Justem. Enkel meetgangers.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Nou jullie zullen het misschien niet doen maar als je de link dus aan iedereen geeft die erom vraagt dan zit er gegarandeerd een tussen die ze in klb zet.
Alsof je daar dood aan gaat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Nou jullie zullen het misschien niet doen maar als je de link dus aan iedereen geeft die erom vraagt dan zit er gegarandeerd een tussen die ze in klb zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't make the change, be the change!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:37 schreef Syana het volgende:
[..]
Alsof je daar dood aan gaat.Nou liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel˛

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ik niet.quote:
Ik niet.quote:
[..]
Alsof je daar dood aan gaat.Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Nou jullie zullen het misschien niet doen maar als je de link dus aan iedereen geeft die erom vraagt dan zit er gegarandeerd een tussen die ze in klb zet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]
Alsof je daar dood aan gaat.Ja maar dan krijg je dat iedereen roept dat ie ze er niet neerzet enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet ergens een grens trekken.
[..]
Alsof je daar dood aan gaat.Gewoon naar de meet gaan en niet zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Datquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gewoon naar de meet gaan en niet zeuren.
Net of iedereen kan dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gewoon naar de meet gaan en niet zeuren.
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:43 schreef Desunoto het volgende:
Foto's zijn plaatjes om terug te kijken voor mensen met een slecht geheugen.
Aldus iemand maar ik was het niet en ik ben vergeten wie het was.
Hoewel die wel een punt heeft op zich.
Foto's zijn wel geinig, maar ik erger me aan mensen die van alles, en dan werkelijk alles, niets uitgezonderd, foto's gaan maken.
En zonder foto's kunnen we ook best leven dacht ik zo.
Dat sir, is waar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:43 schreef Desunoto het volgende:
Foto's zijn plaatjes om terug te kijken voor mensen met een slecht geheugen.
Aldus iemand maar ik was het niet en ik ben vergeten wie het was.
Hoewel die wel een punt heeft op zich.
Foto's zijn wel geinig, maar ik erger me aan mensen die van alles, en dan werkelijk alles, niets uitgezonderd, foto's gaan maken.
En zonder foto's kunnen we ook best leven dacht ik zo.
Je hebt idd gelijk, en het ging om de ironie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja Jezus je kan toch niet alles onthouden![]()
Hoewel ik de ironie van die quote ook wel zie hoor![]()
Denk het niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef Syana het volgende:
Ghehe.
Ik betwijfel of ik mijn gezicht ooit nog eens laat zien op de meet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk, en het ging om de ironie.
En waarom ging ik eigenlijk met xalo trouwen? Je hebt m'n verrassing verpest
Gelukkig bepaalt ze dat zelfquote:
En toen ging ze me schoppen, omdat ze wou weten waaromquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Domme Lieke, gaat ze zeggen dat ze al weet dat je met er wil trouwen.![]()
Ik wilde haar er alleen mentaal op voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |