quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Anders is er de algemene mogelijkheid dat de roze olifanten het voorzien hebben op de infrastructuur van het geweest noordoost Siberie
ik ben gevlucht uit nederland door dat soort vaststellingenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
En dan niet snappen
JIj woont zeker in België
Dan had je beter uit Noordoost-Siberië kunnen vluchtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben gevlucht uit nederland door dat soort vaststellingen
Het is kutweer buiten op dit moment, dus ik ga lekker mijn nest in met een PSP denk ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:02 schreef MaleDuck het volgende:
zo even een lekker rustig avondje!
Valt werken ook onder "leven"?quote:
ja, dat wel. Mits geen ambtenaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valt werken ook onder "leven"?
En dat zeg jijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef Pheno het volgende:
Hebben jullie geen leven of zo ?
Heb jij me veel zien posten vandaag? Of loze kwartetten om het kwartetten?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Valt werken ook onder "leven"?
En gf natuurlijk, die werkt zich alleen in het zweet om kwartetten te posten met smileys.quote:
Daar is binnen onze organisatie nog discussie overquote:
dat ben ik iig nietquote:
Maar het andere ben je wel!quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gf natuurlijk, die werkt zich alleen in het zweet om kwartetten te posten met smileys.
Uhuh....tuuuuuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik maak geen kwartetten met smileys
quote:
Oh, stonden die drie pcs naast elkaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ga daar niet van zweten![]()
kijk maar naquote:
Ik ben geen MPGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |