quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Drie vragen.
1. Waarom post zelfs de harde kern, tong in dit geval, hier overdag terwijl dit een nachttopic is
2. Waarom pm't qonmann tong niet als hij een klacht heeft over een héél andere reeks
3. Waarom vechten ElizabethR en tong hun vete niet uit in pm, of nodigen ze elkaar desnoods uit voor een duel om vier 's ochtends bij de eerste dauw, óf (ik krijg opeens een briljant idee!!!!!!!!) reageren ze gewoon niet meer op elkaar
Ik dank u voor uw aandacht.
Voor de harde kern. Met de ruziezoekers hier ben ik wel klaarquote:
Waarom ga jij niet eens aan de Youtube draaitafel?quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:40 schreef zarGon het volgende:
Wel geil hoe jij leestekens gebruikt in combinatie met smilies, Stali.
Ik had dit net op (Turks). Heb je waarschijnlijk weinig aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet eens aan de Youtube draaitafel?
Dat had ik ook al gevraagd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Stali, wil je dan wel even een fatsoenlijke semibikkeltijd OP maken???
Met een beetje inhoud erbij graag. Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Stali, wil je dan wel even een fatsoenlijke semibikkeltijd OP maken???
quote:Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
In het weekend moeten die gedachtes nog even wachten tot 02.00 uur.
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:40 schreef zarGon het volgende:
Wel geil hoe jij leestekens gebruikt in combinatie met smilies, Stali.
Op vraag 3, ik heb geen vete met iemand, en er valt niets te vechten.quote:
Dat doe ik ook. Soms een komma, soms een punt. Ligt aan de zin.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.
Oh, trouwens: Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
En goede semibikkelnacht.
Hoort diequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee man, 1 november.Sowieso altijd op zondag.
Heb je daar cijfers van?quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.
Oh, trouwens: Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
En goede semibikkelnacht.
Ik vond er geen zak aan. Maar dat was wel duidelijk inmiddels.quote:
De muziek had trouwens regelrecht uit het oerhollandse Friesland of de achterhoek kunnen komen. Lekkere rock en ik versta er toch geen sodemietert van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had dit net op (Turks). Heb je waarschijnlijk weinig aan.
Klaagbaak schijnt het depressieve ONZ te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Nog even voor het slapen gaan een onnodige constatering melden.
Die lui in Klaagbaak zijn echt niet helemaal 100 en niemand die je weet te overtuigen dat het zo is.
Wat voel ik me weer heerlijk normaal na zo'n ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |