quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef Induhskaai het volgende:
Jan Hanlo!
Ja . maar de kunst is om er beroemd mee te worden ..quote:
zou binnen 10 minuten moeten, eigenlijk..quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef nightcowboy het volgende:
't Is mij ook een raadsel.
Heeft Induhskaai een nieuwe vraag?
Oh, ik wens je alle sterkte...quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef GimmeGore het volgende:
mijn excuses voor het niet stellen van een vraag btw...
Het drama met mijn hardware is nu compleet.
Na mijn laptop is nu ook mijn externe HD (met gehele back up van mijn reeds overleden laptop) ook hemelen gegaan.
Al mijn hoop is nu gevestigd op de data recovery tool van een vriend van me.
Ik kon net wel janken
dat is het probleem. Omdat mijn eigen laptop stuk is, had ik uit voorzorg alles naar mijn externe HD gezet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef nightcowboy het volgende:
Vooral als er hele werkstukken voor school enzo op staan
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
dat is het probleem. Omdat mijn eigen laptop stuk is, had ik uit voorzorg alles naar mijn externe HD gezet.
Ik zal zien hoeveel tijd ik kan besteden aan het wijzigen van die standquote:
1 puntje heb je alquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zal zien hoeveel tijd ik kan besteden aan het wijzigen van die stand
quote:
ik weet niet wat daar mis mee is.quote:
Ik wens je succes ..weird, 3 keer is wel veelquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik weet niet wat daar mis mee is.
die valt soms spontaan uit, soms valtie uit als ik een usb poort gebruik, als ik em van de netstroom haal bevriestie als het ware (dan doettie niks meer, kan ik alleen de batterij er nog uit halen)
windows explorer loopt heel erg vaak vast, hij is de laatste paar weken supertraag geworden (als in 30 seconden doen over winamp library scannen ipv 2 seconden)
en het is al de 3e keer dat mn laptop terug naar de fabriek gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |