hier in de achtertuin 20cmquote:
En we zijn nog niet eens op de helft.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef IHVK het volgende:
Toch wel een mooie winter geworden voorlopig.
We zitten pas op 1/6e eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
En we zijn nog niet eens op de helft.
Ik reken altijd vanaf 1 december. Meteorologisch gezien zijn december, januari en februari de wintermaanden.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
We zitten pas op 1/6e eigenlijk.
Astrologisch gezien is het zelfs nog herfst.
0.0 cm sneeuw in Venlo... Das pas mooi.......NOT!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef IHVK het volgende:
Toch wel een mooie winter geworden voorlopig.
I know.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik reken altijd vanaf 1 december. Meteorologisch gezien zijn december, januari en februari de wintermaanden.
Astronomisch heet dat, astrologen zijn mensen die zich met horoscopen bezig houden.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Astrologisch gezien is het zelfs nog herfst.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Astronomisch heet dat, astrologen zijn mensen die zich met horoscopen bezig houden.
quote:Modelbeoordeling en onzekerheden:
Sneeuwkansen blijven de komende dagen groot, worden pas later in de
nieuwe week kleiner. Tegen die tijd zien we in de temperatuurpluim een
licht stijgende trend tevoorschijn komen. Echt van harte gaat dat nog
niet en vlak voor de Kerst zien we zelfs weer een dipje in de
temperatuur tevoorschijn komen. De dooi lijkt dus vooralsnog niet door
te zetten. Ook voor de EPS-periode is er een bijna 50% kans op het
handhaven van de situatie met winterse neerslag en lichte vorst
gedurende de nacht, dan wel een 50% kans op een doorbraak van lucht met
een meer maritieme oorsprong.
Toelichting bij aanpassingen in tabel:
geen. behalve dag 1
Samenvatting meerdaagse-periode:
Wisselvallig winterweer, met nu en dan (natte)sneeuw en mogelijk ook
ijzel. De dagtemperatuur stijgt iets, maar 's nachts blijft het meest
licht vriezen.
Samenvatting EPS-periode:
Onzeker met een gelijke kans op: Het aanhouden van het licht vriezende
weer met nu en dan winterse neerslag, dan wel een iets zachter weertype
met nu en dan regen.
ja dan ben ik ook een daggie vrijquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:21 schreef WEST het volgende:
laat het zondag maar flink sneeuwen zodat de wegen maandagmorgen onbegaanbaar zijn.
Lijkt mij erg gaaf als het een keer een dusdanig dik pak sneeuw ligt dat alles stil valt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:21 schreef WEST het volgende:
laat het zondag maar flink sneeuwen zodat de wegen maandagmorgen onbegaanbaar zijn.
Idd een goed jaar. Alleen viel mijn vakantietrip in wat matig zomerweer, maar dat drukte de pret nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:38 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lijkt mij erg gaaf als het een keer een dusdanig dik pak sneeuw ligt dat alles stil valt.
HAMSTEREN!!!!!!!!!
Qua weer is 2009 helemaal top, een mooie lange zomer en een echte winterHeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |