Eens!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die van Nederlandse / Duitse muziek houden moeten sowieso postnatale abortus krijgen.
Waarom ben je in Leek boi? Je hebt een tan2 spange abend gemisstettet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die van Nederlandse / Duitse muziek houden moeten sowieso postnatale abortus krijgen.
Zo nu en dan een goede Duitse Schlagers muziekje vind ik wel plezant in mijn vrachtwagenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Voel je, je soms superieur met je HBO-opleiding?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef griekjeee het volgende:
Klacht: debielen die verheerlijkt worden![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:27 schreef Triggershot het volgende:
Toon eens een beetje respect voor het land waarin je woont, damn, een beetje waardering is wel op zijn plaats.
www.truthwars.com ofzo is 1 deur verop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Ach, sommige mensen hebben ook respect voor de overheid; 'nuff said...
wishfullthinkingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wéét dat jij mijn mening deelt
Nee, wel omdat ík weet dat intelligentie niet wordt ontleent aan opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef solyaris het volgende:
[..]
Voel je, je soms superieur met je HBO-opleiding?
Ach, hou toch op.quote:
quote:
Je hebt dit topic al 4x gepost oid. Ik denk, dan moet hij wel speciaal zijn. Ik klik erop, en ja, wie heeft de topic aangemaakt? Juist, Paultje, hoe kon het ook andersquote:
Dat bedoelen ze nou met verheerlijking van debielen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tiny & Lau zijn baas, cultuur-barbaar !![]()
Krijg toch de pest kanker tering god godverdommes wat een bloed kanker ding![]()
Kijk die onderkin gek! Als je er onder gaat met een washandje veeg je alle schimmel van vóór 1984 er nog mee wegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:48 schreef griekjeee het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat beeldmateriaal.
quote:
Het zijn toch ook gewoon mensen, leef en laat leven yo zo zou tupac en biggie het ook gewild hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:48 schreef griekjeee het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat beeldmateriaal.
Iets wat zo heerlijk is kan niet verheerlijkt worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:10 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Het is wachten op de dag dat men jou gaat verheerlijken.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Klacht is niet grappig aangezien ik pronk niet ken
Je was al net te laatquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou.
Any timequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je was al net te laatMaar toch stel ik et zeer op prijs dat je mijn kennis wou vergroten
Ja?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, wel omdat ík weet dat intelligentie niet wordt ontleent aan opleidingsniveau.
Ik persoonlijk betwijfel het.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:16 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik hoop dat onze relatie gepaard gaat met een goede samenwerking
Ik vind het discutabel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
Andre Pronk is zo sneu dat hij weer tof is
quote:duo de stoopjes (496)
25 aug, 15:44
hallo andree
hoe is het met je met ons gaad het goed
maar ik heb een vraagje aan je
zal je op 14 novenber iets willen doen voor ons harold wodt prins en nu zal ik graag wilen vgagen of je even komt zingen bij ons clupje gewoon promotcie voor je zelf help je mijn even wand ik het harold mee verasen oke
en hier is onsen nieue clip
Ja dat dusquote:
Ik ben ook benieuwd!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vraag me af wanneer TS haar fotoboek update met een recente foto van zichzelf.
Ik kan niet altijd iedereen pleasenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:04 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik vind dit een uitermate teleurstellende reactie op mijn eerder genoemde mededeling.
Zie je, je stalkt me.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:48 schreef griekjeee het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat beeldmateriaal.
Juist. En wel uit de anus van het ontbindend varken waar we ze eerst in stoppen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef RickoKun het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |