damnquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:28 schreef hondjes het volgende:
Dat was weer ff wat...
Hebben ze net 2 grote ramen ingegooid, politie gebeld,,meneer hondjes zijn bed uit,,en achter die gasten
aan, die natuurlijk het park invluchten..
politie kwam ,om de boel op te nemen, dus ik zei,,ga ff achter die gasten aan..
Na 10 minuten komen ze terug, blijkt dat ze verder in de wijk aan het gooien zijn...nog twee huizen...ramen ingegooid
Ik de politie weer
weggestuurd, om weer achter die gasten aan te gaan, en dat de rest later wel kwam.
kreeg nog als antwoord...heel vervelend, maar we mogen niemand zomaar aanhouden...
dus dat is binnen drie weken...mijn auto en twee ramen....en dat in zo een nette buurt...leuk zo een parkje..hoekhuis,,,met een erker uit glas...
Was het Klundert?quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
damn![]()
Hier was het ook ff paniek in de straat, stond een paar blokken verder een huis in lichterlaaie... Heel het dorp uitgelopen natuurlijk![]()
Had eigenlijk de brandweer eigenlijk nog nooit in actie gezien, en ze kwamen gelijk met 4 wagens, was wel ff mooi om te zien. Verder niemand gewond geraakt gelukkig. Zo kom je nog eens wat tegen op weg naar huis van de kroeg.
nou... dat is lachen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
damn![]()
Hier was het ook ff paniek in de straat, stond een paar blokken verder een huis in lichterlaaie... Heel het dorp uitgelopen natuurlijk![]()
ja hequote:Op zondag 4 oktober 2009 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dus de sms-sers mochten voor 50 procent bepalen wie er als derde afviel.
Wat een inspraak.
Denk het ook,,,weet je wat ik ga doen,,,,verhuizen,,naar buitenland,,rot jongensquote:
Ik moest lachen om de songtekst (mevrouwtje editquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
die was vanmorgen op tv, mn jongste vond het te gek![]()
En nu zit ie in mijn hoofd
KvK!quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen..
Wat een ellendige liedjes blijven het ook.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de songtekst (mevrouwtje edit)
Maar ik hield het niet zo lang vol om te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |