Uberhaupt tof dat hij d'r wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Len93, hij is tof mên met z'n coole rolstoelmovestoffe dude
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je Lau, Lis of Iren bent.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Uberhaupt tof dat hij d'r was
Hij kende jullie allemaal nog niet toch?
Hij doet me facking veel denken aan een vriend van me die iedere keer als hij dronken is op een willekeurig verhoogd punt in de discotheek gaat staan strippen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Zeroku het volgende:
Echt die Michel de hele tijd met z'n reet in beeld.
Mja, die zie ik er goed voor aan ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.Waarschijnlijk Juicy ofzo.
Zitten hier meer mokkels toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.Waarschijnlijk Juicy ofzo.
Ja echt hè. Vette gast is datquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Len93, hij is tof mên met z'n coole rolstoelmovestoffe dude
Als ik Juichyhil was had ik m'n eigen foto's wel verwijderd. Zo fotogeniek is hij immers nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, die zie ik er goed voor aan ja.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef Syana het volgende:
Ghehe.
Ik acht de kans klein dat het Juicy was.
Als ik er zo uit zou zien zou ik me in een kleine grote donkere grot verstoppen.
Word.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]En dan zelf klagen dat je weggepest word...
Juicy is tof mén, je hoeft er niet goed uit te zien om tof te zijn.
Als ze er in zouden slagen om mij weg te pesten zou ik al weg zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]En dan zelf klagen dat je weggepest word...
Juicy is tof mén, je hoeft er niet goed uit te zien om tof te zijn.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef pubmeet het volgende:
[..]
Als ik Juichyhil was had ik m'n eigen foto's wel verwijderd. Zo fotogeniek is hij immers niet
DIkke care ook, Jimbo is de enige die voor paal staat zover ik kan zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Bart dan
. neh. Heimen ook niet, Rik ook niet, Leon ook niet. Hmm.
Je hebt overal snitches. Misschien is de man van je moeder wel helemaal niet jouw vader.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Bart dan
. neh. Heimen ook niet, Rik ook niet, Leon ook niet. Hmm.
Die reacties ken ik, alleen van wie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:51 schreef pubmeet het volgende:
[..]
Je hebt overal snitches. Misschien is de man van je moeder wel helemaal niet jouw vader.
Ik vond hem best lekker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef ImTheBase het volgende:
* Nieuwe album Editors checktTot nu toe matig, maar The Boxer klinkt erg goed
Of jij.quote:
Yes, de synths bevallen me niet zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vond hem best lekker.
Doch de vorige 2 een stukje beter waren.
Door die post heb ik ook een hoofdverdachte... Maar ga geen onrust zaaien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die reacties ken ik, alleen van wie.
Ik zag de foto's pas toen ze gepost werden door Pubmeet.quote:
Dat dus. Rauw is sowieso niet degene.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zag de foto's pas toen ze gepost werden door Pubmeet.
Serieus gast, doordat jij je achter mij schaart lijk ik alleen maar verdachterquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus. Rauw is sowieso niet degene.
En bedankt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, doordat jij je achter mij schaart lijk ik alleen maar verdachter
haha je heb em al gezien dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Zeroku het volgende:
Echt die Michel de hele tijd met z'n reet in beeld.
Viel mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:58 schreef Syana het volgende:
Volgens mij was iedereen behoorlijk lam op den duur
Ja een grapjas heeft de foto's geupload.quote:
Neuh eigenlijk juist niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:58 schreef Syana het volgende:
Volgens mij was iedereen behoorlijk lam op den duur
Gelukkig sta ik er niet op.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Zeroku het volgende:
Japsnars verstuurt nu foto's via de PM.
geilquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja een grapjas heeft de foto's geupload.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Gelukkig de versie is uitgelekt zonder mijn foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |