Volgende week dinsdag 34 kilo/vierkante cm sneeuw?quote:
Ik betwijfel het als ik de kaart geef zoals MSN het doet voor de 10daagse termijnquote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Ammi het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, wordt na dinsdag helaas weer zachter.
Dat zegt nog niks, gisteren leek het vanaf zondag alweer zachter te worden en dat is nu al verlengd naar dinsdag, dus alles kan nogquote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Ammi het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, wordt na dinsdag helaas weer zachter.
We hebben de tijdquote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef WEST het volgende:
die sneeuw front van vandaag die gaat maar tergend langzaam naar het zuiden toe.
Volgens de voorspelling op buienradar zal het om 1:15 in de kop van overijssel pas sneeuwen
als dat in Brabant is dan is de sneeuw verdamp in regenquote:
Moet je nu eens kijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 07:38 schreef Blik het volgende:
Utrecht heeft zo'n 3 cm sneeuw. Het is alweer opgehouden met sneeuwen.
Helaasquote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef WEST het volgende:
[..]
als dat in Brabant is dan is de sneeuw verdamp in regen
hier in de achtertuin 20cmquote:
En we zijn nog niet eens op de helft.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef IHVK het volgende:
Toch wel een mooie winter geworden voorlopig.
We zitten pas op 1/6e eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
En we zijn nog niet eens op de helft.
Ik reken altijd vanaf 1 december. Meteorologisch gezien zijn december, januari en februari de wintermaanden.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
We zitten pas op 1/6e eigenlijk.
Astrologisch gezien is het zelfs nog herfst.
0.0 cm sneeuw in Venlo... Das pas mooi.......NOT!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef IHVK het volgende:
Toch wel een mooie winter geworden voorlopig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |