Die noem je volgens mij gewoon kleinzoon. Desnoods voeg je er voor de duidelijkheid aan toe dattie van de kouwe kant is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat de officiële benaming voor 'schoonkleinzoon' is, hondjes.
schoonkleinzoon?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat de officiële benaming voor 'schoonkleinzoon' is, hondjes.
Ja! Of je zegt 'Piet van ons Annie, de dochter van ons Hondjes'. Als je Brabo was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die noem je volgens mij gewoon kleinzoon. Desnoods voeg je er voor de duidelijkheid aan toe dattie van de kouwe kant is.
Nee, de dochter van je dochter is getrouwd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:54 schreef BrandX het volgende:
schoonkleinzoon?
dus de broer/zus van je wederhelft heeft een kind gekregen?
Dan is dat toch nicht/neef?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, de dochter van je dochter is getrouwd.
Ja, en 't is fris. Nu heb ik al wel één kuub hout voor de deur liggen en komt volgende week de tweede kuub, maar heb ik nog geen kachel. Dat duurt veertien dagenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en het waaide hier net behoorlijk stevig
Een as-èmmérquote:
quote:
Soms is het zo simpel.quote:
Hier ook Italiaans..spaghetti met spinazie, spekjes en een kaassausje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Soms is het zo simpel.
Hoi BX, how is life?![]()
Ik ga in de pannen roeren.
Nou ja, pannen roeren....zelfgemaakte pizza ligt in de oven. Lekkere bodem, salami, ham, paprika, uien, olijven en nog meer zooi afgedekt met geraspte kaas. Smakelijk allemaal.
En het is zo makkelijk. Jij ook smakelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt lekker Bee, moet ik ook weer eens doen![]()
Eetze
Das wel jammer, dat je op die kachel moet wachtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en 't is fris. Nu heb ik al wel één kuub hout voor de deur liggen en komt volgende week de tweede kuub, maar heb ik nog geen kachel. Dat duurt veertien dagen![]()
En ik verrek het om de CV aan te zetten
Dat ken ik niet, nog nooit van gehoord. Hoe zit dat dan in de zomer, gaat hij dan ook verwarmen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
Hier ook geen cv aan. Maar wij hebben hier zo'n hoe heet dat systeem. . . Als we douchen dan komt er warm water door de leiding van de verwarming dus als je die dan open hebt staan verwarmt dat je huis al. Wij draaien die kranen nooit dicht dus zodra we afwassen of douchen dan wordt het huis al verwarmd.
ja ik wil ook mooi weer, maar daar zullen we wel een half jaar op moeten wachtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:49 schreef BrandX het volgende:
hier vallen de blaadjes sinds vandaag ookheul niet leuk, de herfst is really kicking in
Ik heb nauwelijks kunnen genieten van de zomer, ik wil nog mooi weer!
Zelfgemaakte tomatensoep, stokbrood uit de oven en allerlei lekkers als belegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het is zo makkelijk. Jij ook smakelijk.
Wat eet je eik zou Menyou vragen.![]()
waar kan ik mee in de war zijn? ik weet niet wat de opties zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, nog nooit van gehoord. Hoe zit dat dan in de zomer, gaat hij dan ook verwarmen.
(ben je niet in de war met iets anders?)
Ik zou eerder denken dat je driewegklep stuk isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
waar kan ik mee in de war zijn? ik weet niet wat de opties zijn?Gek he, maar zo werkt het hier. Ja, in de zomer gaat dat ook zo. Dan moet je dus per radiator de kraan dicht draaien.
Serieus? Ik vind 't machtig. De wolken die door de lucht jagen, de schemering, alles lekker frisquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met de herfst/ winter.
Mag het weer 1 mei zijn?
Ik ben meer een 16 - 22 graden mens, met een vleugje zon (maar niet teveel).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind 't machtig. De wolken die door de lucht jagen, de schemering, alles lekker fris
Nou, we hebben er iemand naar laten kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat je driewegklep stuk is
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer een 20-25 graden mens, met een vleugje zon (maar niet teveel).
Die grauwheid hoeft niet zo, van mij.
Ik vind dat weertype dat je vaak rondom de kerst-nieuwjaar hebt vaak niets. Als het grauwig, sereen stil is en er totaal geen wind te bespeuren valt. Dat is zo doods of zo. Maar nu zit de atmosfeer vol leven, lekker knus thuis in de warmte naar buiten kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer een 16 - 22 graden mens, met een vleugje zon (maar niet teveel).
Die grauwheid hoeft niet zo, van mij.
Ja, dat kan dus simpelweg niet de bedoeling zijn Marrije, je hebt vast ergens een storing. Want dat verwarmen kost toch simpelweg geld en dat is natuurlijk zot in de zomer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, we hebben er iemand naar laten kijkenOmdat wij eerst niet begrepen hoe de verwarming nou loeiheet kon zijn als de thermostaat laag stond, was ik bang voor een torenhoge rekening. Dus hebben we een mannetje gebeld om de boel na te laten kijken. Maar alles was in orde.
De kraamverzorgster was het ook nog nooit ergens anders tegen gekomen (die heeft toen alle kranen dicht staan draaien).
Wie deed het en waarom??!?!?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
Het 'media' topic is gesloten, en alle debielen worden deze kant op verwezen.
Dan kun je de kranen dicht draaien. En alleen als je de warmte wilt open draaien. Maar volgens mij valt onze rekening wel mee? Ik weet niet hoeveel precies maar volgens mij is het gemiddeld. Maar ja, we hebben we iemand naar laten kijken en als die zegt dat alles goed is, maar misschien moeten we nog eens bellen en dan hopen dat er een ander langs wordt gestuurd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus simpelweg niet de bedoeling zijn Marrije, je hebt vast ergens een storing. Want dat verwarmen kost toch simpelweg geld en dat is natuurlijk zot in de zomer.
En het taboe op t-shirs dragen in de winter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het één groot drama dat weer, met al die wind en regen en dat je een jas aan moet.
Ik haat jassen
Gert zei toch 'een' SC?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
Linkje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
met deze als voorbeeldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gert zei toch 'een' SC?![]()
Zullen we ons anders verstoppen dan?
Het hoort volgens mij echt niet zo, maar ik ben ook geen cv-monteur Marrije.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kun je de kranen dicht draaien. En alleen als je de warmte wilt open draaien. Maar volgens mij valt onze rekening wel mee? Ik weet niet hoeveel precies maar volgens mij is het gemiddeld. Maar ja, we hebben we iemand naar laten kijken en als die zegt dat alles goed is, maar misschien moeten we nog eens bellen en dan hopen dat er een ander langs wordt gestuurd.
Gert deed het omdat het vooral over likken, soppen en potten ging.quote:
Juich niet te vroeg. Voor je het weet komen de Beetjes hier babbelen over in en uitgangen.quote:
* Geluid van een willekeurig GC topic nadoet. *fluitfluit*quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg. Voor je het weet komen de Beetjes hier babbelen over in en uitgangen.
Ik kijk met je mee. Je mot toch wat hè?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
* Geluid van een willekeurig GC topic nadoet. *fluitfluit*
Ff k2 zoekt nog een k kijken.
Ik val er net in denk ik, we hebben nu de kleintjes te logeren gekregen dus die gaan eerst naar bed toe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:12 schreef Marrije het volgende:
Jullie zingen toch wel mee?
teleromeoooo![]()
Dat worden eerst nog tig verhaaltjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik val er net in denk ik, we hebben nu de kleintjes te logeren gekregen dus die gaan eerst naar bed toe.
Ha echt niet, ze hebben Tobi nog even geknuffeld en vervolgens zijn ze gaan slapen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat worden eerst nog tig verhaaltjes
Mazzelaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha echt niet, ze hebben Tobi nog even geknuffeld en vervolgens zijn ze gaan slapen.
en nu maar hopen dat ze lekker doorslapenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha echt niet, ze hebben Tobi nog even geknuffeld en vervolgens zijn ze gaan slapen.
Als ze slapen dan worden ze eigenlijk nergens wakker van en slapen ze tot de volgende ochtend. De oudste heeft alleen wel eens last van heimwee, maar dat lijkt nu goed te gaan. En ze hebben twee uurtjes staan dansen, dus ze zijn heul moe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat ze lekker doorslapen
Dat gaat helemaal goedkomen, kijk maar uit, straks willen ze volgende week weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ze slapen dan worden ze eigenlijk nergens wakker van en slapen ze tot de volgende ochtend. De oudste heeft alleen wel eens last van heimwee, maar dat lijkt nu goed te gaan. En ze hebben twee uurtjes staan dansen, dus ze zijn heul moe.
ideale oppaskinderenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ze slapen dan worden ze eigenlijk nergens wakker van en slapen ze tot de volgende ochtend. De oudste heeft alleen wel eens last van heimwee, maar dat lijkt nu goed te gaan. En ze hebben twee uurtjes staan dansen, dus ze zijn heul moe.
Niet is wat het lijkt, zo'n geldmachine laten ze echt niet haperen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik blijf erbij, dit was al heel lang bekokstoofd
Toen ze bij de piano moesten staan om dat nummer te leren had ik het pas door. Josje stond naast K2 en die veelbetekenende blik van Josje naar K2 sprak boekdelen, toen dacht ik al het zal toch niet. . . Nou mooi welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet is wat het lijkt, zo'n geldmachine laten ze echt niet haperen.
En het is al helemaal niet iets voor Studio 100 om het publiek te laten bepalen wat te doen.
damnquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:28 schreef hondjes het volgende:
Dat was weer ff wat...
Hebben ze net 2 grote ramen ingegooid, politie gebeld,,meneer hondjes zijn bed uit,,en achter die gasten
aan, die natuurlijk het park invluchten..
politie kwam ,om de boel op te nemen, dus ik zei,,ga ff achter die gasten aan..
Na 10 minuten komen ze terug, blijkt dat ze verder in de wijk aan het gooien zijn...nog twee huizen...ramen ingegooid
Ik de politie weer
weggestuurd, om weer achter die gasten aan te gaan, en dat de rest later wel kwam.
kreeg nog als antwoord...heel vervelend, maar we mogen niemand zomaar aanhouden...
dus dat is binnen drie weken...mijn auto en twee ramen....en dat in zo een nette buurt...leuk zo een parkje..hoekhuis,,,met een erker uit glas...
Was het Klundert?quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
damn![]()
Hier was het ook ff paniek in de straat, stond een paar blokken verder een huis in lichterlaaie... Heel het dorp uitgelopen natuurlijk![]()
Had eigenlijk de brandweer eigenlijk nog nooit in actie gezien, en ze kwamen gelijk met 4 wagens, was wel ff mooi om te zien. Verder niemand gewond geraakt gelukkig. Zo kom je nog eens wat tegen op weg naar huis van de kroeg.
nou... dat is lachen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
damn![]()
Hier was het ook ff paniek in de straat, stond een paar blokken verder een huis in lichterlaaie... Heel het dorp uitgelopen natuurlijk![]()
ja hequote:Op zondag 4 oktober 2009 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dus de sms-sers mochten voor 50 procent bepalen wie er als derde afviel.
Wat een inspraak.
Denk het ook,,,weet je wat ik ga doen,,,,verhuizen,,naar buitenland,,rot jongensquote:
Ik moest lachen om de songtekst (mevrouwtje editquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
die was vanmorgen op tv, mn jongste vond het te gek![]()
En nu zit ie in mijn hoofd
KvK!quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen..
Wat een ellendige liedjes blijven het ook.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de songtekst (mevrouwtje edit)
Maar ik hield het niet zo lang vol om te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |