Ik las het een keer in een topic op FOK!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:09 schreef beverton het volgende:
[..]
Stoeprand wat doe je nu!!:(:(:(:(:
je zit toch niet op twiekers he
![]()
![]()
Mijn grafische kaart is niet kapot, het is een voorbeeld dat ik noem om mijn klacht te specificeren.quote:
Afgaande op de TT dus wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef beverton het volgende:
[..]
Mijn grafische kaart is niet kapot
Een vage afkorting staat interessanter zodat die nerds misschien nog enige aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Noem het dan toch gewoon een grafische kaart
haha, okéquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een vage afkorting staat interessanter zodat die nerds misschien nog enige aandacht krijgen.
Dus je liegt gewoon op GoTquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef beverton het volgende:
[..]
Mijn grafische kaart is niet kapot, het is een voorbeeld dat ik noem om mijn klacht te specificeren.
Graka in de TT trekt eerder de aandacht, waardoor er sneller een oplossing gevonden wordt voor het probleem.quote:
Wat is het verschil met hier?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:19 schreef Goofisch het volgende:
twiekers?
Maar het klopt dat ze op tweakers vrij onvriendelijk zijn. Ook allemaal van die depri mannetjes daar die hun sociale activiteit uit een internetforum moeten halen
Ik zeg ook "Ook"quote:
Kom niet haten vriend, want ik heb veel matties op de straten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:26 schreef dundel het volgende:
Paas me even een NERD woordenboek, thank you
Een graskant maaier toch?quote:
Het gaat niet over modjes nee.quote:
Ik vermoed dat ik hier met een beledigde tweaker te maken hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:27 schreef H-blast het volgende:
GoT is te hoog gegrepen voor de TS.
Maakt niet uit, je tijd komt misschien nog wel.
Maar daar twijfelen we aanquote:
Nee hoor, ik lees altijd alleen de frontpage en het Foto topicquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:32 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik hier met een beledigde tweaker te maken heb![]()
![]()
Op GoT had je dit topic gesloten met een opmerking als "use the search"quote:
Orgasmische kaart?quote:
quote:
Orale kaartquote:
Wat een overdreven reactie weer..quote:
Ik las GhostfaceKillahquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:34 schreef beverton het volgende:
Twiekerts, de mensen die op Tweakers rondhangen, zijn zulke aseksuele en a-sociale figuren.
quote:
Dat is dus alleen de processing unti op een graka n00bquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:59 schreef Elixabete het volgende:
graka
wat een kankerwoord
ik zeg altijd GPU
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat is dus alleen de processing unti op een graka n00b
Het valt geen mens op.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef switchboy het volgende:
Het staat gewoon dom.
Nogal veel naaidoos, aangezien een processor alleen niet veel doet.quote:
Ik vraag me af of jij niet in een verkeerd lichaam zit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:59 schreef Elixabete het volgende:
graka
wat een kankerwoord
ik zeg altijd GPU
Leg het anders even aan ons allemaal uit wat doe dan wel doet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nogal veel naaidoos, aangezien een processor alleen niet veel doet.
Neu, doe maar niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Leg het anders even aan ons allemaal uit wat doe dan wel doet.
Wat doe dan wel doet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Goofisch het volgende:
Leg het anders even aan ons allemaal uit wat doe dan wel doet.
ja ik vraag mij dat ook af.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Goofisch het volgende:
Ik vraag me af of jij niet in een verkeerd lichaam zit.
Ik zeg ook altijd GPU, omdat een "graka" niet veel meer is dan een GPU op een plankje met wat geheugen er omheen.quote:
En dat die voldoende memo heeft omdat je anders geen mohaa kunt spelen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:51 schreef jeroen25 het volgende:
Zorg wel dat je graka bij je mobo past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |