Eens!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die van Nederlandse / Duitse muziek houden moeten sowieso postnatale abortus krijgen.
Waarom ben je in Leek boi? Je hebt een tan2 spange abend gemisstettet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die van Nederlandse / Duitse muziek houden moeten sowieso postnatale abortus krijgen.
Zo nu en dan een goede Duitse Schlagers muziekje vind ik wel plezant in mijn vrachtwagenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Voel je, je soms superieur met je HBO-opleiding?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef griekjeee het volgende:
Klacht: debielen die verheerlijkt worden![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:27 schreef Triggershot het volgende:
Toon eens een beetje respect voor het land waarin je woont, damn, een beetje waardering is wel op zijn plaats.
www.truthwars.com ofzo is 1 deur verop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Ach, sommige mensen hebben ook respect voor de overheid; 'nuff said...
wishfullthinkingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wéét dat jij mijn mening deelt
Nee, wel omdat ík weet dat intelligentie niet wordt ontleent aan opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef solyaris het volgende:
[..]
Voel je, je soms superieur met je HBO-opleiding?
Ach, hou toch op.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Je hebt dit topic al 4x gepost oid. Ik denk, dan moet hij wel speciaal zijn. Ik klik erop, en ja, wie heeft de topic aangemaakt? Juist, Paultje, hoe kon het ook andersquote:
Dat bedoelen ze nou met verheerlijking van debielen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tiny & Lau zijn baas, cultuur-barbaar !![]()
Krijg toch de pest kanker tering god godverdommes wat een bloed kanker ding![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |