Dat ken ik niet, nog nooit van gehoord. Hoe zit dat dan in de zomer, gaat hij dan ook verwarmen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Marrije het volgende:
Hier ook geen cv aan. Maar wij hebben hier zo'n hoe heet dat systeem. . . Als we douchen dan komt er warm water door de leiding van de verwarming dus als je die dan open hebt staan verwarmt dat je huis al. Wij draaien die kranen nooit dicht dus zodra we afwassen of douchen dan wordt het huis al verwarmd.
ja ik wil ook mooi weer, maar daar zullen we wel een half jaar op moeten wachtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:49 schreef BrandX het volgende:
hier vallen de blaadjes sinds vandaag ookheul niet leuk, de herfst is really kicking in
Ik heb nauwelijks kunnen genieten van de zomer, ik wil nog mooi weer!
Zelfgemaakte tomatensoep, stokbrood uit de oven en allerlei lekkers als belegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het is zo makkelijk. Jij ook smakelijk.
Wat eet je eik zou Menyou vragen.![]()
waar kan ik mee in de war zijn? ik weet niet wat de opties zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, nog nooit van gehoord. Hoe zit dat dan in de zomer, gaat hij dan ook verwarmen.
(ben je niet in de war met iets anders?)
Ik zou eerder denken dat je driewegklep stuk isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
waar kan ik mee in de war zijn? ik weet niet wat de opties zijn?Gek he, maar zo werkt het hier. Ja, in de zomer gaat dat ook zo. Dan moet je dus per radiator de kraan dicht draaien.
Serieus? Ik vind 't machtig. De wolken die door de lucht jagen, de schemering, alles lekker frisquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met de herfst/ winter.
Mag het weer 1 mei zijn?
Ik ben meer een 16 - 22 graden mens, met een vleugje zon (maar niet teveel).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind 't machtig. De wolken die door de lucht jagen, de schemering, alles lekker fris
Nou, we hebben er iemand naar laten kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat je driewegklep stuk is
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer een 20-25 graden mens, met een vleugje zon (maar niet teveel).
Die grauwheid hoeft niet zo, van mij.
Ik vind dat weertype dat je vaak rondom de kerst-nieuwjaar hebt vaak niets. Als het grauwig, sereen stil is en er totaal geen wind te bespeuren valt. Dat is zo doods of zo. Maar nu zit de atmosfeer vol leven, lekker knus thuis in de warmte naar buiten kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben meer een 16 - 22 graden mens, met een vleugje zon (maar niet teveel).
Die grauwheid hoeft niet zo, van mij.
Ja, dat kan dus simpelweg niet de bedoeling zijn Marrije, je hebt vast ergens een storing. Want dat verwarmen kost toch simpelweg geld en dat is natuurlijk zot in de zomer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, we hebben er iemand naar laten kijkenOmdat wij eerst niet begrepen hoe de verwarming nou loeiheet kon zijn als de thermostaat laag stond, was ik bang voor een torenhoge rekening. Dus hebben we een mannetje gebeld om de boel na te laten kijken. Maar alles was in orde.
De kraamverzorgster was het ook nog nooit ergens anders tegen gekomen (die heeft toen alle kranen dicht staan draaien).
Wie deed het en waarom??!?!?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
Het 'media' topic is gesloten, en alle debielen worden deze kant op verwezen.
Dan kun je de kranen dicht draaien. En alleen als je de warmte wilt open draaien. Maar volgens mij valt onze rekening wel mee? Ik weet niet hoeveel precies maar volgens mij is het gemiddeld. Maar ja, we hebben we iemand naar laten kijken en als die zegt dat alles goed is, maar misschien moeten we nog eens bellen en dan hopen dat er een ander langs wordt gestuurd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus simpelweg niet de bedoeling zijn Marrije, je hebt vast ergens een storing. Want dat verwarmen kost toch simpelweg geld en dat is natuurlijk zot in de zomer.
En het taboe op t-shirs dragen in de winter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het één groot drama dat weer, met al die wind en regen en dat je een jas aan moet.
Ik haat jassen
Gert zei toch 'een' SC?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
Linkje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef Peter6000 het volgende:
met deze als voorbeeldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gert zei toch 'een' SC?![]()
Zullen we ons anders verstoppen dan?
Het hoort volgens mij echt niet zo, maar ik ben ook geen cv-monteur Marrije.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kun je de kranen dicht draaien. En alleen als je de warmte wilt open draaien. Maar volgens mij valt onze rekening wel mee? Ik weet niet hoeveel precies maar volgens mij is het gemiddeld. Maar ja, we hebben we iemand naar laten kijken en als die zegt dat alles goed is, maar misschien moeten we nog eens bellen en dan hopen dat er een ander langs wordt gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |