouw mening dat je ze "knapper" () vind
Nu weet ik ook je smaakquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nou, dat is niet moeilijk om die 3d's knapper te vinden dan jou, als ik die foto's zie
Zelfs een yeti met 1 been, waarbij de yeti nog eens half is weggebrand door zoutzuur ziet er nog knapper uit
Leuk dat je constant hapt
Ook al is dat niet mijn smaak, dan nog liever die dan jou rotkop aanzienquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nu weet ik ook je smaak
behaarde dikke wijven van een jaar of 16
Anyway niggz!
Ik ga op pad naar Brussel met wat CS maten
CS met Counter Strike vergelijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ook al is dat niet mijn smaak, dan nog liever die dan jou rotkop aanzien
Met Counterstrike maten op pad, zielig
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ook al is dat niet mijn smaak, dan nog liever die dan jou rotkop aanzien
Met Counterstrike maten op pad, zielig
SPAM!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
CS met Counter Strike noemen
Weet ik ook meteen hoe nerd jij bent.
CS = Couch Surfing http://www.couchsurfing.org/
Dan nog, met mensen uit een community op stap gaan, wel erg low level dat je dan geen vrienden hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
CS met Counter Strike noemen
Weet ik ook meteen hoe nerd jij bent.
CS = Couch Surfing http://www.couchsurfing.org/
op FOK zittenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan nog, met mensen uit een community op stap gaan, wel erg low level dat je dan geen vrienden hebt
Ik ga tenminste niet meeten met mensen van Fokquote:
Waarom rot je zelf niet opquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet meeten met mensen van Fok
Ben je nou nog niet opgerot? Blijkbaar boeien mijn reacties zo dat je je CS meeting mist
Wat lul je nou allemaal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef Elixabete het volgende:
[..]
op FOK zitten
Ga de FAQ lezen.
Het is geen dating site of whatever.
Dit is voor mensen die van reizen houden en cultuurdingetjes![]()
In November naar China en daar 2 weken met een chinees meedraaien bij haar thuis![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nu weet ik ook je smaak
behaarde dikke wijven van een jaar of 16
Anyway niggz!
Ik ga op pad naar Brussel met wat CS maten
Bye bye
Zei je net ook alquote:
Ik ontken het tenminste nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:33 schreef Elixabete het volgende:
[..]
whos the nerd now btw
Guild Wars < 1 hour 1.089 hours
Lijkt er meer op dat jij hele dagen word gepest en voor nerd word uitgemaakt, en dit vervolgens op internet gaat afreageren op mensen die dit wél weten te combineren met een sociaal leven.quote:
Ikke niet, pas oordelen zodra je mij beter kent, wat, als ik jou reactie lees, ook nooit zal gebeuren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat jij hele dagen word gepest en voor nerd word uitgemaakt, en dit vervolgens op internet gaat afreageren op mensen die dit wél weten te combineren met een sociaal leven.
En jij denkt dat je interessant genoeg bent om te leren kennen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ikke niet, pas oordelen zodra je mij beter kent, wat, als ik jou reactie lees, ook nooit zal gebeuren.
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:42 schreef DirkZz het volgende:
[..]
En jij denkt dat je interessant genoeg bent om te leren kennen?
Eensch met de Baronquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:44 schreef Goofisch het volgende:
Eind conclusie van dit topic.
-TS is is not good looking.
-TS woont in duitsland.
-TS speelt EVE online. Nog erger dan WoW
-TS Faalt snoeihard.
nee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eensch met de BaronHeb je B&A al gevangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |