'Onze linkse media'.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Hoeveel mensen deden eigenlijk mee met het massale protest? Want onze media maken zelfs een links protest waar 10 mensen aan meededen massaal.
Hoeveel man waren er nou op dat massale protest?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
'Onze linkse media'.
Hier staat het iedereen vrij een eigen krant of zender op te zetten. Het is de Telegraaf zelfs gelukt dat te doen.
Ja inderdaad, toen die 40 moslims gingen protesteren tegen wilders in london was de telegraaf tenminste wel nuancerend!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Hoeveel mensen deden eigenlijk mee met het massale protest? Want onze media maken zelfs een links protest waar 10 mensen aan meededen massaal.
DE EERSTE DRIE WOORDEN VAN DE OP:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel man waren er nou op dat massale protest?
quote:Vele tienduizenden Italianen
Ik neem aan dat er elke dag vele tienduizenden Italianen de straat opgaan, en ze niet allemaal protesteerden. Dit is een beetje misleiding zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:31 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
DE EERSTE DRIE WOORDEN VAN DE OP:
[..]
Er staat dan ook om te protesteren achter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er elke dag vele tienduizenden Italianen de straat opgaan, en ze niet allemaal protesteerden. Dit is een beetje misleiding zo.
Dat zeggen ze al als ze stonden te kijken of er langs liepen. Foto's willen we!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er staat dan ook om te protesteren achter.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zeggen ze al als ze stonden te kijken of er langs liepen. Foto's willen we!
Ik zie alleen maar vrolijke mensen op de foto's.quote:
Ja iddquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar vrolijke mensen op de foto's.
Zal wel een leuk uitje geweest zijn dan.
Veel mensen protesteren alleen maar om mee te doen, rellen om het rellen als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar vrolijke mensen op de foto's.
Zal wel een leuk uitje geweest zijn dan.
De PVV, de zelfbenoemde voorvechters van het vrije woord, laat het ware gezicht zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef DikVoormekaar het volgende:
De Pvda domineert de staats - de publieke omroepen en ook RTL is link gekleurd en zelden objectief.
Laat die dan hun schijnjheilige muil houden over een ander land en zeker over een EU land met een bevriend staatshoofd
De coup van rechts is mislukt.
En de laffe VVD heeft meegestemt met .links.
Geweldige beslissende actie van de PVV fractie !
Brrr... wat een weerzinwekkend, ziek standpunt verkondig jij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef DikVoormekaar het volgende:
De Pvda domineert de staats - de publieke omroepen en ook RTL is link gekleurd en zelden objectief.
Laat die dan hun schijnjheilige muil houden over een ander land en zeker over een EU land met een bevriend staatshoofd
De coup van rechts is mislukt.
En de laffe VVD heeft meegestemt met .links.
Geweldige beslissende actie van de PVV fractie!
Mooi is dat, de huichelaars zijn ontmaskertquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:09 schreef Zith het volgende:
PVV liet duidelijk zien dat ze alleen om persvrijheid geven als het in hun straatje past.
Je bent al geïndoctrineerd door stompzinnig links-rechts-denken. En je hebt jezelf op voorhand al voorgenomen om totaal kritiekloos over Berlusconi te zijn, omdat de man nu eenmaal als 'rechts' te boek staat. In jouw kleine politieke wereldje is het motto: rechts is goed, links is fout. Naar verdere omstandigheden kijk je niet, naar argumenten luister je niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef DikVoormekaar het volgende:
Ben duidelijk genoeg geweest Isogram en als je goed had gelezen danb had je kunnen weten dat ik die mening al had voordat ik Berlusconi zijn reactie had vernomen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef isogram het volgende:
Uit een ander topic, hierheen verplaatst:
[..]
Je bent al geïndoctrineerd door stompzinnig links-rechts-denken. En je hebt jezelf op voorhand al voorgenomen om totaal kritiekloos over Berlusconi te zijn, omdat de man nu eenmaal als 'rechts' te boek staat. In jouw kleine politieke wereldje is het motto: rechts is goed, links is fout. Naar verdere omstandigheden kijk je niet, naar argumenten luister je niet.
Dat de PVV in eigen land moord en brand schreeuwt over de zogenaamde linkse media en de staatsomroep, om vervolgens een Italiaanse premier te steunen die vele malen meer invloed op de media heeft dan welke Nederlandse politicus dan ook, is extreem hypocriet. Dat jij dat weigert in te zien of te onderkennen, zegt heel veel over je onvermogen om je ergens in te verdiepen en een genuanceerd standpunt in te nemen in kwesties.
Als jij in de Tweede Wereldoorlog had geleefd, had je de propaganda van Hitler al voor zoete koek aangenomen toen Hitler nog moest ademhalen om zijn eerste zin uit te spreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |